Kuinka joku voi ostaa kaupan pakastepizzoja

köyhäsinkkumies-

Tuhlaa rahaa sellaiseen lättyyn jossa on sentin taikina pohja ja muutama metvurstin pala ja hiukan juustoa ja maksaa siitä sitten 5 euroa.

16

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jösses..älä muuta sano. Kätsy tekee itse pizzansa.

• akkavaan

kaupan pizzaa ei maksa 5 e, vaan halvimmillaan 0,99e, ja on kätevä, vaikkapa työpaikalla lounaan 8 kaikissa paikoissa ei ole lounaruokaloitam, aina ei edes mirkoa, mutta pizzan voi syödö kylmänä, tai työpäivän jälkeen väsneenä saa äkisti jotain hampaisiinsa.

• akkavaan kirjoitti:

kaupan pizzaa ei maksa 5 e, vaan halvimmillaan 0,99e, ja on kätevä, vaikkapa työpaikalla lounaan 8 kaikissa paikoissa ei ole lounaruokaloitam, aina ei edes mirkoa, mutta pizzan voi syödö kylmänä, tai työpäivän jälkeen väsneenä saa äkisti jotain hampaisiinsa.

Jos on töissä ni sitten.

• ootkovammanen

Ehkä kaikki ei vaan oo kätsyjä. Joku voi olla vaikka sairas ... ? Tai joku ei ole vielä oppinut leipomaan, on ehkä ikää vasta 9 vuotta ja jotain pitää koulun jälkeen syödä ...? Tai joku on fiksu ja ostaa pizzansa S-marketista 2,99 eurolla ...?

• maksaaseitte

Maksaa se itsetehtykin eikä aina viitsi alkaa veivaan.Hyviä pakastepizzat on saa muuten 3 eurolla

• nuuka2

Pärjääkö sillä pizzalla koko päivän? Kolme euroa/päivä riittää keskimäärin varsin hyvin, vaikka syö paljon ja monipuolisesti.

• syösiatkaan

hyi, saatana mitä paskaa nää ulkolaiset pizza onkaan.

• KaikkiSyö

Toinen syö kaupan pakastepizzaa ja toinen vetää HKn sinistä ja piimää, tyylinsä kylläkin.

Muistakaa kuitenkin ne kasvikset!

• ei.mitään.lenkkiä

Pakastepizzassa ei ole mitään vikaa, jos joskus sellaisen ostaa. Aina ei ole aikaa laittaa ruokaa, voi olla menoja töiden/koulun jälkeen yms.
      Olen muutaman pakastepizzan syönyt ja mielestäni niissä ei ole mitään valittamista. Paras on mielestäni nyt kasvispizza, siinä ainakin on ihan sopivasti aineksia, ja mausteita. Ensi vuonna voi taas olla joku toinen päällyste parasta.

• b9b8b9b8b9b8

Onpa aloittaja löytänytkin kalliita pakastepizzoja. Miehen kanssa ostamme joskus Pirkka-pakastepizzalaatikon, jossa on sekä jauheliha- että kinkkupizza. Kummallekkin siis puolikas kumpaakin. Tosi hyviä vaihteluita. Leivon kyllä itse paljon, mutta pizzat tulevat aika kalliiksi tehdä, jos niihin aikoo saada kaikki täytteet.

• eiei

Etkö keksi muuta sanomista kuin näitä jo inflaation kärsineitä persejuttuja. Surullista.

• dsdg

Et sinäkään jankuta kun samaa paskaa. Vaihda jo levyä Helsinkis kans ;D Siks panen sua perseeseen.

• sfffsdggds

Sieltä Helsinkkistä kukaan ei vuokraa minulle persettäkään joten lopeta ;D Kukaan ei jaksa kuunnella moista jankutusta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5994
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      53
      3011
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1807
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1750
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1512
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9