jotka fiksuudellaan ja lempeydellään hurmasivat palstalaiset. mINULLA ON HÄNTÄ KOVASTIKIN IKÄVÄ.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/6827340/jessus-teita!
hei muistattako Seppä ja Tiitu-kani Pohjanmaalta,
7
121
Vastaukset
- henrjii
joo kyllä, mutta olen kuullut että hän olisi kuallu
- hempppavvn
Me lähdemme elämästä
emmekä kuitenkaan lähde.
Me elämme edelleen kaikessa,
mitä olemme tehneet.
Kaikki, mitä olemme ajatelleet, sanoneet ja olleet,
jää elämään ja valaisee toisten teitä.
Me kuolemme, emmekä kuitenkaan kuole,
vaan elämme niiden sydämissä,
jotka ovat rakastaneet meitä.
(Martti Lindqvist) vastasin tuohon liitettyyn ketjuun ja ihmettelin kun se meni 50-palstalle. No, sanomani meni kuitenkin perille.
- SepänJaTiitunKaveri
Niitä Sepän ja Tiitun juttuja taitaa olla enemmän 50 palstalla.
Muistan Sepän ja Tiitun. <3
- yhteensattumako
Sen mä hokasin tuosta ketjusta et joku täälä kirj. ...samoin....kuin...friidu....tos....ketjus.....
- ent.siivoojaparka
Kiinnitin huomioni samaan.
Onko se ollut jotenkin muotia silloin korvata välimerkit kolmella pisteellä? Vai matkiiko joku jotain? Vai onko kenties sama kirjoittaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 97962
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54898Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa142731- 65675
- 78531
- 39508
- 40496
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86487- 70476