Hullutus pelastaa!

Hullutuksenvarassa

"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."
1 Kor.1:18

110

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

      • Ei hulluus pelasta,Jeesus pelastaa, jotka uskovat häneen. Risti on niille hulluutta jotaka joutuvat kadotukseen.


    • Sana rististä voi olla ihmisviisauden vastainen, mutta hulluttelu ei pelasta ihmistä, kuten näyttää olevan monien uskovienkin suuntana.

      Pyhitys vie elämään, usko Jumalaan.

      • Haluatkokäsittää

        Varmaankin käsität, jos haluat oikein Paavalin sanoja?


      • Haluatkokäsittää kirjoitti:

        Varmaankin käsität, jos haluat oikein Paavalin sanoja?

        Kyllä käsitän, ja siksi kirjoitan.

        Älkää hullutelko, jotta ette eksy.

        Pauluksen kirjeet ovat eniten väärin ymmärrettyjä kirjeitä, ja siksi niiden kanssa tulee olla erityisen tarkkana.


      • Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi?
        Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        Onhan kirjoitettu: -- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen. 1.Kor1:18-20


      • Mikäsiinäonvaikeaa
        Mikko.A kirjoitti:

        Kyllä käsitän, ja siksi kirjoitan.

        Älkää hullutelko, jotta ette eksy.

        Pauluksen kirjeet ovat eniten väärin ymmärrettyjä kirjeitä, ja siksi niiden kanssa tulee olla erityisen tarkkana.

        Et siis ymmärrä kyseistä Raamatun kohtaa?


      • Anonyymi
        tammi23 kirjoitti:

        Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi?
        Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

        Onhan kirjoitettu: -- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen. 1.Kor1:18-20

        Aivan!


    • Pettymysiskuonmelkoinen

      Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa?

      • Eitodellakaanei

        Jeesukseen ei tarvitse pettyä!


    • ollaansekaisin

      Sinua vaivaa hengellinen pieruus.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Kirjakääröt

      1Kor.1:21. Biblia (1776). Sillä että Jumalan viisaudessa ei maailmaa tuntenut Jumalan viisauden kautta, niin kelpasi Jumalalle tyhmän saarnan kautta niistä vapahtaa, jotka sen uskovat.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


    • AamenkiitosJeesus

      Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,

    • AamenkiitosJeesus

      Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

      • Anonyymi

        Aamen! Uskon kautta!


    • AamenkiitosJeesus

      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

    • AamenkiitosJeesus

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi."

    • Se.on.niin.totta

      Se on niin totta.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja neuvoteltuaan kansan kanssa hän asetti veisaajat veisaamaan Herralle ylistysvirsiä pyhässä kaunistuksessa ja kulkemaan aseväen edellä sanoen: "Kiittäkää Herraa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

    • AamenkiitosJeesus

      Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

      • Anonyymi

        "Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas."


      • Anonyymi

        "Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas."

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä vuoret pitää välttämän ja kukkulat lankeeman; mutta minun armoni ei pidä sinusta poikkeeman, ja minun rauhani liitto ei pidä lankeeman pois, sanoo Herra sinun armahtajas."

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Meidän isämme luottivat sinuun, he luottivat, ja sinä pelastit heidät.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Turvatkaa Herraan ainiaan, sillä Herra, Herra on iankaikkinen kallio.

      • AamenkiitosJeesus

        Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,


      • Anonyymi

        Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"


    • Jeesuksenverenkautta

      Se todellakin on hullutusta Teuvolle ja ateisteille, jotka eivät saa tarpeeksensa sovitustyön solvaamisesta.

    • AamenkiitosJeesus

      Siitä lähtien Jeesus alkoi ilmoittaa opetuslapsilleen, että hänen piti menemän Jerusalemiin ja kärsimän paljon vanhimmilta ja ylipapeilta ja kirjanoppineilta ja tuleman tapetuksi ja kolmantena päivänä nouseman ylös.

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Jeesukseenluottava

      Jeesuksen armoteko, valtavan suuri rikkaus!

    • AamenkiitosJeesus

      Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.

      • Anonyymi

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa."

        Moni menee harhaan ilman Kirjoitusten tuntemusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa."

        Lue siis Sanaa!


    • AamenkiitosJeesus

      Joka on vakaa vanhurskaudessa, saa elämän; mutta joka pahaa tavoittaa, saa kuoleman.

      • Päässä.laskien

        Sinä ilmeisesti olet "vakaa vanhurskaudessa". Kai sinunkin pitää silti välillä kuolla, mutenhan sinulle kertyisi kaksi elämää.


      • Anonyymi
        Päässä.laskien kirjoitti:

        Sinä ilmeisesti olet "vakaa vanhurskaudessa". Kai sinunkin pitää silti välillä kuolla, mutenhan sinulle kertyisi kaksi elämää.

        On eri asia kuolla uskossa Jeesukseen kuin ilman uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On eri asia kuolla uskossa Jeesukseen kuin ilman uskoa.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On eri asia kuolla uskossa Jeesukseen kuin ilman uskoa.

        Siinä on äärimmäisen suuri ero!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on äärimmäisen suuri ero!

        Niinpä!


    • AamenkiitosJeesus

      Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.

      • Anonyymi

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.

      • Jeesukseenluottava

        Kiitos Jeesus,että sain tulla sinun luoksesi.


      • Anonyymi

        "Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,"

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,"

        Kiitos Jeesukselle hänen arvostaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Jeesukselle hänen arvostaan!

        ”te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.”


    • AamenkiitosJeesus

      Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

      • Saa.jakaa

        Ootko kuullu tätä runoa?
        Pietari avaa porttia,
        enkelit pelaa korttia,
        Jeesus polttaa norttia,
        Mooses ajaa Tunturi-sporttia.


      • Pitkäänpalstalla

        Ja Paakkonen pelkää, kun mustat kissat ,lentää!


      • Anonyymi

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


      • Anonyymi

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."


      • Anonyymi
        Saa.jakaa kirjoitti:

        Ootko kuullu tätä runoa?
        Pietari avaa porttia,
        enkelit pelaa korttia,
        Jeesus polttaa norttia,
        Mooses ajaa Tunturi-sporttia.

        Todella huono.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä."

        Isäni on MAHTAVA!


      • Anonyymi
        Saa.jakaa kirjoitti:

        Ootko kuullu tätä runoa?
        Pietari avaa porttia,
        enkelit pelaa korttia,
        Jeesus polttaa norttia,
        Mooses ajaa Tunturi-sporttia.

        ” Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.”
        2 Kor 2:14
        Niin on tälläkin palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.”
        2 Kor 2:14
        Niin on tälläkin palstalla.

        Just näin.


    • "Juutalaisille pahennus.."

      Voiko toisia pahentamalla tulla hyväksi ihmiseksi ? Eikö se ole vihapuhetta kun ollaan pahennukseksi.

      • "Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion."

        Jeesus sanoo; "Minä itse annan henkeni ei kukaan sitä minulta ota, minulla on valta antaa se ja ottaa se taas takaisin."
        Hän kuitenkin syyttää Juudasta kavaltamisesta, ja Juudaksesta on tullut kaiken kristikansan keskuudessa pettäjän ja pahan miehen symboli.

        Katala teko.


      • Anonyymi

        Vastaanottajat KOKEVAT sen pahennukseksi.


      • Anonyymi

        Kirjoitat kuin täysin ymmärtämätön. Tarkoituksellako?


    • Hullutus on yhtä kuin jekku, pila, ilve, vitsi, hölmöily, villitys, mielettömyys, järjettömyys, karkelointi, kujeilu, ilveily, älyttömyys, hulluus, muoti-ilmiö, typeryys, mielettömyys, narripeli, ilonpito, leikinlasku, ilveily, hölmöily.

    • Kristinusko on aiheuttanut juutalaisvainot ja kansanmurhia, mutta miten siihen pitäisi heidän suhtautua, jos kristikansa sanoo, tämä oli vitsi, pila, kuje, kepponen.

      • Miksiminkätähden

        Miksi sinä annat väärän todistuksen lähimmäisistäsi vihapuheillasi?


