Jaana 53 haki 200 työpaikkaan
Jaana, 53, haki 200 työpaikkaan
Oman alansa kokenut ja koulutettu ammattilainen jäi työttömäksi hyvästä työpaikasta.
Jaana Mäkiniemi oli työssään johtavassa asemassa.
Työn loppumisen jälkeen hän ehti hakea montaa työtä.
Kokenut markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen Jaana Mäkiniemi on kokenut urallaan monet yt-neuvottelut.
- On muutama yrityskin kaatunut alta, hän kertoo aikaisemmista työpaikoistaan.
Mäkiniemi on toiminut useissa edellisissä työpaikoissaan asiantuntijaorganisaation johdossa.
Viimeisin tiukka tilanne työpaikan suhteen tuli kohdalle kaksi vuotta sitten.
Tuolloin hän joutui lähtemään ison organisaatiomuutoksen yhteydessä.
Työn loppuminen liittyi markkinatilanteen muutokseen. Yrityksellä oli tarve organisoitua uudelleen.
Tiedän, että markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia on työnhaussa paljon. Useimpiin hakemiini paikkoihin on ollut 150-250 hakijaa.
Työnhaku on työtä"
- Noin 200 paikkaa olen hakenut. Jos työt loppuvat, työnhaku on työtä.
Kahteensataan kuuluvat kaikki yhteydenotot, myös avoimet haut yrityksiin, joissa paikkoja ei ole ollut auki.
- Työnhakuakselini on ollut Suomesta Singaporeen.
- Olen hakenut osaamistani vastaavia avoimia paikkoja. Olen myös ottanut yhteyttä yrityksiin, jotka ovat yrityksinä kiinnostaneet minua. Lisäksi olen ottanut yhteyttä headhuntereihin ja vuokratyöfirmoihin.
Mäkiniemi on pitänyt yllä ammattitaitoaan yllä osallistumalla aktiivisesti ammattitaitoa laajentaviin koulutuksiin vuosien varrella. Koulutuksesta työn löytyminen ei ollut kiinni.
- Useamman kerran pääsin kärkikahinoihin mukaan ja jäin kakkoseksi.
Heräsin joka aamu kello seitsemän ja aloitin työnhaun, tai olin muuten aktiivinen.
Työnhaunkin aikana on erityisen tärkeää puhua läheisten ja ystävien kanssa, että saa "tuuletettua ajatuksiaan".
Tasapaino on tärkeää. Elämässä on muutakin kuin työ. Hyvät ihmissuhteet ja innostavat harrastukset antavat voimaa.
http://www.iltalehti.fi/tyoelama/201611052233205_tb.shtml
Hakemiini paikkoihin on satoja hakijoita!
7
125
Vastaukset
- oijhuyt
Jaana 53 haki 200 työpaikkaan
Jaana, 53, haki 200 työpaikkaan
Oman alansa kokenut ja koulutettu ammattilainen jäi työttömäksi hyvästä työpaikasta.
Työn loppumisen jälkeen hän ehti hakea montaa työtä.- ikjhjhyt
asta.
Kokenut markkinoinnin ja viestinnän ammattilainen Jaana Mäkiniemi on kokenut urallaan monet yt-neuvottelut.
Mäkiniemi on toiminut useissa edellisissä työpaikoissaan asiantuntijaorganisaation johdossa.
Viimeisin tiukka tilanne ty - olkmnjhg
haki 200 työpaikkaan
- On muutama yrityskin kaatunut al - i9jhygtr
kiniemi oli työssään johtavassa asemassa.
Mäkiniemi on toiminut useissa edellisissä työpaikoissaan asiantuntijaorganisaation johdossa. - jnbhgtre
lansa kokenut ja koulutettu ammattilainen jäi työttömäksi hyvästä työpaikasta.
Mäkiniemi on toiminut useissa edellisis
Missä vitun ammatissa voi ees hakea 200 paikkaa... ?
Itsekään korkeintaan löytänyt kuin 10 itselle läheskään sopivaa/kiinnostavaa paikkaa joihin mahis päästä, ja heti yli puolesta sanottiin että on vähän niinku katottunas jo kaveri tai sitten että voi olla vähän tuo kokemuspuoli sellane ettei ihan tai sitte koko ajan että mites tuo pitkä matka...- Loispummityötön
Turha on työtä hakea. Menkää vaikka salille tai lenkille sen sijaan että kulutatte arvokasta aikaa työnhakuun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1107197- 474986
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562821Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52328Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101328Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1861250Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921063Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai283945Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30876Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179850