Suustasuuhun

Tyttö19vee

Mulla on mies joka haluaa suudella suihinoton jälkeen
En pidä sitä pahana. Itseäkin kiihottaa suudella kun spermaa suussa
on sillain sopivan irstasta
Onko muilla tytöillä kokemusta tällaisesta? vai oonko ihan omituinen 19vuotias

13

3326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sieltäsuuhun

      Mikäs tuossa. Munmies suutelee mun pillua seksin jälkeen
      Jos pitää siitä antaa mennä vaan. Mua ei haittaa
      omat spermat nauttikoon

    • Miehenä tykkään myös nuolla naista kertojen välissä, naisen nautinnon jatkumisen takia, en oman sperman takia

    • Ihansamaa

      Muistakaa pojat. Suun ja pillun suuteleminen tärkeää oli spermaa tai ei.

      • Anonyymi

        Sikailua


    • Plo

      Hyi saatana, miehenne ovat kaappi homoja käskekää niiden tunkea muovinen sauna nappi anaaliisa

    • suutelevat

      Mulla oli poikakaveri joka ei kestänyt suuseksiä pitkään vaan sai orgasmin melko heti ja näin en ehtinyt oikeastaan ottaa penistä suustani kun itse oli tulolla. Pakotinkin hänet jatkamaan seksiä ja suutelemaan koska itse olin kiihottunut Kyselin että onko se hänestä ällöä ottaa omat spermat suihin. Ei se hänestä koska halusi antaa minulle myös, eikä jättää ilman.
      Nykyisen mieheni kanssa se kuuluu joskus kiihkeään seksiin ja molemmat nauttii siitä ja mies sanookin et on irstaampaa kun nainen on kiihottunut ja suutelee spermat suussa.

    • Märkätyttö

      Useasti suihinoton jälkeen pidän sperman suussa ja suutelemme mieheni kanssa ja levitämme sen kasvoillemme ja kumpikin nauttii. Nam

    • Anonyymi

      Tärkeää on, että mies pesee anuksensa huolellisesti ennen aktia ja aktin jälkeen mikäli siemennestettä vaihdetaan suusta suuhun rimmingin jälkeen! Päivän pesemättömässä sauvassaon miljoonia bakteereita ja sieniä, jotka kulkeutuu naisen pesään ja aiheuttaa erilaisia tulehduksia. Yhdistettynä anuksen PH-arvoltaan alempien streptokokkien kanssa voi aiheuttaa tulehruksen. On hyvä muistaa käyttää steiuppareita.

    • Mikäs siinä. Itse suutelen monesti pillun nuolemisen jälkeen naista ja jos nainen haluaa suudella minua imuttamisen jälkeen, niin se on ok. Aika kiihottavaahan se on. Viimeksi ensin nuoltuani vaimolle orgasmin, työnsin innoissani munan hänen suuhun hänen maatessaan ja huohottaessaan vielä selällään. Ei tarvinut kauaa työnnellä, kun laukesin suuhun ja siinä ei hän voi muuta kuin niellä. Tämän jälleen voi mennä selittelemään ja suutelemaan siihen viereen ja sekoittamaan molempien maut.

    • Anonyymi

      Minä ainakin vaadin saada suudella suihinoton jälkeen ja välillä ja ehdottomasti sen jälkeen jos on saanut laueta suuhun. Se on ihana maistaa oman ja toisen kiima naisen huulilta.

    • Anonyymi

      Jos tulen aikaisemmin niin tottakai hoidan vaimon loppuun kielellä. Sperman maku pillussa muuttuu makeaksi mistälie johtuu. Toisinaan myös kun olen lauennut suuhun annan kiitokseksi pikku pusun

      • Anonyymi

        Possu röh röh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Possu röh röh

        Pikku possukin on käynyt tervehdyksen sikalasta laittaa.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      4619
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2498
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2166
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe