VÄHINTÄÄN KUUKAUDESSA TYÖ ON ERITTÄIN VAATIVAA.
KANSANEDUSTAJIEN PALKKAA PITÄÄ PUDOTTAA 50% HETI /KK.
Lääkäreillä PITÄÄ OLLA 10.000 EURON PALKKA .....
7
<50
Vastaukset
- lekurit-kunniaan
Lääkärit ovat yhteyskunnan TUKIPYLVÄÄT ENNEN KETÄÄN MUITA
- Lekuri-itse
mieluummin 15000€ kk se on vasta suola rahaa
- Naapurina
Lääkäreillä on yli 10 000 euron kuukausipalkat.
- OnhanNE
Moninkertaisesti parempia ystäviä avuntarpeessa oleville kansalaisille, kuin ns. oikeuslaitoksen tuomarit !
Mutta jos lääkärit ovat täysillä antautuneet työlleen,niin puoltapienempikin palkka ON TODELLA HYVÄ !
On suorastaan iljettävää, että suurinosa pyrkii lääkäriksi vain rahan takia, ja sellaiset eivät hoida potilaita, vaan omaa pankkitiliään !
Ja potilailta leikataan esim väärä jalka, ja jätetään sakset ja pyyhkeet sisuksiin , ja tapahtuu vaikka mitä yhtä kummitusmaista touhua jatkuvasti ! - mene.oikeisiin.töihin
Lumereseptilääkkeen määrääminen 10 000€/kk arvoista n. 4 tunnin työpäivällä?
- SIINÄon
YkSI perustavaa laatua oleva esim sellaisesta rappiosta, jonka seurauksena Raamatussa on sanottu, että lopun päivinä tapahtuu luopumus, ja sitten tulee TUOMIOT !
Kun terveestä moraalista yhteiskunnan päättäjät luopuvat, NIIN TAPAHTUU KOKO AJAN NYKYÄÄN , ja antavat periksi kaikelle rappiolle RAHAN vuoksi, niin senhän sanoo järkikin, mitkä seuraukset sellaisesta on !
Kuka HUUTAISI TOTTA NIIN, että JÄRKI ja VIISAUS alkaisi palata, ja KORVAT AUKEAISI, ja vain REHELLINEN AHKERUUS SAISI VOIMAA ja KUNNIAA, eikä järjetön rahanmäärän lisääminen !!!
- Ahmed-tk-lääkäri
Jaa sinä käsi poikki? Mina kirjoita burana!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082