http://www.hs.fi/kaupunki/a1478230306943
Lasten vastaanottokeskus kuumentaa Kauniaisissa – Naapuri uhkaa muuttaa Helsingin asuntoonsa, jos ”yli keskitason varusteltu” keskus toteutuu
Kauniaisissa sijaitseva omakotitaloalue on joidenkin asukkaidensa mukaan liian syrjäinen ja tasokas sopiakseen asuinpaikaksi yksin Suomeen saapuneille pakolaislapsille.
Näin voi päätellä kannanotosta, jossa vastustetaan kuntaan suunniteltua yksin Suomeen saapuneiden maahanmuuttajalasten perheryhmäkotia. Asiasta kertoi ensimmäisenä Yle.
Kauniainen suuttui vastaanottokeskuksesta
13
1352
Vastaukset
- ujhgftre
kauniaisen betrefolk porukka on rasisteja!!
- SitäSaaJaSItäRiittää
Sitä saa mitä tilaa ja tännehän on noita tilattu oikein hallituksen taholta...
- antimatu
Kauniaisista voitaisiin tehdä se Suomen ensimmäinen no-go alue, koska RKP suorastaan vaatii pakolaisia Suomeen. Suvakkiuden kaksinaamaisuus on ilmiselviö.
- sjdhsjdh
RKP ydinaluetta, mitä minä nyt kerron lapsille, byäääääää....
- SiitäpäsSaitte
Eli NIMBY, not in my back yard.
- ewqqeqeqwqw
kauniaisten RKP suvakin noita kiivaasti suomeen on olleet hakemassa
- hyi.det.gillar.jag.inte
RKP kannattajineen haukkui vuosia suomalaisia suvaitsemattomiksi rasisteiksi ja takametsäläisiksi jos ja kun eivät innostuneet partalapsien saapumisesta.
"Naapurit ovat myös huolissaan alueen turvallisuudesta."
Itä-Helsingillähän ei ollut koskaan väliä, siellä asuu vaan niitä suomenkielisiä ali-ihmisiä. Kauniainen taas on arjalaisen bättre folkin oma lilla Reich.
"– Tämä tuskin on sopiva tapa kohdella kauniaislaisia, jotka ovat maksaneet veronsa Kauniaisten kaupungille"
Matujen hinnan mainitseminenkin on RKP Bideen ja kumppaneiden mielestä rasismia ja populismia. Siis kun suomenkielinen mainitsee. Ei ole kuulunut RKP:n kauhisteluja omiensa rasismista ja umpimielisyydestä. - Aatelille.eri.kohtelu
"RKP: Turvan antaminen on velvollisuus - ei valinta"
Ei velvollisuus t a a s k a a n koske etuoikeutettuja luokkia.
Velvollisuuksia on vain alkuasukkailla. Kontulalla on, Grankullalla ei. - wrewerwerwe
saas nähä uskaaltaako bidee arvostella RKP pyhättöpaikan äänestäjiä
- SuoraDemokratia_
Tässä tämä taas nähtiin. Kukaan näistä bättre folk -maailmanparantajista, sekä päättäjistä, ei joudu koskaan kohtaamaan henkilökohtaisella tasolla näiden matujen mukanaan tuomia ongelmia.
Hyvä se on huudella rajat auki, tehdä käsillä sydän symboleita, käydä mielenosoituksissa kuuntelemassa pallinaamaa, sekä marssia matujen puolesta ja palata sen jälkeen valkoisten asuttamalle alueelle nautiskelemaan shampanjaa ja mansikoita.
Mutta mites sitten käykään, kun paska osuu omaan tuulettimeen?
Nämä tyypit ovat uskomattoman kuvottavia, kaksinaismoralistisia ihmisen irvikuvia, jotka pitäisi kaikki passittaa asumaan pahimpiin EU:n alueella oleviin matughettoihin pariksi vuodeksi. - Oikea.osoite.ehkä
Joo. Kyllä nyt paska osui oikeaan osoitteeseen. Asunnot lähellä menivät arvottomiksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14557129/kauniainen-suivaantui--pakolaisista - hurrikaani21
Sipooseen tulee perustaa vastaanottokeskus ainakin 100 yksin tulleelle ikänsä ja tulonsa syyn valehteleville irakilaismiehille. Sipilän naapurissa olisi hyvä paikka näille raiskareille,
Esitän ,että osa Suomeen yksin saapuneista irakilaismiehistä asutetaan Ahvenanmaalle. Bidee (RKP)haluaa niin mahdottomasti näitä irakilaismiehiä.
Itkee ja kuolaa niin kuin Pavlovin koirat naiden mustien perään. - lpkpkli
Ruotsissahan on laki, että kuntien pitää asuttaa tietty määrä uusasukkaita, usein heidät nostetaan pitkien vuokra-asuntojonojen kärkeen, mikä ei tietenkään kauan jonottaneita miellytä.
Jotkut rikkaat kunnat, jotka eivät halua usein nuorista miehistä koostuvia asukkaita kuntaansa, eivätkä varsinkaan kouluihin omien lastensa seuraksi, ovat keksineet ostaa soveltuvan kiinteistön naapurikunnan alueelta. Huvittaviakin piirteitä on ilmennyt, saattaa olla, että sitten naapurikunta ostaakin ristiin siirtolaisille asunnon samasta kunnasta, joka yritti kiertää uusasukkaiden ottamista. (SVT).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k553703On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712328Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711574- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561032Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40889