Eräällä pienellä, vaasassa sijaitsevalla kirpputorilla oli myynnissä kaksi keskisen lautasta. Takana luki, että tämä on veljekset keskisen omaisuutta. ! Mitä tuohon nyt sanoo.
Keskisenvesan
9
248
Vastaukset
- Ellunkotilo
No, joku pölliny ne Keskisen ravintolasta/kahvilasta.
Ilmianna heti. - 45678765456
no eiköhän jokainen ravintoloissa/hotelleissa käyvä ns"normi kundi" vie jotain mukana kun lähtee...lautasia,laseja..huoneista,kippoja,laseja,saippuat,föönit..ym kyllä ne on huomiotu huoneen hinnassa...ou jee
- Noloa
Häh- ookko sakia- ei varmana normi ihminen vie ravintolasta/hotellista tuollsta ? Mutta varas vie.
- tarpeekstavaraamuutenki
Hah minä en edes haluais mitään hotellikamaa kotiini. Ei normaali ihminen mitään vie. Oot ihan hakoteillä.
- rehhellinen
Minä en ota toisen omaa ja oletan ettei muutkaan.
- Eerikkiverikki
Normikundi ei pölli toisen omaisuutta!
- hozawillalobos
olin brasiliassa lomalla poikkesin transsu baarissa oli keskisen vaimo lavalla akseli pystyssä tanssimassa
- mietivähän
Olet lapsellinen surkimus
- 4444444
Maksaako sossu nykyään brasilian matkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja12914290Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va275918SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1545465Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2984319HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.384077"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste993651Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant23561Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan223528Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan592611Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.931408