Kysymys MIEHILLE

AsiallisestiKiitos

Kun tanssitat naista jonka kanssa tanssi tuntuu hyvälle, kehut miten oli helppo viedä ja askeleet käy hyvin yhteen, sitten et kuitenkaan hae uudelleen. Miksi? Itse sanon jos tanssi on tuntunut mukavalta ja tarkoitan sitä ja haluaisin hakea naisten haulla, mutta mietin, että haluaako tämä tanssia kanssani, uskallanko hakea. Osaan siis tanssia sen tiedän ja minulla on paljon tanssituttuja joiden kanssa tanssin, mutta uudessa paikassa tulee mietittyä tuota hakua.

30

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hengaillenN

      Jos tollasia mietit niin saat miettiä maailman tappiin. Toimi mieluummin niinkuin minä.

      • AsiallisestiKiitos

        No en nyt siihen aikaani sen enemmän kuluta, kunhan kysyin.


    • daadirlandaa

      Kun en ole varsnaisesti tanssi-intoilija, vaikka tanssimisesta tykkään paljon, niin illan tavoite ei ole tanssia mahdollisimman paljon. Tiedän itse asiassa monta tanssituttua, joiden kanssa tanssi soljuu mukavasti, ja muutenkin kaikki ok, ja saatan olla sanonutkin jotain sen suuntaista, että "vietävän hyvää". Mutta hommaan ei vaan tule mukaan sitä jotakin kipinää, ja en nyt tarkoita mitään suoranaista seuranhakua, vaan ylipäänsä semmoista myönteistä värinää. Kun tämä puuttuu, niin ei pelkästä tanssimisen ilosta tule hakeneeksi, jos ei satu tosi hyvä biisi soimaan.

    • Kyllähaen

      mutta eivät lähde jostain syystä. Yleensä sanon heille. Noin lihavaksi naiseksi hikoilette harvinaisen vähän tanssiessa. Pitäisköhän muuttaa sanomisia?

      • AsiallisestiKiitos

        Nyt ihan pitää miettiä kenen olen kuullut noin sanovan. Minulle ei kyllä kukaan ole noin sanonut, olen niin pikkuinen. Jatka vaan samaan malliin me pidetään "moukka listaa", "Kyllähaen" on jo varmaan sillä :-)
        (en kyllä usko, että oikeesti noin sanot)


    • Itseluottamusta

      Jos kerron, että on ilo tanssia kanssasi, tarkoitan sitä myös. Olen ikäni harrastanut tanssimista n. 2-3 x viikossa, joten tanssituttuja on kertynyt tosi paljon, että kaikkia ei aina ehdi hakemaan, sillä tavoitteenani on hakea illan aikana vähintään kahta vierastakin, jotta harvoin tansseissa käyvät tai ulkopaikkakuntalaisetkaan eivät kokisi itseään ulkopuolisiksi ja tansseja nk. sisäänlämpiäviksi. Olkaa rohkeita, älkää jossitelko mielessänne, sillä naisten haulla myös minua voi aina hakea, sillä " rohkea rokan syö ja nopein käsi voittaa ".

      • AsiallisestiKiitos

        Olipas tuo mukava lukea, kirjoitus tyyli kertoo ihmisestä paljon. Sinua varmaan hakisin jos olisin kerran kanssasi tanssinut, ainakin yrittäisin olla nopea :-)


    • fghjjh

      Yleiset syyt, miksi en hae tiettyä naista uudestaan:
      - Väkeä on paljon, illan aikana ei ehdi monia hakea uudestaan.
      - Ruuhkassa ei näe/löydä tiettyä naista, vaan pitää ottaa joku joka eteen sattuu.
      - Hyvällä naisella on muitakin viejiä, joten hän ei ole vapaana haettavissa.
      - Vaikka itse tykkäsin niin nainen vaikutti siltä ettei tykännyt.
      - Nainen on naisten haulla ollut hakuaikeissa, töllöttänyt edessäni, muttei sitten hakenutkaan ketään > selvä merkki, etten kelpaa hänelle.

      • AsiallisestiKiitos

        Nyt mietin, että ei kannata miettiä vaan rohkeasti hakea kun on sellainen tunne. Pitkän "tanssiuran" aikana olen saanut kolmet rukkaset ja tänäpäivänä olen ihan tyytyväinen kun yksi niistä kolmesta ei lähtenyt ja niiden kahden muun kohdalla on niiden tappio kun ei lähteneet😊😊😉.


    • Hmn

      Vastaavia naisia on joka puolella, etkä ole
      haettavana niinä sekunteina kun päätös
      on tehtävä.

    • Syynsä_kullakin

      Syitä voi olla monia. Jos hakemattomuus jatkuu illasta toiseen, silloin voi keskittyä muihin. Valinnat tehdään tanssieissa. En ole vielä törmännyt muutaman rivin kuvaukseen, minkä perusteella lupaisin hakea.