      • Anonyymi

        Kristinusko ei ole aiheuttanut vainoja, vaan nimikristityt ja pakanat, jotka kummatkaan eivät tunne armollista Jeesusta!
        Ei pidä tarkoituksella sotkea käsitteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinusko ei ole aiheuttanut vainoja, vaan nimikristityt ja pakanat, jotka kummatkaan eivät tunne armollista Jeesusta!
        Ei pidä tarkoituksella sotkea käsitteitä.

        Se on just näin. Totuuden vääristäjät ovat aina olleet suurisuisia kuorohuutajia, kuten silloin kun huusivat suureen ääneen:"Ristiinnaulitse,ristiinnaulitse!", ja saivat tahtonsa läpi. Kaiken tämän KUITENKIN Jumala tiesi etukäteen, koska Kristuksen PITI kärsiä, jotta meillä olisi iankaikkinen elämä.
        On sulaa hulluutta torjua Jumalan armo ja rakkaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristinusko ei ole aiheuttanut vainoja, vaan nimikristityt ja pakanat, jotka kummatkaan eivät tunne armollista Jeesusta!
        Ei pidä tarkoituksella sotkea käsitteitä.

        Niinpä! Siinä on ero!


    • Hihhulien.etuoikeus

      Hihhulit tuomitsee ihmisiä täysin estottomasti kadotukseen ja kidutukseen, vaan jos joku heitä vähänkin kritisoi, niin se onkin herjaamista.

      • Matkalainen_maan

        Olet jo kauan vääristellyt asioita, joten on aika koittaa selventää sinulle näitä hengellisiä. Josko tästä kömpelöstä vertauksesta olisi sinulle jotain apua, toivotaan ainakin.
        Eli, kuvitellaan, että ajaisit kovalla vauhdilla vuoristoista tietä, missä sodan jälkeen ei tie olisi vielä kaikilta osiltaan ajokunnossa. Sinut pysäyttäisi henkilö, joka varoittaisi sinua vakavasti jatkamasta tietä, jota ajat. Hän sanoisi, että tie, jota ajat johtaa varmaan tuhoon, sillä pian edessä oleva silta on tuhoutunut. Syöksyisit kovalla vauhdillasi rotkoon ja kuolemaan. Sinä kuitenkin nauraisit moiselle "pelottelulle" sanoen, että tästä sinä olet aina ennenkin ajanut, kiroaisit matkasi hidastajan ja solvaisit vielä moista tyyppiä. Vaikka kuinka tämä samainen "pelottelija" koittaisi vielä varoittaa ja kehoittaa käyttämään toista reittiä, sinä piut paut välittäisit ja päinvastoin lisäisit kaasua ja nauraisit typerälle hölmölle.
        Varoittajan sanat olisivat turhia, aivan kuten tälläkin palstalla niiden sanat, jotka ovat sinua yrittäneet valitsemaan Jeesus-tietä.


      • Ei.voi.muuta.sano
        Matkalainen_maan kirjoitti:

        Olet jo kauan vääristellyt asioita, joten on aika koittaa selventää sinulle näitä hengellisiä. Josko tästä kömpelöstä vertauksesta olisi sinulle jotain apua, toivotaan ainakin.
        Eli, kuvitellaan, että ajaisit kovalla vauhdilla vuoristoista tietä, missä sodan jälkeen ei tie olisi vielä kaikilta osiltaan ajokunnossa. Sinut pysäyttäisi henkilö, joka varoittaisi sinua vakavasti jatkamasta tietä, jota ajat. Hän sanoisi, että tie, jota ajat johtaa varmaan tuhoon, sillä pian edessä oleva silta on tuhoutunut. Syöksyisit kovalla vauhdillasi rotkoon ja kuolemaan. Sinä kuitenkin nauraisit moiselle "pelottelulle" sanoen, että tästä sinä olet aina ennenkin ajanut, kiroaisit matkasi hidastajan ja solvaisit vielä moista tyyppiä. Vaikka kuinka tämä samainen "pelottelija" koittaisi vielä varoittaa ja kehoittaa käyttämään toista reittiä, sinä piut paut välittäisit ja päinvastoin lisäisit kaasua ja nauraisit typerälle hölmölle.
        Varoittajan sanat olisivat turhia, aivan kuten tälläkin palstalla niiden sanat, jotka ovat sinua yrittäneet valitsemaan Jeesus-tietä.

