Ajattelin perustaa Hämeen Linnaan kalastusta, metsästystä ja maanviljelyä harjoittavan kommuunin . Jos olet mulkku muita kohtaan niin et ole tervetullut , jos et enään ole ... Tervetuloa . Jos sinulla ei ole hajuakaan minne mennä niin minä ainakin pyrin toteuttamaan tämän muutaman muun kanssa . Tämä on tulevaisuutta .. tai yksi sellainen.
Sitten kun huonot ajat koettaa
4
59
Vastaukset
- MeAgain
Siis ajattelit perustaa asioiden jo mennessä huonosti vai ennen sitä? Postauksesi ei ole kovin selkeä siitä asiasta.
Suunnittelu on aina se helpoin osa ja toteuttaminen vaikeampi ;)- tämmöstääon
Lisäksi Linnassa toimii henkinen vieroitushoito jossa vieroitetaan ihmisiä ylenpalttisesta takaisin luontoa kunnioittavaksi yksilöksi . Ja tosiaan tämä on ilmoitus siitä kun asiat tulevat menemään huonosti niin Linnasta löytää kansaa ja turvaa . Ja eihän sinne tarvitse tulla ;) Jos metsästys,kalastus ja maanviljely on sinulle vaikeita asioita niin se ei tarkoita että ne olisivat minulle .
- MeAgain
"Ja tosiaan tämä on ilmoitus siitä kun asiat tulevat menemään huonosti niin Linnasta löytää kansaa ja turvaa ."
Minä en lainkaan epäile kansan löytymisestä suurilta urbanisoiduilta alueilta, mutta riippuu paljolti kriisitilanteen vakavuudesta, millaisessa mielentilassa kymmenet tuhannet ihmiset tulevat olemaan ;)
"Jos metsästys,kalastus ja maanviljely on sinulle vaikeita asioita niin se ei tarkoita että ne olisivat minulle . "
Et välttämättä ole tietoinen, mutta ei-urbaaneilla alueilla metsästys, kalastus ja maanviljely ovat osa jokapäiväistä elämää. Se on kuitenkin ihan eri asia kuin todella vakava tilanne, jossa esmes isot osat yhteiskunnan palveluista lakkaisivat toimimasta ja kokonaisten kaupunkien asujaimistojen tulisi selvitä metsästämällä tai primitiivisillä maanviljelykeinoilla. Analogiaa voidaan katsoa vaikka ns. "pienen jääkauden" vaikutuksista väestömääriin esiteollisena aikana.
Kuinka voi olla muikku muita kohtaan, kalastusliikkeessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984