Missä niihin saa kontaktin? Tuntuu olevan paljon moraalittomia naisia?
Missä kuortaneen vosut
41
1553
Vastaukset
- Mahtipanija
Mene tervahaudalla perjantaisin klo 21-22, siellä niitä on silloin tarjolla. Kannattaa mennä ajoissa, sillä lähempänä kymmentä siellä on enään rupisimmat jäljellä.
- Häntäpenalle
Työpaikalta!! Valitse Pena naisvaltainen ala ja naiset tappelevat sinusta :D :D
- EiPenaEi
Mieti vielä toisen kerran... Työpaikkaromanssit on tuhoon tuomittuja... Pari vuotta on ihanaa ja sitten joku toinen työkaveri alkaa kiinnostaa... Kato sitä sitten vierestä, kun sun silmien edessä ollaan vaan työkavereita ja kaikki muut tietää miten asiat oikeasti on... Kielletty alkaa houkuttaa liikaa. Ketä siinä sitten uskot... Puolisoa vai työkavereita? Mietippä sitä!!!
- Kokemusta.on.mulla
Ehdoton EI työpaikkaromansseille!!!!!!
- kyntäjän_poika
Kaupassa. Lataa kärryihin salaattia, kasviksia, juustoja, viinirypäleitä, eksoottisia hedelmiä, hygieniatuotteita, kondomeja, intiimipyyhkeitä, kaksi siideriä, kynttilöitä, koriste-esineitä ja joulutavaroita ja lyki niitä pitkin kauppaa ja kysele neuvoja mielenkiintoisilta naisilta vähähiilihydraattisen leivän valinnassa ja innostu jos he suosittelevat jotain. Siitä se juttu lähtee käyntiin ja voit ehdottaa yhteistä maistiaishetkeä, kun sinulla sattuu olemaan sopivasti vapaapäivä lentäjän työstäsi.
- kokeillut
Vielä parempi paikka on Alavuden tai Tuurin Alko, sinne bongaamaan ja juttua iskemään niin parhaassa tapauksessa pääsee jo hyllyjen välissä kokeilemaan sormen sopivuutta
- p4ESRyiU
On se hienoa että nykynuoret voivat "kurtiseerata" jopa viinakaupassa. Omassa nuoruudessa seistiin hiljaa jonossa ja ostettiin tiskiltä ne kaksi mahdollista kossupulloa.
- vanha_pukki
Kyllä ne alaikäiset odottaa kulman takana setää joka hakisi pullon. Nyt on perjantai ja oikein hyvä aika mennä asuntoauton kanssa kytikselle. Parhaassa tapauksessa tenavat voivat jopa maksaa itse sen viinapullon, mutta ei kymppi nuoresta lihasta paljon ole ja mikä parasta, ne ei aina ole yksin.
Ei ole harvinaista, että kuortaneella saa voileivän mäyräkoiran ostamalla.
- Karvalastakajahtaa
Käyn hoitelemassa yhtä kuortanelaista varattua naista joko Kaatialassa ja toisinaan ampumaradan parkkipaikalla, yllättävän rauhassa on saanut nusutella amp,radalla
- Lunttuu
Minä olen myös käynyt Kaatialassa ja parilla metsäautotiellä. Eihän ole sama morsian??
- pallokarus
Ettehän vaan oo keskenään nusutelleet
- Kaatoja
Metsäautotiet on tulleet tutuiksi kuortaneella ja vähän naapurikuntienkin puolella
- Käyräkalu
Onko kaikki varatut nyt seurustelemassa rakastajan kanssa vai olisiko vielä vapaata minulle?
- karvalastakajahtaa
Mulla on yks täällä karvalassa ja sen serkkua käyn Kaatialassa, toisinaan ampumaradalla ja viimeksi maanantai iltana kuhapirtin parkkipaikalla hoitelemassa.
Hyvää kyytiä olen saanut. Kuka muuten valittiin vuoden vosuksi, nimi oli kuulemma kirjoitettu nesteen miestenvessan seinään, mutta kun kävin siellä niin oli jo pyyhitty pois, näkyy pyyhityt tussinjäljet- pimppaloora_
Viimeisimpien tietojen mukaan sinun äiti on valittu vuoden vosuksi.
- karvalastakajahtaa
pimppaloora_ kirjoitti:
Viimeisimpien tietojen mukaan sinun äiti on valittu vuoden vosuksi.
Se on kuule kirkkorannan mullassa ollut jo yli 25 vuotta, jottei olisi vaan sun äiteesn joka on vuoden VOSU
- ohiajelija
Jos on lappajärven karvalasta,niin siekkä ei kyllä kajahda eikä kilahda ;)
- Siinäpä
Xxxxa
- Ruonalaane
minulla on pippeli
- jskl
Mistäpäi kylää löytyy
- tietoaon
Vosut majailee kuhapirtissä Lakaluomalla.
- lasiton
Onpa luulot suuret , kuten lasimestarilla
- Jalatlevällään
Onko tänään hutsut baareissa seinäjoella vai jossain mökkimajoituksessa?
- ruonalaisettytötonkivoja
Ruonallahan nuita vosuja meinaa liikahdella. Tosin nuoria ovat, mutta kyllä ne asiansa osaavat. Ps. kokemusta on.
- Kankikovanee
Tänään tannseja?
- limanuljaskat
Latosaaressa Asuntoautot heiluu sekin tahdissa.
- Tyhjätpussit
Kova oli ilta mökillä. Nuorempaa vierasta kihlattua sai puskea ihan tosissaan, että himo laantui.
- voimitäsikoja
Ja täällä kaikki eunukit haaveilevat fantasioitaan. Todellisuudessa taidatte tumputtaa tai olla eläinten kanssa tekemisissä.
- Kokeneet
Metsäautotie myös naapurikuntien puolella
- Varamees
Minulle kelpaisi sellainen siisti 55 , löytyiskö???
- Naisiin
No Latikseen vaan ja sieltä sitten hakuun sexyin 55 herkkupeppu. Sillä iällä jo uskaltaa ja osaa. Plokmanni tanssittaa huomenna. Naisia on varmasti.
- Pukkik
Täällä on vain paljon nuorempia vosuja jaossa.
- Tyhjäpussi
Ihanaa suuseksiä taitavan varatun nuoremman naisen kanssa. Missä ja kuinka monen miehen kanssa oppinut taidot, mutta oma rakas saa olla tyytyväinen jos kotona käyttää taitojaan. Parempi kuin maksulliset!
- Horatsut
Oppiihan sitä nuo taidot, kun harjoittelu aloitettu nuorena isompien poikien auton takapenkillä, sitten ravintoloiden vessoissa ja kaikkialla muualla. Ja minkä nuorena oppii niin sen vanhana taitaa eli toimia yleisenä jakorasiana.
- Hrfdxjlkh
Missä varattu liha tänään?
- hemare
lisää fantasioitanne...
- banomiäs
Nokiottas viime lauantaina sain ihanalta vosulta suuseksiä
- Siemensyöksy
Napakoru
- karvalastakajahtaa
Pian Luhrikan lava avataan ja kuortaneen vosut pääsee taas antamaan parastaan
- Seex
Kiimakallion tiellä on touhua, monenlaista. Kunnon huulihölkkää, oi että.
- Nähtyon
Tänään taas naiset lähtevät kaverinsa luo kyläilemään ja mökille huoraamaan vie matka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717