      • AsiallisestiKiitos

        Positiivisuus näkyi tuossa kirjoituksessa ja sitä iloa tansseissa tarvitaan sillä tuntumalla hakisin. En kuitenkaan varmaan hae kun ollaan tutemattomia,mutta mielikuvana😊.


    • mies_50v

      Itse en kehu tuollai, mielestäni oleellisempaa on tanssifiilis. Olen pitämässä tansseissa hauskaa niin silloin voin säätää vientiä sekä kuvioita/askeleita tilanteen mukaan. Mielestäni tanssi ei saa olla vakavaa askeleiden poljentaa, arvostan naisen kykyä heittäytyä mukaan yhteiseen tanssiin. Sellaisia naista on mukava hakea uudestaan, tanssia useampi setti tai peräti koko loppuilta 😊

      Toki minä muitakin haen. Pyrin tasapuolisuuteen, haen myös vanhempia naisia kuin myös hakurivin takaa. Kaikkia ei aina ehdi uudestaan tanssittamaan, joskus vain unohtuu tai joku toinen ehtii hakea ensin. Kysyjää kehottaisin hakemaan tanssittajaansa, kyllä se siitä ajan kanssa selviää kohtaako kemiat vai ei.

      • tatuX

        Tämä on myös mun tanssifilosofia. Iloinen ja nauravainen nainen, joka heittäytyy vietäväksi eikä suutu, jos mä joskus vahingossa teen liian vaikeita kuvioita. Kuitataan ne yhteisellä naurulla, jos menee pieleen.

        Ja taas haetaan!


    • Toisille

      Pitää olla huonompiakin tanssikokemuksia, ettei hyvät ala puuduttaa. Eli ei saman kanssa tanssita yhtämittaa, koska vaihtelu ruokkii aisteja.

      • AsiallisestiKiitos

        Siinähän se on se tanssin ihanuus, vaihtelua, monenlaista "tyyliä". Vähän huonomman jälkeen vähän parempi tuntuu jo hyvälle ja sitten se huippu osuu kohdalle niin koko ilta tuntuu täydelliseltä.


    • Kyllä_lähtee

      " Itse sanon jos tanssi on tuntunut mukavalta ja tarkoitan sitä ja haluaisin hakea naisten haulla, mutta mietin, että haluaako tämä tanssia kanssani, uskallanko hakea. "
      -----------------
      Uskalla vain hakea. Mies on siitä mielissään. Minuakin on hakenut nainen tanssimaan naisten vuorolla sen jälkeen kun olen ensin tanssinut hänen kanssaan alkuillasta, eikä mistään tanssitaidoista ole ollut puhettakaan. Tuntui hyvältä.

    • Ziipadaa

      On paljon hyvintanssivia naisia, kiitos vaan kaikille. Mutta naisessa pitäisi myös olla 'sitä jotakin', eli menee henkilökemian puolelle. Tosiaan jos on paljon väkeä, monta tuttua ja vauhdikas ilta, jne. niin itse koen että toinen haku mieheltä varsinkin alkuillasta on jo selkeä 'yritys'.

      • AsiallisestiKiitos

        Enpä ole kokenut toistahakua yritykseksi vaan koen, että kanssani on tuntunut mukavalta tanssia. Eilen viimeksi minusta ei päästetty irti edes kappaleiden välillä😊, mutta silti en kokenut tätä "yritykseksi". Viisi peliä putkeen tuli tanssittua ja vain siksi, että askeleet kävi hyvin yhteen. Sitten minä lähdinkin pois, ettei olis mennyt kahteen😎.


      • Kyllä_lähtee
        AsiallisestiKiitos kirjoitti:

        Enpä ole kokenut toistahakua yritykseksi vaan koen, että kanssani on tuntunut mukavalta tanssia. Eilen viimeksi minusta ei päästetty irti edes kappaleiden välillä😊, mutta silti en kokenut tätä "yritykseksi". Viisi peliä putkeen tuli tanssittua ja vain siksi, että askeleet kävi hyvin yhteen. Sitten minä lähdinkin pois, ettei olis mennyt kahteen😎.

        "Sitten minä lähdinkin pois, ettei olis mennyt kahteen"
        ========================
        Kyllä voi tulkita myös tuon viiden pelin tanssimisen siten, että mies olisi halunnut tanssia ja olla sinun kanssasi vaikka koko illan. Ei siis pitäisi olla niin hopussa, että lähtee kesken pois varsinkin kun askeleet sopivat yhteen ja muutenkin tuntuu mukavalta.

        En nyt ymmärrä mitä tarkoittaa tuo "ettei olis mennyt kahteen"?
        Ettei olis mennyt kello 02.:een , vai kenties kun tanssitaan perinteisesti kaksi kappaletta, niin ettei olisi mennyt parilliseen lukuun: 2 x 3 = 6. Tämä olisi kai jo sitä "naisen logiikkaa".