        Vertauksesi oli todella kömpelö. Ne hengelliset sinun pitäisi selvittää ensin itsellesi, ennen kuin alat muita opettamaan:)


      • Matkalainen-_maan
        Ei.voi.muuta.sano kirjoitti:

        Vertauksesi oli todella kömpelö. Ne hengelliset sinun pitäisi selvittää ensin itsellesi, ennen kuin alat muita opettamaan:)

        Niinhän minä sanoinkin sitä kömpelöksi. Hyvä, että kuitenkin sen luit.
        Minulle Jeesus ja hänen merkityksensä on niin kirkas kuin vain minulle voi olla. Pelastus on kuitenkin sellainen, joka vastaanotetaan uskolla, ei ponnistelulla ja omilla teoilla.
        Vastauksesi osoittaa, että jatkat sitä tietä, joka johtaa...


      • Epäilen.tietämystäsi

        "Vastauksesi osoittaa, että jatkat sitä tietä, joka johtaa..."
        Niin, johtaa mihin, kerro nyt, kun luulet asian tietäväsi:)


      • Matkalainen_maan
        Epäilen.tietämystäsi kirjoitti:

        "Vastauksesi osoittaa, että jatkat sitä tietä, joka johtaa..."
        Niin, johtaa mihin, kerro nyt, kun luulet asian tietäväsi:)

        Sen verran sinä varmasti tiedät itsekin, ettei minun sitä tarvitse kertoa. Lue vertaukseni uudelleen, jos asia jäi epäselväksi.


      • Kerran.tai.kahdesti
        Matkalainen_maan kirjoitti:

        Sen verran sinä varmasti tiedät itsekin, ettei minun sitä tarvitse kertoa. Lue vertaukseni uudelleen, jos asia jäi epäselväksi.

        "Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti, sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut."
        Tiitus 3:10,11


      • Toivotaan.niin
        Kerran.tai.kahdesti kirjoitti:

        "Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti, sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut."
        Tiitus 3:10,11

        Se olisi kyllä oikein hyvä, jos tuo tekopyhä räkytys loppuisi.


      • Totuus.pysyy.aina
        Toivotaan.niin kirjoitti:

        Se olisi kyllä oikein hyvä, jos tuo tekopyhä räkytys loppuisi.

        Totuutta ei kuitenkaan pääse pakoon, vaikka kaikki totuudenpuhujat likvidoitaisiin tai vaiennettaisiin muuten.


      • Anonyymi
        Matkalainen_maan kirjoitti:

        Olet jo kauan vääristellyt asioita, joten on aika koittaa selventää sinulle näitä hengellisiä. Josko tästä kömpelöstä vertauksesta olisi sinulle jotain apua, toivotaan ainakin.
        Eli, kuvitellaan, että ajaisit kovalla vauhdilla vuoristoista tietä, missä sodan jälkeen ei tie olisi vielä kaikilta osiltaan ajokunnossa. Sinut pysäyttäisi henkilö, joka varoittaisi sinua vakavasti jatkamasta tietä, jota ajat. Hän sanoisi, että tie, jota ajat johtaa varmaan tuhoon, sillä pian edessä oleva silta on tuhoutunut. Syöksyisit kovalla vauhdillasi rotkoon ja kuolemaan. Sinä kuitenkin nauraisit moiselle "pelottelulle" sanoen, että tästä sinä olet aina ennenkin ajanut, kiroaisit matkasi hidastajan ja solvaisit vielä moista tyyppiä. Vaikka kuinka tämä samainen "pelottelija" koittaisi vielä varoittaa ja kehoittaa käyttämään toista reittiä, sinä piut paut välittäisit ja päinvastoin lisäisit kaasua ja nauraisit typerälle hölmölle.
        Varoittajan sanat olisivat turhia, aivan kuten tälläkin palstalla niiden sanat, jotka ovat sinua yrittäneet valitsemaan Jeesus-tietä.

        Todella hyvä ja avaava vertaus! 😊


      • Anonyymi
        Matkalainen-_maan kirjoitti:

        Niinhän minä sanoinkin sitä kömpelöksi. Hyvä, että kuitenkin sen luit.
        Minulle Jeesus ja hänen merkityksensä on niin kirkas kuin vain minulle voi olla. Pelastus on kuitenkin sellainen, joka vastaanotetaan uskolla, ei ponnistelulla ja omilla teoilla.
        Vastauksesi osoittaa, että jatkat sitä tietä, joka johtaa...

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Matkalainen_maan kirjoitti:

        Olet jo kauan vääristellyt asioita, joten on aika koittaa selventää sinulle näitä hengellisiä. Josko tästä kömpelöstä vertauksesta olisi sinulle jotain apua, toivotaan ainakin.
        Eli, kuvitellaan, että ajaisit kovalla vauhdilla vuoristoista tietä, missä sodan jälkeen ei tie olisi vielä kaikilta osiltaan ajokunnossa. Sinut pysäyttäisi henkilö, joka varoittaisi sinua vakavasti jatkamasta tietä, jota ajat. Hän sanoisi, että tie, jota ajat johtaa varmaan tuhoon, sillä pian edessä oleva silta on tuhoutunut. Syöksyisit kovalla vauhdillasi rotkoon ja kuolemaan. Sinä kuitenkin nauraisit moiselle "pelottelulle" sanoen, että tästä sinä olet aina ennenkin ajanut, kiroaisit matkasi hidastajan ja solvaisit vielä moista tyyppiä. Vaikka kuinka tämä samainen "pelottelija" koittaisi vielä varoittaa ja kehoittaa käyttämään toista reittiä, sinä piut paut välittäisit ja päinvastoin lisäisit kaasua ja nauraisit typerälle hölmölle.
        Varoittajan sanat olisivat turhia, aivan kuten tälläkin palstalla niiden sanat, jotka ovat sinua yrittäneet valitsemaan Jeesus-tietä.

        Niinpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä!

        Antaa sinusta aika yksiniitisen kuvan tuo yhden ja saman sanan hokeminen.
        Voit tarkistaa esim Wikisanakirjasta mitä tuo termi tarkoittaa.


    • AamenkiitosJeesus

      Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja sinuun turvaavat ne, jotka sinun nimesi tuntevat; sillä sinä et hylkää niitä, jotka sinua etsivät, Herra.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana.

    • Minullekylläkelpaa

      Jos pelastus ei kelpaa, ei voi mitään.

      • Niinsevaanonpi

        Jos kaikki ei usko satuihin, et voi sillekään mitään.


      • Jeesus.pelastaa
        Niinsevaanonpi kirjoitti:

        Jos kaikki ei usko satuihin, et voi sillekään mitään.

        Sadut on ihan kivoja, mutta vain Jeesus pelastaa.


      • Aamenaamenaamen
        Jeesus.pelastaa kirjoitti:

        Sadut on ihan kivoja, mutta vain Jeesus pelastaa.

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Uskollinen todistaja on hengen pelastaja, mutta joka valheita puhuu, on petosta täynnä.

    • AamenkiitosJeesus

      Kiitos Jeesukselle armostaan!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

      • AamenkiitosJeesus

        Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.


    • YlistysJeesukselle

      Daavidin virsi. Minä veisaan armosta ja oikeudesta; sinun ylistystäsi, Herra, minä laulan.

    • Paakkolainen

      Hullutuksen huipulla lentävät mustat kissat.

    • Anonyymi

      Niin. Pelastuksen pitää olla ihmissuoritusten ulkopuolella, jotta se olisi kaikkien ulottuvissa. Kukaan ei voi kehuskella sen saatuaan, kiittää vain.

    • Anonyymi

      Apostoli Johanneskin ”hulluttelee”:
      ”Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.”

    • Anonyymi

      "Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima."

      Kaikkien tuntema ilmaus, jolla jotkut perustelevat omaa höyrähtäneisyyttään ;)

      • Anonyymi

        Voisiko sitä paremmin selittää.


    • Anonyymi

      Jeesus pelastaa, rienaajapirut rienaavat hänen rakkauttaan!

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe