Suomi Ensin porukkaan yhteyttä vaan
Kauniaisen turvallisuus ensin - mielenosoitus
12
158
Vastaukset
- bnhgb
Suomi Ensin! ei pidä ruotsinkielisiä mielenosoituksia.
Marco de Wit
Protestoimme Suomen SOS-hallituksen moraalitonta pakolaispolitiikkaa. Pakolaisia pitäisi auttaa lähtömaan tai sen lähialueiden valvotuilla pakolaisleireillä. Suomeen ja varsinkin suomalaiseen luksustaloon sijoittamisen kustannuksilla voitaisiin auttaa sata kertaa enemmän lapsia lähtömaassa.
Protestoimme myös RKP:n kaksinaismoralismia. Se on jo vuosikymmeniä vaatinut avoimia rajoja ja suuria pakolaismääriä Suomeen, mutta siitä huolimatta se on vaikeuttanut pakolaisten sijoittamista Ahvenanmaalle ja muille ruotsinkielisille alueille.
Protestoimme myös, ettei alaikäiseksi ilmoittautuneille pakolaisille tehdä riittävästi ikätestejä. Näin kannustetaan selviä huijauksia, joista ns. partalapset ovat selvin esimerkki.Protestoimme Suomen SOS-hallituksen moraalitonta pakolaispolitiikkaa. Pakolaisia pitäisi auttaa lähtömaan tai sen lähialueiden valvotuilla pakolaisleireillä. Suomeen ja varsinkin suomalaiseen luksustaloon sijoittamisen kustannuksilla voitaisiin auttaa sata kertaa enemmän lapsia lähtömaassa.
Protestoimme myös RKP:n kaksinaismoralismia. Se on jo vuosikymmeniä vaatinut avoimia rajoja ja suuria pakolaismääriä Suomeen, mutta siitä huolimatta se on vaikeuttanut pakolaisten sijoittamista Ahvenanmaalle ja muille ruotsinkielisille alueille.
Protestoimme myös, ettei alaikäiseksi ilmoittautuneille pakolaisille tehdä riittävästi ikätestejä. Näin kannustetaan selviä huijauksia, joista ns. partalapset ovat selvin esimerkki.
https://www.facebook.com/events/650779508424539/- ertgfd
Kannattaa ilmoittaa Hommalle ja kansanliike.netille tuosta mielenilmauksesta, jotta tieto leviää paremmin. Sanomalehdethän eivät tunnetusti julkaise tietoa näistä tapahtumista, vaikka saisivat lehdistötiedotteen hyvissä ajoissa.
- sossuasuntoja
Porvarit saavat asuttaa ja elättää, pakolaiset! Kerma pepuilla on mammonaa!
- Vihreä_Kauniainen
Tuo rasistinen roskajoukko ei ole tervetullut rakkaaseen Graniin.
Rasistit hirteen! - Suomi.Ensin
Ottakaa rohkeasti yhteyttä. Teillä on oikeus turvalliseen naapurustoon!
http://suomiensin.net/contact.php- 19-17
Tuolta tapaninkalevi -nimimerkin linkkaamalta FB-sivulta käy ilmi, että mielenilmaus on jo tulossa:
Mieienilmaus Kauniaisten Turvallisuus Ensin 12.11. klo 13 - 14
Yrjö Liipolantie 14 Kauniainen
Sana kiertämään asiasta! - masteri_bateri
No niin hyvä hyvä sana kiertämään
- hahahahsaittepasosanne
Nyt ei enää muuta puutu, kuin pari ryhmäkotia Westendiin ja Laruun. Kyllä se hymy siitä levenee, isompipalkkalaisillakin.
- refugees.first
Pakolaiset ensin-ryhmä paikalle.
Li Andersson ja Tarja Halonen ovat ainakin paikalla. Et ole hyvä ihminen, jos et tule!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048