Eutanasiasta kansalaisaloite

Kansalaisaloite

8

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaisiko

lain kannattajien omalla esimerkillään osoittaa sen lakinsa hyvyys?

• a----a

Niinhän juuri tein kun allekirjoitin.

• Hyvä_ymmärtää

Saatana on varas ja valhettelija ja murhaaja tässä maailmassa. Jeesus antaa Elämän ja yltäkylläisyyden.

• Taikauskonnoton
        Hyvä_ymmärtää kirjoitti:

Saatana on varas ja valhettelija ja murhaaja tässä maailmassa. Jeesus antaa Elämän ja yltäkylläisyyden.

Kenet Saatana on esimerkiksi Raamatun mukaan murhannut? Ei ketään.

Raamatun mukaan Jumala on murhaaja, kansanmurhaaja jopa.

• Ehdottomasti_aina

myös murhat aborttien kautta tulee kieltää. Jokaisen ihmisen hyvä ymmärtää että ihmisen aluelle äitinsä kohdun tulee olla varmasti se turvallinen paikka aina, eikä tässä ole ero eri ihmisten kohdalla, sillä Jumalan tahdosta elämä syntyy eli ihminen sikiää äitinsä kohtuun. Tietysti on valitettavaa se, että Saatana pyrkii väkivaltaa tuottamaan raiskauksissa, mutta ei se oikeuta myöskään sitä alkanutta ihmislasta kohtaan tuottamaan murhaa abortissa.

Jos eutanasian kautta hyväksytään murhat ihmisten keskuudessa, niin näiden murhien hyväksyminen johtaa helposti erilaisiin käytäntöihin, missä kohteen mielipidettä ei enää kunnioitekkaan lainkaan välttämättä, sillä aina yhteiskunnissa se vallitsevan käsityksen antaa asiantuntijat tarvitsessa ja ihmissydämen pahuuden tuntiessa, kuten nähdään aborteissa myös, kuinka täysin puolustuskyvytön ihmisen alku murhataan ja tuhotaan laskemoidun kylmästi ja helposti kun laki yhteiskunnassa sen mahdollisuuden antaa, ja Jeesus opettanut Elämän Herrana "tee toiselle kuin toivot itselle tehtävän" ja abortissa ja eutanasiassa se murha voidaan tehdä toiselle vaikka itse tahtoo jatkaa sitä elämäänsä, ja tietysti aina hyvä elämää hyvin ellää, ja koskee myös abortoitua ja samoin eutanasian kohdetta. Jumala voi aina olosuhteen muuttaa, kun sitä anotaan vaikka toki päätös on aina Jumalalla näissä asioissa, kuten syntymässä samoin kuolemassa, eikä ihmisten tule murhaamista hyväksyä yhteiskunnissaan, ja jos joku tulisi murhata, niin sitten murhaajat mahdollisesti.

• Allekirjoitin em. aloitteen eilen. Silloin oli kannattajia muistaakseni 37 th.
      Pian joku todella hurskan hipuli avaa vasta-aloittteen : "Aito Kuolema".

• Näintäällä

Eikös uskisten juuri luulisi kannattavan euthanasiaa: letkut ja lääkitykset pois ja Herran haltuun. Rukoilkaamme vain.

Kipulääkityksen silti soisin sallittavan.

• Kyllähän eutanasia voi tarkoittaa myös tappavan ruiskeen antamista. Pitääpä allekirjoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1518
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      983
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe