Ai meni läpi, mitä sitten?

Toi ns.tasa-arvoinen avioliittolaki veikkaan että se on voimassa yhden päivän ja sitten Putte valloittaa tämän maan. Ryhdyin huvin vuoksi Venäjä-trolliksi.

10

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkaan että olet paska veikkaaja.

• hheeehheee

Onko LJH:n palvoma mielikuvitusjumala tosiaan niin kykenemätön tekemään mitään että pitää oikein pyytää putleria apuun? :D

Kerrohan LJH... miten ihmisestä tulee noin vajaa? Koulut pitää jättää käymättä, se on selvä, entä muuta? :D

• Jumala toisinaan käyttää henkilöitä tai toinen tapa on että otetaan suojelu pois, ja sit tapahtuu. Nebukadnessaria käytettiin aikanaan kun porukkaa piti laittaa ojennukseen.

• asdfgasdfasd

Ihan kuin tuo lahkolaisten Putin-fanitus nyt mitään uutta olisi. Mieshän on ollut teille uusi Messias jo vuosikausia.

• Ette sitten tajunneet. Te 2 pölkkyä.

• asdfasdfsdf
        L.J.H kirjoitti:

Ette sitten tajunneet. Te 2 pölkkyä.

Tuo on kieltämättä usein ongelmana lukiessa lahkovarajeesusten höpinöitä. Vaikea niitä on tajuta.

• asdfasdfsdf kirjoitti:

Tuo on kieltämättä usein ongelmana lukiessa lahkovarajeesusten höpinöitä. Vaikea niitä on tajuta.

Jotkut ehkä pitää jostain asiasta Venäjällä mutta se ei tarkoita että fanittaa itse Venäjää tai Puttea. Ryhdyin itse vähän aikaa sitten Venäjä-trolliksi huvin vuoksi, kiksien takia kun toi hesarin toimittaja Jessikka Aro on kiinnostunut niistä. Jotenkin huvittaa ajatus että joku seuraa tekstejäni ja siitä maksetaan oikein palkkaa.

• asdfasdfasdfsadf
        L.J.H kirjoitti:

Jotkut ehkä pitää jostain asiasta Venäjällä mutta se ei tarkoita että fanittaa itse Venäjää tai Puttea. Ryhdyin itse vähän aikaa sitten Venäjä-trolliksi huvin vuoksi, kiksien takia kun toi hesarin toimittaja Jessikka Aro on kiinnostunut niistä. Jotenkin huvittaa ajatus että joku seuraa tekstejäni ja siitä maksetaan oikein palkkaa.

Kuvittelet taas itsestäsi ihan liikoja. Jos Aro jostain kumman syystä on yhteenkään sinun kirjoittamaasi tekstiin törmännyt, lienee hän ainoastaan hymähtänyt sen onnettomalle kieliopille ja unohtanut samantien.

• Et pilaa mun iloa, senkin hyytelö.

• asdfgasdfgasfga

En haluakaan. Se on ihan hyvä että sinullakin on harrastuksia, olkoonkin sieltä typerämmästä päästä. Kaikkihan eivät voi olla ruudinkeksijöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3441
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      8
      1484
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1453
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1235
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      873
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      241
      861
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      859
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    9. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      818
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      798
    Aihe