Aihe

Keskisenvesan

kukaonvarastanut

Eräällä pienellä, vaasassa sijaitsevalla kirpputorilla oli myynnissä kaksi keskisen lautasta. Takana luki, että tämä on veljekset keskisen omaisuutta. ! Mitä tuohon nyt sanoo.

9

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ellunkotilo

No, joku pölliny ne Keskisen ravintolasta/kahvilasta.
      Ilmianna heti.

• 45678765456

no eiköhän jokainen ravintoloissa/hotelleissa käyvä ns"normi kundi" vie jotain mukana kun lähtee...lautasia,laseja..huoneista,kippoja,laseja,saippuat,föönit..ym kyllä ne on huomiotu huoneen hinnassa...ou jee

• Noloa

Häh- ookko sakia- ei varmana normi ihminen vie ravintolasta/hotellista tuollsta ? Mutta varas vie.

• tarpeekstavaraamuutenki

Hah minä en edes haluais mitään hotellikamaa kotiini. Ei normaali ihminen mitään vie. Oot ihan hakoteillä.

• rehhellinen

Minä en ota toisen omaa ja oletan ettei muutkaan.

• Eerikkiverikki

Normikundi ei pölli toisen omaisuutta!

• hozawillalobos

olin brasiliassa lomalla poikkesin transsu baarissa oli keskisen vaimo lavalla akseli pystyssä tanssimassa

• mietivähän

Olet lapsellinen surkimus

• 4444444

Maksaako sossu nykyään brasilian matkoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisan uupuvat päivitykset ja tuoreet rikosepäilyt

Mikäs kun Maisa ei ole viikkoihin päivittänyt instaa ja nyt ollaan lehdissä tälläisistä.. 👀 https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/010c6594-780f-4
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      19356
    2. Ikea palkkaa pakolaisia hienoa!

Huonekalujätti Ikea aikoo tarjota Suomessa työpestin noin 70 pakolaiselle kolmen seuraavan vuoden aikana, yhtiö kertoo tiedotteessaan. – Pakolaiset o
      Maailman menoa
      376
      7137
    3. Uusin Seiska herttainen Torppa

Uskomatonta luettavaa herttaisesta Torpasta. Olisi nyt kiva saada valkopesuri-jankkaajan ja palstalaisia oikeusjutuilla uhkailleen ja uhonneen kir
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2259