Tuhlaa rahaa sellaiseen lättyyn jossa on sentin taikina pohja ja muutama metvurstin pala ja hiukan juustoa ja maksaa siitä sitten 5 euroa.
Kuinka joku voi ostaa kaupan pakastepizzoja
16
77
Vastaukset
Jösses..älä muuta sano. Kätsy tekee itse pizzansa.
- akkavaan
kaupan pizzaa ei maksa 5 e, vaan halvimmillaan 0,99e, ja on kätevä, vaikkapa työpaikalla lounaan 8 kaikissa paikoissa ei ole lounaruokaloitam, aina ei edes mirkoa, mutta pizzan voi syödö kylmänä, tai työpäivän jälkeen väsneenä saa äkisti jotain hampaisiinsa.
akkavaan kirjoitti:
kaupan pizzaa ei maksa 5 e, vaan halvimmillaan 0,99e, ja on kätevä, vaikkapa työpaikalla lounaan 8 kaikissa paikoissa ei ole lounaruokaloitam, aina ei edes mirkoa, mutta pizzan voi syödö kylmänä, tai työpäivän jälkeen väsneenä saa äkisti jotain hampaisiinsa.
Jos on töissä ni sitten.
- ootkovammanen
Ehkä kaikki ei vaan oo kätsyjä. Joku voi olla vaikka sairas ... ? Tai joku ei ole vielä oppinut leipomaan, on ehkä ikää vasta 9 vuotta ja jotain pitää koulun jälkeen syödä ...? Tai joku on fiksu ja ostaa pizzansa S-marketista 2,99 eurolla ...?
- maksaaseitte
Maksaa se itsetehtykin eikä aina viitsi alkaa veivaan.Hyviä pakastepizzat on saa muuten 3 eurolla
- nuuka2
Pärjääkö sillä pizzalla koko päivän? Kolme euroa/päivä riittää keskimäärin varsin hyvin, vaikka syö paljon ja monipuolisesti.
- syösiatkaan
hyi, saatana mitä paskaa nää ulkolaiset pizza onkaan.
- KaikkiSyö
Toinen syö kaupan pakastepizzaa ja toinen vetää HKn sinistä ja piimää, tyylinsä kylläkin.
Muistakaa kuitenkin ne kasvikset! - ei.mitään.lenkkiä
Pakastepizzassa ei ole mitään vikaa, jos joskus sellaisen ostaa. Aina ei ole aikaa laittaa ruokaa, voi olla menoja töiden/koulun jälkeen yms.
Olen muutaman pakastepizzan syönyt ja mielestäni niissä ei ole mitään valittamista. Paras on mielestäni nyt kasvispizza, siinä ainakin on ihan sopivasti aineksia, ja mausteita. Ensi vuonna voi taas olla joku toinen päällyste parasta. - b9b8b9b8b9b8
Onpa aloittaja löytänytkin kalliita pakastepizzoja. Miehen kanssa ostamme joskus Pirkka-pakastepizzalaatikon, jossa on sekä jauheliha- että kinkkupizza. Kummallekkin siis puolikas kumpaakin. Tosi hyviä vaihteluita. Leivon kyllä itse paljon, mutta pizzat tulevat aika kalliiksi tehdä, jos niihin aikoo saada kaikki täytteet.
- eiei
Etkö keksi muuta sanomista kuin näitä jo inflaation kärsineitä persejuttuja. Surullista.
- dsdg
Et sinäkään jankuta kun samaa paskaa. Vaihda jo levyä Helsinkis kans ;D Siks panen sua perseeseen.
- sfffsdggds
Sieltä Helsinkkistä kukaan ei vuokraa minulle persettäkään joten lopeta ;D Kukaan ei jaksa kuunnella moista jankutusta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665994Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453