TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

Anonyymi-ap

Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin?
Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
Joten ne kaksi paljastuu, paitsi jos joku valehtelee. Epäilen kyllä ketkä olivat, tietäähän niistä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010705539.html

55

6297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisiko parempi että syyllinen tulisi julki, kuin että kaikkia epäillään.

      • Anonyymi

        Kyllä syyllinen vielä esiin kaivetaan.


      • Anonyymi

        Ei taida olla syyllisiä.

        Jollainhan pitää saada palstatilaa. Helppo heitellä tollasia uutisia, yksilöimättä mitään tapahtuneesta.


      • Anonyymi

        Hysterinen amma kuka lukee noita uutisia???


      • Anonyymi

        Tässähän nyt tissiasia on paisunut, kun joku olisi murhannut jonkun!
        Muija hakee julkisuutta, olisi tuonut asian julkisuuteen heti eikä vuosien päästä tai sitten pitänyt turpansa kiinni. Muija on kuitenkin tissejään varmasti äibille esitellyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä syyllinen vielä esiin kaivetaan.

        Missä matu, siellä ongelma.


    • Anonyymi

      Rikos ei ole paha jos kyseessä ihastuminen.

      • Anonyymi

        Kyllä tuonkaltainen ”huomioiminen” menee jo ahdistelun rikollisemmalle puolelle. Ahdistelija on ollut oikein rakastunutkin, mutta ikävä kyllä vastapuoli (Saana) ei tuntenut samoin. Mies ei tiennyt, että ei, merkitsee myös ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuonkaltainen ”huomioiminen” menee jo ahdistelun rikollisemmalle puolelle. Ahdistelija on ollut oikein rakastunutkin, mutta ikävä kyllä vastapuoli (Saana) ei tuntenut samoin. Mies ei tiennyt, että ei, merkitsee myös ei.

        Ja uskot tän kaiken?


    • Anonyymi

      – Ja se meni aika liiallisuuksiin. Hän soitteli mun miehelle, soitteli mulle ja huuteli siitä aika avoimesti ylipäätään pitkin kyliä. Houkutteli mua muun muassa hänen rahoillaan, että lähtisitkö nyt, Akiola sanoi podcast-jaksossa.

      Tuo ainakin tullee ilmi kun on huudellut pitkin kyliä.

      • Anonyymi

        Mikä kylä? Onko Ranua?


    • Anonyymi

      Tuostahan se rakastunut ahdistelija syyllinen Kristo Salminen jo selviää.
      Benjamin kun on homo.

      • Anonyymi

        Ei välttämättä ole Kristo. Iltalehden jutussa on ne, joille Saana on ilmoittanut, ettei heitä syytetä. Viimeisenä on se koripalloilija, joka ei kommentoi, että olisi soitettu…Ei se silti tarkoita, että olisi syyllinen. Jäitä hattuun. Saana on sysännyt ”lumipallon” liikkeelle, eli tuota asiaa spekuloidaan niin kauan, että se selviää 👍. Kristo Salminen ei ole niin rikas, että voisi houkutella rahoillaan yhtään ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä ole Kristo. Iltalehden jutussa on ne, joille Saana on ilmoittanut, ettei heitä syytetä. Viimeisenä on se koripalloilija, joka ei kommentoi, että olisi soitettu…Ei se silti tarkoita, että olisi syyllinen. Jäitä hattuun. Saana on sysännyt ”lumipallon” liikkeelle, eli tuota asiaa spekuloidaan niin kauan, että se selviää 👍. Kristo Salminen ei ole niin rikas, että voisi houkutella rahoillaan yhtään ketään.

        Häirintä jatkui vuosia ei ole koripalloilija ja Jare Brandin kanssa ja lapsuudessa kavereita eli syyllinen on ....


    • Anonyymi

      Olisiko tummempaa hipiää?

      • Anonyymi

        Hmmmm 🤔.


    • Anonyymi

      Kohta tekijän loppu elämä on pilalla kun hyllytetään kaikesta woke henkisesti

      • Anonyymi

        Tekijä, siis ahdistelija, olisi voinut miettiä kaksikin kertaa, ettää kannattaako alkaa ahdistella. Ihan oikein, jos jää kiinni 😠.


    • Anonyymi

      Omituinen ulostulo. Olisi tuonut heti julkisuuteen. Alan epäillä, että on valhe koko juttu.

      • Anonyymi

        Eikös jossain haastattelussa kysytty miksi Saana ei lähtenyt mukaan tällä kaudella opettajaksi. Nythän syy selvisi, eikai kukaan halua tuon ahdistelun jälkeen enää olla opettajana. Jatkossa vain miesopettajia tai homot oppilaiksi, niin ei tapahdu vastaavaa. Toki niita rakkauksia voi syntyä, sehän on hienoa jos on molemminpuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös jossain haastattelussa kysytty miksi Saana ei lähtenyt mukaan tällä kaudella opettajaksi. Nythän syy selvisi, eikai kukaan halua tuon ahdistelun jälkeen enää olla opettajana. Jatkossa vain miesopettajia tai homot oppilaiksi, niin ei tapahdu vastaavaa. Toki niita rakkauksia voi syntyä, sehän on hienoa jos on molemminpuolista.

        Niin miehiä saa sun mielestä ahdistella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miehiä saa sun mielestä ahdistella?

        Ihan vapaasti


      • Anonyymi

        Ttkssa on asia otettu vakavasti ja tehty se minkä he voivat. Kun myöhemmin on ahdisteltu yksityiselämässä se on Saanan ja miehensä asia miten toimivat. Jos ei kiellot tehoa se voi olla jo poliisi asia. Ja oikeuden kautta voi hakea lähestymiskieltoa. Ei sille kukaan muu mitään voi. En tiedä mitä se auttaa asiaa että se tuodaan julkisuuteen ja varsinkin vuosia jälkeenpäin. Mitä me sillä tiedolla teemme? Ja varsinkin näin pirullisesti että syyllisiä ei sanota, moni joutuu olemaan löysässä hirressä. Kannattaisi punnita vaihtoehtoja etukäteen onko esim julkisuudesta enemmän haittaa kuin hyötyä. Me lukijat ei olla tuomareita. Tietysti paras jos syylliset itse tulisivat julkisuuteen.


    • Anonyymi

      Kunhan lopettaisivat KOKO TURHANPÄIVÄISEN PASKAN ohjelman !!!

    • Anonyymi

      Kuusien koskettelu liittyy pikkujoulujen viettelyihin.

    • Anonyymi

      Kummallista, että ahdistelu jatkunut tanssin merkeissä vuosia mutta TTK pari vaihtuu joka vuosi, hmm? Tämähän onkin arvoituksellista. Aihkiola taitaa hakea vain näkyvyyttä, ettei yleisö unohda.

      • Anonyymi

        Voihan sitä ahdistella muuallakin kuin tanssin pyörteissä. Jännä kun loppunut niin nyt vasta ottaa esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä ahdistella muuallakin kuin tanssin pyörteissä. Jännä kun loppunut niin nyt vasta ottaa esille.

        nimenomaan, heti pitäisi tuoda julki moiset törkeydet eikä vuosien tai vuosikymmenten päästä itkeä vanhoja juttuja julkisuudessa. Vituttaa niin noi metoo ja woke pride ihmiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nimenomaan, heti pitäisi tuoda julki moiset törkeydet eikä vuosien tai vuosikymmenten päästä itkeä vanhoja juttuja julkisuudessa. Vituttaa niin noi metoo ja woke pride ihmiset.

        No voi sentään, jaksuhalit 🫶


    • Anonyymi

      Kannattais olla vähemmän seksikäs ja keskittyä siihen tanssimiseen, voisi vaikka lopettaa hampaiden valkaisut ja liialliset meikit, ruvetkaa naiset rumiksi niin saatte olla rauhassa, kasvattakaa nenänkärkeen iso syylä josta kasvaa karvoja :)

      • Anonyymi

        Voi Saana kun sinusta tuli tanssinopettaja TTK piti laittaa vähän silokonia tisseihin, jotta sai näkyvyyttä kuka laihaa tissitöntä katselee, ja yksituomareista veti sinua perässään kun et löytänyt oikein paikkaasi lasten äitinä ja erokin siinä samalla. Kun löysit vielä uuden miehenkin ihan jääkiekkoilijan joka oli ehtoon puolilla oleva niistä hommista, oliskohan siellä peruja soittelijasta.


      • Anonyymi

        😂😂😂


    • Anonyymi

      Eikös tanssimisessa juuri
      pyritä ottamaan kontaktia?
      :))))))))))

      • Anonyymi

        Miten tuossa tanssissa voi olla koskettelematta, kun ollaan niin lähekkäin ja vähissä vaatteissa? Kannattaa lopettaa koko tanssiminen.


    • Anonyymi

      Hujoppi teki sen
      ainut hornymies.
      Lapanen suomiukko
      häpeää itseään

      • Anonyymi

        Mitä sä selität


    • Anonyymi

      mutta mä luulen et toi eukko höpöttelee ihan muute vaan.

      • Anonyymi

        Höpö-höpö!


      • Anonyymi

        Eikä olis eka kerta kun näin tehdään.


    • Anonyymi

      Olisko nyt kuitenkin taas kerran kyse henkilön julkisuuden hakemisesta!

      • Anonyymi

        tod.näk.


    • Anonyymi

      Luulen ettei Aikiolan tarvi etsiä julkisuutta.

    • Anonyymi

      Tuossa taas nähdään että on viisainta välttää kaikin tavoin naisia eikä ainakaan pidä mennä missään nimessä koskemaan. Pidetään siis reipas turvaväli kaikissa tilanteissa.

      • Anonyymi

        kato mikko leppilampi kommentoi


      • Anonyymi

        Tee näin


    • Anonyymi

      Tyhmä akka olis heti kertonut vaan nimen , kun tuolle linjalle lähti! Paljon helpommalla olisi päässyt...turha nyt sitten kitistä kun tulee "palautetta"...aiheesta!!!

    • Anonyymi

      On kyllä jotenkin outoa paljastella tällaisia asioita noin jälkikäteen. Jos on tosiaan noin kovasti ja pitkään ahdisteltu. Olisi täytynyt tehdä stoppi aiemmin ja julkisesti. Menikö edes poliisille asia aikoinaan? Kyllä tavallinenkin mies ymmärtää jos nainen tosissaan on. Ei vuosikymmeniä vainoa. Jos ei ymmärrä, täytyy heti tehdä se stoppi. Saana ei ehkä osaa menetellä oikein äärettömästi ihastuvien miesten kanssa - että voisi tanssia tyylillä ja välittömänä, aidosti tanssiin keskittyen?

      • Anonyymi

        Nämä asiat täytyisi myös ottaa syvällisesti esille ja käydä yhteisesti kaikkien kanssa läpi tuotantoyhtiön puolelta ennen harjoittelujen alkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä asiat täytyisi myös ottaa syvällisesti esille ja käydä yhteisesti kaikkien kanssa läpi tuotantoyhtiön puolelta ennen harjoittelujen alkua.

        Mun mielestä Akiola sanoi että kaikki on käyty läpi tuotantoyhtiön kanssa.


    • Anonyymi

      Suosittelen naisia pukeutumaan burkhaan julkisilla paikoilla, kukaan ei varmasti tuijota mustaa lakanaa muna pystyssä.

    • Anonyymi

      2012- 2016 ei siis TTK :ssa mukana.Olisiko siis vuosi 2011 jälkeen ollut häiriköintiä joka kesti ad 2016. Uskalsi sitten palata TTK :hon opettajaksi.
      Arvelisin.

    • Anonyymi

      Tuskin kukaan huvikseen kertoo noita, uskon että naisopettajat joutuu läpsimään harhailevia käsiä pois tavan tasta. Mutta eivät tietysti näytöksessä että ei jää kiinni.

      Enempi on vaivaannuttanut se miten naistähdet hiplaavat opettajiaan eikä miesopettajat ole ainakaan julkisesti siitä ilmoittaneet paheksuntaansa.

    • Anonyymi

      Olis kannattanut olla hiljaa eikä puhua mitään

    • Anonyymi

      Yksi lause sen jo paljastaa, kuka tämä on. Saana oli sanonut:" en minä sun rahojas tarvii".
      Tuossa se vastaus on.

    • Anonyymi

      Minulle jo tuollainen sylitanssi stringeissä on ahdistelua.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe