Ai meni läpi, mitä sitten?

Toi ns.tasa-arvoinen avioliittolaki veikkaan että se on voimassa yhden päivän ja sitten Putte valloittaa tämän maan. Ryhdyin huvin vuoksi Venäjä-trolliksi.

10

167

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veikkaan että olet paska veikkaaja.

• hheeehheee

Onko LJH:n palvoma mielikuvitusjumala tosiaan niin kykenemätön tekemään mitään että pitää oikein pyytää putleria apuun? :D

Kerrohan LJH... miten ihmisestä tulee noin vajaa? Koulut pitää jättää käymättä, se on selvä, entä muuta? :D

• Jumala toisinaan käyttää henkilöitä tai toinen tapa on että otetaan suojelu pois, ja sit tapahtuu. Nebukadnessaria käytettiin aikanaan kun porukkaa piti laittaa ojennukseen.

• asdfgasdfasd

Ihan kuin tuo lahkolaisten Putin-fanitus nyt mitään uutta olisi. Mieshän on ollut teille uusi Messias jo vuosikausia.

• Ette sitten tajunneet. Te 2 pölkkyä.

• asdfasdfsdf
        L.J.H kirjoitti:

Ette sitten tajunneet. Te 2 pölkkyä.

Tuo on kieltämättä usein ongelmana lukiessa lahkovarajeesusten höpinöitä. Vaikea niitä on tajuta.

• asdfasdfsdf kirjoitti:

Tuo on kieltämättä usein ongelmana lukiessa lahkovarajeesusten höpinöitä. Vaikea niitä on tajuta.

Jotkut ehkä pitää jostain asiasta Venäjällä mutta se ei tarkoita että fanittaa itse Venäjää tai Puttea. Ryhdyin itse vähän aikaa sitten Venäjä-trolliksi huvin vuoksi, kiksien takia kun toi hesarin toimittaja Jessikka Aro on kiinnostunut niistä. Jotenkin huvittaa ajatus että joku seuraa tekstejäni ja siitä maksetaan oikein palkkaa.

• asdfasdfasdfsadf
        L.J.H kirjoitti:

Jotkut ehkä pitää jostain asiasta Venäjällä mutta se ei tarkoita että fanittaa itse Venäjää tai Puttea. Ryhdyin itse vähän aikaa sitten Venäjä-trolliksi huvin vuoksi, kiksien takia kun toi hesarin toimittaja Jessikka Aro on kiinnostunut niistä. Jotenkin huvittaa ajatus että joku seuraa tekstejäni ja siitä maksetaan oikein palkkaa.

Kuvittelet taas itsestäsi ihan liikoja. Jos Aro jostain kumman syystä on yhteenkään sinun kirjoittamaasi tekstiin törmännyt, lienee hän ainoastaan hymähtänyt sen onnettomalle kieliopille ja unohtanut samantien.

• Et pilaa mun iloa, senkin hyytelö.

• asdfgasdfgasfga

En haluakaan. Se on ihan hyvä että sinullakin on harrastuksia, olkoonkin sieltä typerämmästä päästä. Kaikkihan eivät voi olla ruudinkeksijöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      30
      1337
    2. Onko kaivattusi älykäs

vai onko helposti vedätettävissä
      Ikävä
      70
      909
    3. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      42
      843
    4. P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys

Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓
      Sinkut
      187
      747
    5. Työttömiä suomalaisia ei saa töihin

Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss
      Maailman menoa
      295
      688
    6. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      46
      661
    7. Luonnollisuus

Ja luonnonkauneus on kaunista.
      Ikävä
      92
      630
    8. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      38
      608
    9. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      52
      546
    10. Et siis halua

enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani
      Ikävä
      47
      530
    Aihe