Hakemiini paikkoihin on satoja hakijoita!

uhygtr

Jaana 53 haki 200 työpaikkaan 

Jaana, 53, haki 200 työpaikkaan 

Oman alansa kokenut ja koulutettu ammattilainen jäi työttömäksi hyvästä työpaikasta.

Jaana Mäkiniemi oli työssään johtavassa asemassa.
Työn loppumisen jälkeen hän ehti hakea montaa työtä.

Kokenut markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen Jaana Mäkiniemi on kokenut urallaan monet yt-neuvottelut.

- On muutama yrityskin kaatunut alta, hän kertoo aikaisemmista työpaikoistaan.

Mäkiniemi on toiminut useissa edellisissä työpaikoissaan asiantuntijaorganisaation johdossa.

Viimeisin tiukka tilanne työpaikan suhteen tuli kohdalle kaksi vuotta sitten.

Tuolloin hän joutui lähtemään ison organisaatiomuutoksen yhteydessä.
Työn loppuminen liittyi markkinatilanteen muutokseen. Yrityksellä oli tarve organisoitua uudelleen.

Tiedän, että markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia on työnhaussa paljon. Useimpiin hakemiini paikkoihin on ollut 150-250 hakijaa.

Työnhaku on työtä"

- Noin 200 paikkaa olen hakenut. Jos työt loppuvat, työnhaku on työtä.

Kahteensataan kuuluvat kaikki yhteydenotot, myös avoimet haut yrityksiin, joissa paikkoja ei ole ollut auki.

-  Työnhakuakselini on ollut Suomesta Singaporeen.

- Olen hakenut osaamistani vastaavia avoimia paikkoja. Olen myös ottanut yhteyttä yrityksiin, jotka ovat yrityksinä kiinnostaneet minua. Lisäksi olen ottanut yhteyttä headhuntereihin ja vuokratyöfirmoihin.

Mäkiniemi on pitänyt yllä ammattitaitoaan yllä osallistumalla aktiivisesti ammattitaitoa laajentaviin koulutuksiin vuosien varrella. Koulutuksesta työn löytyminen ei ollut kiinni.

- Useamman kerran pääsin kärkikahinoihin mukaan ja jäin kakkoseksi.

Heräsin joka aamu kello seitsemän ja aloitin työnhaun, tai olin muuten aktiivinen.

Työnhaunkin aikana on erityisen tärkeää puhua läheisten ja ystävien kanssa, että saa "tuuletettua ajatuksiaan".
Tasapaino on tärkeää. Elämässä on muutakin kuin työ. Hyvät ihmissuhteet ja innostavat harrastukset antavat voimaa.

http://www.iltalehti.fi/tyoelama/201611052233205_tb.shtml

7

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oijhuyt

      Jaana 53 haki 200 työpaikkaan 

      Jaana, 53, haki 200 työpaikkaan 

      Oman alansa kokenut ja koulutettu ammattilainen jäi työttömäksi hyvästä työpaikasta.

      Jaana Mäkiniemi oli työssään johtavassa asemassa.
      Työn loppumisen jälkeen hän ehti hakea montaa työtä.

      • ikjhjhyt

        asta.

        Jaana Mäkiniemi oli työssään johtavassa asemassa.
        Työn loppumisen jälkeen hän ehti hakea montaa työtä.

        Kokenut markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen Jaana Mäkiniemi on kokenut urallaan monet yt-neuvottelut.

        - On muutama yrityskin kaatunut alta, hän kertoo aikaisemmista työpaikoistaan.

        Mäkiniemi on toiminut useissa edellisissä työpaikoissaan asiantuntijaorganisaation johdossa.

        Viimeisin tiukka tilanne ty


      • olkmnjhg

        haki 200 työpaikkaan 

        Oman alansa kokenut ja koulutettu ammattilainen jäi työttömäksi hyvästä työpaikasta.

        Jaana Mäkiniemi oli työssään johtavassa asemassa.
        Työn loppumisen jälkeen hän ehti hakea montaa työtä.

        Kokenut markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen Jaana Mäkiniemi on kokenut urallaan monet yt-neuvottelut.

        - On muutama yrityskin kaatunut al


      • i9jhygtr

        kiniemi oli työssään johtavassa asemassa.
        Työn loppumisen jälkeen hän ehti hakea montaa työtä.

        Kokenut markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen Jaana Mäkiniemi on kokenut urallaan monet yt-neuvottelut.

        - On muutama yrityskin kaatunut alta, hän kertoo aikaisemmista työpaikoistaan.

        Mäkiniemi on toiminut useissa edellisissä työpaikoissaan asiantuntijaorganisaation johdossa.


      • jnbhgtre

        lansa kokenut ja koulutettu ammattilainen jäi työttömäksi hyvästä työpaikasta.

        Jaana Mäkiniemi oli työssään johtavassa asemassa.
        Työn loppumisen jälkeen hän ehti hakea montaa työtä.

        Kokenut markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen Jaana Mäkiniemi on kokenut urallaan monet yt-neuvottelut.

        - On muutama yrityskin kaatunut alta, hän kertoo aikaisemmista työpaikoistaan.

        Mäkiniemi on toiminut useissa edellisis


    • Missä vitun ammatissa voi ees hakea 200 paikkaa... ?

      Itsekään korkeintaan löytänyt kuin 10 itselle läheskään sopivaa/kiinnostavaa paikkaa joihin mahis päästä, ja heti yli puolesta sanottiin että on vähän niinku katottunas jo kaveri tai sitten että voi olla vähän tuo kokemuspuoli sellane ettei ihan tai sitte koko ajan että mites tuo pitkä matka...

    • Loispummityötön

      Turha on työtä hakea. Menkää vaikka salille tai lenkille sen sijaan että kulutatte arvokasta aikaa työnhakuun.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe