Missä kuortaneen vosut

Häntäpena

Missä niihin saa kontaktin? Tuntuu olevan paljon moraalittomia naisia?

41

1527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtipanija

      Mene tervahaudalla perjantaisin klo 21-22, siellä niitä on silloin tarjolla. Kannattaa mennä ajoissa, sillä lähempänä kymmentä siellä on enään rupisimmat jäljellä.

    • Häntäpenalle

      Työpaikalta!! Valitse Pena naisvaltainen ala ja naiset tappelevat sinusta :D :D

      • EiPenaEi

        Mieti vielä toisen kerran... Työpaikkaromanssit on tuhoon tuomittuja... Pari vuotta on ihanaa ja sitten joku toinen työkaveri alkaa kiinnostaa... Kato sitä sitten vierestä, kun sun silmien edessä ollaan vaan työkavereita ja kaikki muut tietää miten asiat oikeasti on... Kielletty alkaa houkuttaa liikaa. Ketä siinä sitten uskot... Puolisoa vai työkavereita? Mietippä sitä!!!


      • Kokemusta.on.mulla

        Ehdoton EI työpaikkaromansseille!!!!!!


    • kyntäjän_poika

      Kaupassa. Lataa kärryihin salaattia, kasviksia, juustoja, viinirypäleitä, eksoottisia hedelmiä, hygieniatuotteita, kondomeja, intiimipyyhkeitä, kaksi siideriä, kynttilöitä, koriste-esineitä ja joulutavaroita ja lyki niitä pitkin kauppaa ja kysele neuvoja mielenkiintoisilta naisilta vähähiilihydraattisen leivän valinnassa ja innostu jos he suosittelevat jotain. Siitä se juttu lähtee käyntiin ja voit ehdottaa yhteistä maistiaishetkeä, kun sinulla sattuu olemaan sopivasti vapaapäivä lentäjän työstäsi.

      • kokeillut

        Vielä parempi paikka on Alavuden tai Tuurin Alko, sinne bongaamaan ja juttua iskemään niin parhaassa tapauksessa pääsee jo hyllyjen välissä kokeilemaan sormen sopivuutta


      • p4ESRyiU

        On se hienoa että nykynuoret voivat "kurtiseerata" jopa viinakaupassa. Omassa nuoruudessa seistiin hiljaa jonossa ja ostettiin tiskiltä ne kaksi mahdollista kossupulloa.


      • vanha_pukki

        Kyllä ne alaikäiset odottaa kulman takana setää joka hakisi pullon. Nyt on perjantai ja oikein hyvä aika mennä asuntoauton kanssa kytikselle. Parhaassa tapauksessa tenavat voivat jopa maksaa itse sen viinapullon, mutta ei kymppi nuoresta lihasta paljon ole ja mikä parasta, ne ei aina ole yksin.
        Ei ole harvinaista, että kuortaneella saa voileivän mäyräkoiran ostamalla.


    • Karvalastakajahtaa

      Käyn hoitelemassa yhtä kuortanelaista varattua naista joko Kaatialassa ja toisinaan ampumaradan parkkipaikalla, yllättävän rauhassa on saanut nusutella amp,radalla

    • Lunttuu

      Minä olen myös käynyt Kaatialassa ja parilla metsäautotiellä. Eihän ole sama morsian??

      • pallokarus

        Ettehän vaan oo keskenään nusutelleet


    • Kaatoja

      Metsäautotiet on tulleet tutuiksi kuortaneella ja vähän naapurikuntienkin puolella

    • Käyräkalu

      Onko kaikki varatut nyt seurustelemassa rakastajan kanssa vai olisiko vielä vapaata minulle?

    • karvalastakajahtaa

      Mulla on yks täällä karvalassa ja sen serkkua käyn Kaatialassa, toisinaan ampumaradalla ja viimeksi maanantai iltana kuhapirtin parkkipaikalla hoitelemassa.
      Hyvää kyytiä olen saanut. Kuka muuten valittiin vuoden vosuksi, nimi oli kuulemma kirjoitettu nesteen miestenvessan seinään, mutta kun kävin siellä niin oli jo pyyhitty pois, näkyy pyyhityt tussinjäljet

      • pimppaloora_

        Viimeisimpien tietojen mukaan sinun äiti on valittu vuoden vosuksi.


      • karvalastakajahtaa
        pimppaloora_ kirjoitti:

        Viimeisimpien tietojen mukaan sinun äiti on valittu vuoden vosuksi.

        Se on kuule kirkkorannan mullassa ollut jo yli 25 vuotta, jottei olisi vaan sun äiteesn joka on vuoden VOSU


      • ohiajelija

        Jos on lappajärven karvalasta,niin siekkä ei kyllä kajahda eikä kilahda ;)


    • Siinäpä

      Xxxxa

    • Ruonalaane

      minulla on pippeli

    • jskl

      Mistäpäi kylää löytyy

    • tietoaon

      Vosut majailee kuhapirtissä Lakaluomalla.

    • lasiton

      Onpa luulot suuret , kuten lasimestarilla

    • Jalatlevällään

      Onko tänään hutsut baareissa seinäjoella vai jossain mökkimajoituksessa?

      • ruonalaisettytötonkivoja

        Ruonallahan nuita vosuja meinaa liikahdella. Tosin nuoria ovat, mutta kyllä ne asiansa osaavat. Ps. kokemusta on.


    • Kankikovanee

      Tänään tannseja?

    • limanuljaskat

      Latosaaressa Asuntoautot heiluu sekin tahdissa.

    • Tyhjätpussit

      Kova oli ilta mökillä. Nuorempaa vierasta kihlattua sai puskea ihan tosissaan, että himo laantui.

    • voimitäsikoja

      Ja täällä kaikki eunukit haaveilevat fantasioitaan. Todellisuudessa taidatte tumputtaa tai olla eläinten kanssa tekemisissä.

    • Kokeneet

      Metsäautotie myös naapurikuntien puolella

    • Varamees

      Minulle kelpaisi sellainen siisti 55 , löytyiskö???

      • Naisiin

        No Latikseen vaan ja sieltä sitten hakuun sexyin 55 herkkupeppu. Sillä iällä jo uskaltaa ja osaa. Plokmanni tanssittaa huomenna. Naisia on varmasti.


    • Pukkik

      Täällä on vain paljon nuorempia vosuja jaossa.

    • Tyhjäpussi

      Ihanaa suuseksiä taitavan varatun nuoremman naisen kanssa. Missä ja kuinka monen miehen kanssa oppinut taidot, mutta oma rakas saa olla tyytyväinen jos kotona käyttää taitojaan. Parempi kuin maksulliset!

    • Horatsut

      Oppiihan sitä nuo taidot, kun harjoittelu aloitettu nuorena isompien poikien auton takapenkillä, sitten ravintoloiden vessoissa ja kaikkialla muualla. Ja minkä nuorena oppii niin sen vanhana taitaa eli toimia yleisenä jakorasiana.

    • Hrfdxjlkh

      Missä varattu liha tänään?

    • hemare

      lisää fantasioitanne...

    • banomiäs

      Nokiottas viime lauantaina sain ihanalta vosulta suuseksiä

    • Siemensyöksy

      Napakoru

    • karvalastakajahtaa

      Pian Luhrikan lava avataan ja kuortaneen vosut pääsee taas antamaan parastaan

    • Seex

      Kiimakallion tiellä on touhua, monenlaista. Kunnon huulihölkkää, oi että.

    • Nähtyon

      Tänään taas naiset lähtevät kaverinsa luo kyläilemään ja mökille huoraamaan vie matka.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1872
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1387
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1138
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      984
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      969
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe