oon niitannu alas jo niin monta keskiolutta että hyvä jos huomis iltaan mennessä on edes pääkipu hellittänyt.
https://www.youtube.com/watch?v=dXrVMwjJ5IA
Hyvästi vaan selvä päivä
9
90
Vastaukset
- seonryyppäämistä
Niin.. tätä me yleensä kutsumme ryyppäämiseksi.
- Yvzsaqwe
Ei keskarista mitään pääkipua saa. Vai ootko joku 14v teini???
- MikonNotta
Mikä hvetti siinon, etä Karhusta ei tuu pää kipiäks?
Fosteri sen sijaan saa aamulla kiroamaan ja pelkäämähän kuolemaa, vaikka illalla ollahan muka niin hyvän makuusta että.- hsfgshhghh
Pysy nyt ensinnäkin kaukana suomalaisesta tärkkelyspaskasta... Pienpanimot erikseen.
Eihän keppanalla juopottele kuin amatöörit ja lapset? Aika kierteellä saa imuroida että päähän nousee.
- jayrjökinlentää
Laatikkoohratärkkelyskilju saattaakin aiheuttaa päänsärkyä. Ota viinaa seuraavalla kerralla kyytipojaksi tai edes kunnon olutta.
- xutzs
Negrita rommi parasta. Veri kiertää jaloissakin.
- ugh.olen.puhunut
Ei olut saa näin 42 vuotta juomia nauttineella päänkipua aikaan. Korkeintaan väsyneehkön olon. Johtuukohan se siitä, että aloitin vasta täysi-ikäisenä...
- nvfved
Juot pullon olutta ja kaksi kuset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477