Toi ns.tasa-arvoinen avioliittolaki veikkaan että se on voimassa yhden päivän ja sitten Putte valloittaa tämän maan. Ryhdyin huvin vuoksi Venäjä-trolliksi.
Ai meni läpi, mitä sitten?
10
104
Vastaukset
Veikkaan että olet paska veikkaaja.
- hheeehheee
Onko LJH:n palvoma mielikuvitusjumala tosiaan niin kykenemätön tekemään mitään että pitää oikein pyytää putleria apuun? :D
Kerrohan LJH... miten ihmisestä tulee noin vajaa? Koulut pitää jättää käymättä, se on selvä, entä muuta? :DJumala toisinaan käyttää henkilöitä tai toinen tapa on että otetaan suojelu pois, ja sit tapahtuu. Nebukadnessaria käytettiin aikanaan kun porukkaa piti laittaa ojennukseen.
- asdfgasdfasd
Ihan kuin tuo lahkolaisten Putin-fanitus nyt mitään uutta olisi. Mieshän on ollut teille uusi Messias jo vuosikausia.
- asdfasdfsdf
L.J.H kirjoitti:
Ette sitten tajunneet. Te 2 pölkkyä.
Tuo on kieltämättä usein ongelmana lukiessa lahkovarajeesusten höpinöitä. Vaikea niitä on tajuta.
asdfasdfsdf kirjoitti:
Tuo on kieltämättä usein ongelmana lukiessa lahkovarajeesusten höpinöitä. Vaikea niitä on tajuta.
Jotkut ehkä pitää jostain asiasta Venäjällä mutta se ei tarkoita että fanittaa itse Venäjää tai Puttea. Ryhdyin itse vähän aikaa sitten Venäjä-trolliksi huvin vuoksi, kiksien takia kun toi hesarin toimittaja Jessikka Aro on kiinnostunut niistä. Jotenkin huvittaa ajatus että joku seuraa tekstejäni ja siitä maksetaan oikein palkkaa.
- asdfasdfasdfsadf
L.J.H kirjoitti:
Jotkut ehkä pitää jostain asiasta Venäjällä mutta se ei tarkoita että fanittaa itse Venäjää tai Puttea. Ryhdyin itse vähän aikaa sitten Venäjä-trolliksi huvin vuoksi, kiksien takia kun toi hesarin toimittaja Jessikka Aro on kiinnostunut niistä. Jotenkin huvittaa ajatus että joku seuraa tekstejäni ja siitä maksetaan oikein palkkaa.
Kuvittelet taas itsestäsi ihan liikoja. Jos Aro jostain kumman syystä on yhteenkään sinun kirjoittamaasi tekstiin törmännyt, lienee hän ainoastaan hymähtänyt sen onnettomalle kieliopille ja unohtanut samantien.
Et pilaa mun iloa, senkin hyytelö.
- asdfgasdfgasfga
En haluakaan. Se on ihan hyvä että sinullakin on harrastuksia, olkoonkin sieltä typerämmästä päästä. Kaikkihan eivät voi olla ruudinkeksijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797