windows 10 asetukset

tietoatileistä

Asetuksissa:
Tilit:
joxxxx
Pakallinen tili
Järjestelmän valvoja
Tarkoittaako paikallinen tili on järjestelmän valvoja?
Tai onko koneessa kaksi eri tiliä?
Koneessa erikseen Microsoft tili.
Onko tilit/tili oikein. Onko syytä tehdä muutoksia?

6

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • win_vakoiluun

Vakoilee kaiken tileistä huolimatta, joten on ok.

• IsänmaanPuolesta

Myös Windows Store on keino M$/NSA:n vakoilla mitä ohjelmia missäkin koneessa on. Office 365 vie toimisto-ohjelmia pilveen samasta syystä, jotta kaikki saadaan analysoitua ja hyödynnettävä varastettua.

• Siis siellä pitäisi olla vähintään kaksi tiliä. Yksi järjestelmänvalvojan tili ja ja yksi tavallinen käyttäjätili joka joka on liitetty Microsoft tiliin.

Voit kokeilla kirjautua siihen koneelle molemmilla käyttäjätileillä. Jos ei onnistu, jokin on pielessä.

• tämä-uskomatonta

Siis vähintään KOLME (3 !!!!!!) tiliä, että YKSI (1 !!!!) henkilö voi käyttää Windows 10:tä YHDELLÄ (1 !!!!!) koneella !!!!!!!

• tämä-uskomatonta kirjoitti:

Siis vähintään KOLME (3 !!!!!!) tiliä, että YKSI (1 !!!!) henkilö voi käyttää Windows 10:tä YHDELLÄ (1 !!!!!) koneella !!!!!!!

Ei vaan kaksi. Kun tavallinen käyttäjätili liitetään Microsoft tiliin niin se on edelleen sama tili.

Ja se järjestelmänvalvojan tili on sellainen mitä ei juuri ikinä tarvitse Windows 10:llä kun sovellukset on asennettuna profiiliin.

Eli ei siis käyttäjätilien määrässä mitään muutosta aiempaa. Ennenkin on Windowsissa tehty omat tilit jokaiselle tavalliselle käyttäjälle.

• tietoatileistä

Win 10 pyytää pin koodin avautuakseen. Muutin aikaisemman salasana kyselyn pin koodiksi. Microsoft tili on eri salasanalla. Eikä siis aukea win 10 sillä. Microsoft tili kyllä aukeaa koneen avautuessa ilman muita salasanoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3712
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      41
      2428
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe