Köyhä mies jää ilman kaikesta mukavasta kuten seurustelusta naisen kanssa. Edes köyhä nainen ei huoli köyhää miestä. Alle tonnin tuloilla ei tehdä naiseen vaikutusta vaan köyhä kärsii köyhyyden lisäksi myös yksinäisyydestä. Joulukin tulee ja yksinäinen köyhä on vaan yksin kotona syöden maksalaatikkoa. Varmaan monet naiset itkee myös että ovat yksin mutta eivät huoli köyhää miestä vaan käsivät ja ovat mielummin yksin.
Köyhä ei voi seurustella
44
201
Vastaukset
- uhrilammas
Höpö höpö, mitä juttua. Jos ei kelpaa pitää katsoa peiliin. Käytöksestä tavoista sivistyksestä ja arvoista se on kiinni. Ihan sama kuinka paljon on tuloja.
- dzdfzdfb
Kyllä sitä jouluna kinkkua syö köyhäkin.
- kaneliapäälle
On se vähän noinkin, jos tilanne pitkittyy ja köyhyys alkaa olla osa identiteettiä.
Minun mielestä tilapäinen köyhyys ei haittaa. Jos joku ihan kunnon mies vaikka jää työttömäksi tai alkaa opiskelemaan ja tulot tipahtaa vähäksi aikaa, niin ihan sama kunnon mieshän se on kuin töissä käydessäkin. Naisen voi kutsua vaikka joulupuurolle, ei maksa paljon.
Tuloilla ei miehen tosiaankaan tarvitse yrittää tehdä vaikutusta, vaan pikemminkin se on niin, että ne, jotka yrittää tehdä vaikutuksen tuloillaan, on ärsyttäviä tyhjiä tyyppejä, jotka ei muulla tavalla pysty tekemään vaikutusta kuin rahoillaan.
Mutta jos työssä käymättömyys on elämäntapa, että tyyliin aina vaan vuosien ajankin löytyy selitys sille, miksi ei voi mennä töihin - ei ole töitä lähellä/ei ole autoa/ei ole koulutusta vastaavaa työtä jne. näitä riittää - eikä tikkua ristiin laita, että vaikka muuttaisi työn perässä tai hommaisi koulutusta, jolla saa töitä, niin en minä kyllä sellaista vätystä huolisi.- aktiivinen_A
Nii-in, ja silloinkin se johtuisi miehen luonteesta (saamaton vätys) eikä siitä, että tämä olisi köyhä.
Köyhänäkin voi olla aktiivinen. Sekään ei mitään maksa että lukee kirjastokirjoja ja vaikka opiskelee itsekseen jotakin kiinnostavaa.
Ikävä kyllä Suomi on täynnä työttömiä vätyksiä, niin miehiä kuin naisiakin, jotka eivät osaa tehdä mitään itse, ovat passiivisia telkkarin tuijottajia ja sohvalla makaajia. - VätyksetKuntoutukseen
Totta. Vätys ei saa naista ja syyttää siitä jotain muuta, vaikka köyhyyttään. Köyhyyskin voi johtua siitä, että on vätys. Mutta minkäs teet, jos olet vätys? Ei ole helppoa alkaa olemaan jotain muuta kuin mitä on.
- zfdgzzzz
Velaksiko nämäkin pitäisi tehdä? Älä naurata.
- fhjhfjh
naistasaajaonrahaa kirjoitti:
https://www.youtube.com/user/viherahovirallinen
Poikkeus kumoaa säännönEi sillä oo rahaa.
- elääleveitenjamuutmaksaa
Raha mies, 3 lemmikkiä, studio, auto, ruokaa, asunto, monella paska duunia vääntävällä ei ole noista, kuin se asunto ja auto ja nekin velaksi, kyllä Suomessa kannataa chillailla.
- xcnvncv
elääleveitenjamuutmaksaa kirjoitti:
Raha mies, 3 lemmikkiä, studio, auto, ruokaa, asunto, monella paska duunia vääntävällä ei ole noista, kuin se asunto ja auto ja nekin velaksi, kyllä Suomessa kannataa chillailla.
Se on sairaseläkkeellä. Taas nämä muut maksaa valittaa. Tiesitkö että vuokrallakin voisi asua että mitäs otat isot velat. Oma valinta.
- kunkatteleemenoa
Voi, vittu ei sairaus paina
- dfhdf
Tiesikkö ettei pankista heru latin lattia lainaa jos on työtön?
- dffddf
Sitten lainat jää maksamatta ja ne menee ulosottoon.Nämähän ne tänne tulevat aina päätänsä aukomaan.
- aktiivinen_A
Ai että kirjaston käyttö on ylivoimaista ilman pikavippejä, luottoja ja ulosottovelkoja?????
Kuule älä sinä ihmettele, kun et naisille kelpaa.
Nykyajan fiksu nainen valitsee mieluummin yksinolonkin kuin vätysten kanssa seurustelun. - sdad
No millä sä vaihat sitä paikkakuntaa? Kerro? Joko vätys meni hiljaseksi?
- kaneliapäälle
Junalla mä oon aikanaan vaihtanut. Oli niin pitkä matka että ei olis jaksanut kävellä, yli 500 km, eikä ollut autoa. Alkuun oli tiukkaa, nälkääkin on nähty, mutta hetkeäkään en ole katunut.
- dddb
Mihin jätit tavarasi ;D
- kaneliapäälle
Mitkä tavarat? Ei mulla ollut ongelmaksi asti tavaroita. Kaikki mahtui kahteen kassiin. Olin oikeesti köyhä. Kun muutin, nukuin ensin pelkän takin päällä kun ei ollut rahaa patjaan.
- fdzbfb
Pikavippejäkään työtön ei saa että haa haa. Jos käy ilmi että tulot on peruspäiväraha ja toimeentulotuki niin ei tipu.
- aktiivinen_A
Kuten sanottu!
- hahhahhaaaaaa
Naiset vie vaan sun rahas. Varokaa ;D
- xfgserh
Täällä ne muita vätyksiksi taas haukkuu ja itse ei vaihdeta paikkakuntaa....ei ei mul on oma asunto ei ei....mutkun lutkun aaaaaaaaaaaa. Tää on kuultu ennenkin.
- sinäsejaksat
Sinä se jaksat näitä joutavia aloituksia tänne väsätä. Ihan puppua tuollainen väite, että köyhä ei saisi tyttöystävää taikka pesää. Mieti nyt vähän, silloinhan köyhät lakkaisivat tyystin lisääntymästä, jos väitteesi pitäisi paikkansa.
Jos olet muuten syrjäytynyt, passiivinen nyhverö, etkä omaa sosiaalisia taitoja vähääkään, et saa varmaan tyttöystävää ja jos vielä et huolehdi hygieniastasi vähääkään, olet taatusti poissa pelistä, mutta rahalla taikka köyhyydellä ei ole siinä mitään tekemistä.
Olen itse ollut joskus työttömänä, rahattomana ja omistin vain velkaa, silti sain tyttöystävän ja vientiä olisi ollut enempikin. Työttömänä minulla oli aikaa kehittää itseäni, opettelin tanssimaan, kävin kirjastossa ahkerasti, josta sitten sain tyttöystävänkin nuoresta hyvännäköisestä kirjastovirkailijasta.
Samoihin aikoihin hyvä kaverini jäi työttömäksi ja hän oli täydellinen tyhjätasku. Kaveri keplotteli johonkin kuntoutukseen ja tutustui siellä kuntoutuksessa erääseen juuri eronneeseen rouvaan. Niin vain kaverille koitti leppoisat ajat, pääsi ulkomaille pari kertaa vuodessa, tuli uutta autoa ja kesämökkiä. Kaveri asuu nyt eläkepäiviään Thaimaassa, tuon rouvan hän jätti tänne Suomeen. Näyttää Thaimaassa pärjäävän hyvin ilman tuota rouvaakin... - fshshfd
Kyl nää Trollit on hauskoja...hahhah ;D
- dfbfbfd
Paras olla hankkimatta velkoja muuten Vouti tulee ja panee perseeseen. Se tuntuu niiiiiiiin makealta. T Vouti
- köyhämies-
Suomessa on miljoona yksinasuvaa ja varmaan siitä ovat monikin yksinääisiä jotka eivät kelpaa. Naisilla on hirveet vaatimukst miehelle, pitää olla varakas että voi matkustella ja pitää olla mökki ja auto ja kaikkea. Miehet ei kelpaa naisille ja siksi on paljon yksinäisiä.
- tavis.mimmi
Kyllä ne miehetkin osaavat olla vaativia naiste suhteen: ihan tavallinen siististi pukeutuva ym asiallisen olemuksen omaava nainen ei kelpaa. Pitäisi olla joku fitness-mimmi joka suurinpiirtein asuu treenisalilla, langanlaiha mutta silikonit. Tämäkös miesten unelmien nainen. Ja pöh.
- sulhanen2006
Kyllä ihan tavismimmit kelpaa, et vain ole löytänyt sitä "oikeaa". Minulle eivät ainakaan silikonit iskeneet pätkääkään, päinvastoin, kiersin kaukaa silikonilla itsensä pilanneet.
Nimim. tavismimmin vaimokseen löytänyt - köyhämies-
Nainen aina valitsee miehen eikä nainen valitse tavis miestä. Minua ei kiinnosta silikoni teko naiset vaan normi nainen
- t.v.88
köyhämies- kirjoitti:
Nainen aina valitsee miehen eikä nainen valitse tavis miestä. Minua ei kiinnosta silikoni teko naiset vaan normi nainen
Älä narraa :D
- t.v.88
Aah kumpa saiskin tyttökaveriksi sellaisen fitness-misun mutta ei, en kelpaa vaikka urheilen ja oon hyväkroppainen. Pienet tulot nääs. Suomalaiset naiset yleensä liian pulskassa kunnossa, siiderillä turvottavat ittessä ja tupanki suupielessä eipä ne kiinnosta..
- twdyfGH
Suurempi osa suomalaista miehistä on ylipainoisia kuin naisista. Faktaa.
Ei taida johtua sun naisenpuutteesi taloudellisesta köyhyydestä...
Oon aina ollut köyhä. Kyllä niitä naisystäviä/seurusteluu on piisannu monenkin kanssa. Muut asiat ratkaisee.
- KokemuksestaTiedän
Kyllä köyhäkin mies naisen löytää. Rima ei tosin saa olla liian korkealla.
- yfyfy
Sielujen sympatia sen kait ratkaisee, ei ole rahan kanssa mitään tekemistä
- eiraharatkaise
Näin se menee, on aina mennyt ja tulee menemään. Ennen agraariyhteiskunnassa moni köyhä renkipoika pääsi isännäksi vauraaseenkin maalaistaloon. Tänä päivänä tietoyhteiskunnassa köyhä amisnuorukainen pääsee vävyksi rikkaaseen perheeseen.
- sdgsgd
Ei ole naisia näkynyt kävipä töissä tai ei. Yks hailee minulle koko asia.
- työtön-sinkkumies
Työtön köyhä nainen ei halua työtöntä miestä. Naiset ei tajua että työtön ei välttämättä ole köyhä. Minullakin on rahaa vaikka olen työtön. Just ostin uuden läppärin joak maksoi 400 euroa.
- ukfnuk
Ongelmaanne on ratkaisu! Köyhät miehet, ryhtykää homoiksi! Toisilta köyhiltä miehiltä saa näin hellyyttä ylen määrin. Toinen naisten karttama ryhmä, natsit, ovat myös turvautuneet tähän näppärään keinoon, kuten Haiderin tapaus osoittaa.
- gjgj
No homojahan on koko suomi24 täys :X
- tklsputoerp
Kyllä se on turhaa valitusta, ettei muka köyhä voisi seurustella taikka saisi pesää. Kyllä löytyy ja on vara vielä valita! Ja mikäs on esteenä, ettet voi mennä vaikka Thaimaahan viettämään talveasi? Elämä siellä paljon halvempaa kuin Suomessa ja sieltä vasta löytyykin!!
Moni köyhä sinnittelee täällä ihan turhaan vähillä rahoillaan ja toiset menee samaan aikaan halpislennoilla Thaimaahan muutamalla satasella, viettävät talven iloisissa merkeissä lämpimissä. Pienempikin sossuraha riittää Thaimaassa vaikka kuinka elämiseen.- xcxbcxcb
Näytä mallia ja...MENE.
- sdggsdgsd
Se on yleensä siitä puhe mistä puute. Kuka kellekää vanhalle ukolle mitään pesää antais ;D
- fgfgg
Jos elämä pyörii pesän ympärillä, niin onpas kovin rajoittunutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665974Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533001- 312183
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181740
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121506- 481486
- 91453