        Kerran menin tanssipaikkaan, enkä edes huomannut, että siellä oli ns. naisten tunti. Tanssitin muutamia naisia, ja kun erästä daamia olin sitten tanssin jälkeen viemässä takaisin, niin toiseen käteeni tarttui kiinni nainen ja otti mukaansa minut ja selosti, että katsoppas kun nyt on alkanut naisten haku.
        Sanoi vielä, että kun olin tullut sisään, niin olin tanssittanut ensiksi häntä - en enää muistanut, eivät jääneet kasvot mieleen. Mutta tanssittiin taas ja mukavaa oli.


    • leuhkateväät

      Minä mietin joskus sopiiko meidä vehkeet aamuyön jatkoilla yhteen. Siinä sitä onkin jos on pallit kovana ja housu rupee pullottaan.

    • IsoViisari10

      Kun kävi 3-4 krt viikossa tansseissa, niin aika harvan kohdalla viisari värähti. Mutta silloin olikin hyvä ja perusteltu henkilökemiallinen syy hakea toisen ja kolmannenkin kerran.

      • Gjkll

        Kymppituumanen kun värähtää,
        siinä henkilökemiat tärähtää.


    • psykopatianmerkitilmassa

      Mies, joka kiittelee ja kehuskelee sinua tanssinne jälkeenkin, on mitä luultavimmin joko psykopaatti tai narsisti tai molempia: kehumalla ja kiittelemällä hän saa sinut käyttäytymään ja muutoinkin toimimaan haluamallaan tavalla. Pahinta tässä on se, että sinä kuvittelet joskus jopa tuntikausia toimivasi ja käyttäytyväsi haluamallasi tavalla jouduttuasi esimerkiksi tansseissa tuollaisen miehen uhriksi.

      • Uscadaaraa

        No, ei kai sentään. Eli jos mies sanoo jonkun ystävällisen sanan tanssin jälkeen niin hän on " luultavammin psykopaatti tai narsisti. ?
        Suhtautuisitko luottavammin mieheen joka moittii sinua tanssin jälkeen.?


      • No eipä ole vielä koskaan kukaan kehuillaan minua "pyörittänyt" ihan on vaan tanssittu kun on mukavasti askeleet yhteen sopineet. Positiivisuutta elämään niin ei tuollaiset ajatukset päässä pyöri🙄.


      • haenvaintuttuja

        Voi hyvänen aika ! Siis jos mies kehuu tanssiasi niin pitää olla varuillaan ettei joudu miehen " uhriksi " . Kyllä siellä on kaikenlaisia ajattelutapoja siellä naisten joukossa !


      • haenvaintuttuja kirjoitti:

        Voi hyvänen aika ! Siis jos mies kehuu tanssiasi niin pitää olla varuillaan ettei joudu miehen " uhriksi " . Kyllä siellä on kaikenlaisia ajattelutapoja siellä naisten joukossa !

        Olikohan tuo psykopaatti epäiliä nainen🤔.


      • tanssitaivasrajana

        Narsistiselle psykopaatille tanssitaivas on todellisempi kokemus kuin normaali-ihmiselle: Tutkimusten mukaan narsistinen psykopaatti pyrkii muuallakin pysyttelemään hyvissä väleissä jättämiensä naisten kanssa voidakseen kehumalla ja yhteisistä ajoista kiittelemällä ohjailla ex-naisiansa käyttäytymään haluamallaan tavalla. Kysymys on siis juonikkaasta aivopesusta, jolla uhri saadaan käyttäytymään tavalla, jolla uhri ei etenkään jälkeen päin tarkemmin ajateltuaan olisi halunnut käyttäytyä.

        Narsistiselle psykopaatille jokainen tanssiparketin laidalle kehuskellen ja kiitellen saateltu nainen edustaa jälleen uutta exää (mikäli tanssi oli narsistisen psykopaatin ja naisen välillä ensimmäinen eli nainen oli narsistiselle psykopaatille ns uusi kasvo) tai vanhaa exää. Saadessaan kehumalla ja kiittelemällä exänsä käyttäytymään haluamallaan tavalla narsistinen psykopaatti saa ns tuhansia pienehköjä useita kertoja tanssi-illassa


      • AidostiToisiammeKehutaan

        Tiedän yhden tapauksen joka lähes joka tansseissa saa jonkun mukaansa, mutta onneksi nämä naiset ei toista kertaa tuohon lankea. Tämä niljake on tosi imelä, jos kohdalleni sattuisi niin lähtisi kulovalkean tavoin. Hänet erottaa siitä, että kehuu kaikille voittaneensa tanssikilpailun ja on kova opettamaan naisia tanssimaan. Tätä voitte varoa ihan oikeasti. Onneksi omalle kohdalle ei tällaista ole sattunut ja uskon edelleen aitoon kehumiseen. Eli tosi harvinaisia ovat nämä narsistit tanssimaailmassa joten uskotaan vaan kun kehutaan ja kehutaan itsekkin silloin kun siltä tuntuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe