Tänään on alkanut nimien kerääminen kansalaisaloitteeseen, jonka tavoitteena on saada Suomeen eutanasian salliva laki: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2212
50 000 nimellä aloite etenee eduskuntaan.
Eutanasiasta kansalaisaloite
8
99
Vastaukset
- Kannattaisiko
lain kannattajien omalla esimerkillään osoittaa sen lakinsa hyvyys?
- a----a
Niinhän juuri tein kun allekirjoitin.
- Hyvä_ymmärtää
Saatana on varas ja valhettelija ja murhaaja tässä maailmassa. Jeesus antaa Elämän ja yltäkylläisyyden.
- Taikauskonnoton
Hyvä_ymmärtää kirjoitti:
Saatana on varas ja valhettelija ja murhaaja tässä maailmassa. Jeesus antaa Elämän ja yltäkylläisyyden.
Kenet Saatana on esimerkiksi Raamatun mukaan murhannut? Ei ketään.
Raamatun mukaan Jumala on murhaaja, kansanmurhaaja jopa.
- Ehdottomasti_aina
myös murhat aborttien kautta tulee kieltää. Jokaisen ihmisen hyvä ymmärtää että ihmisen aluelle äitinsä kohdun tulee olla varmasti se turvallinen paikka aina, eikä tässä ole ero eri ihmisten kohdalla, sillä Jumalan tahdosta elämä syntyy eli ihminen sikiää äitinsä kohtuun. Tietysti on valitettavaa se, että Saatana pyrkii väkivaltaa tuottamaan raiskauksissa, mutta ei se oikeuta myöskään sitä alkanutta ihmislasta kohtaan tuottamaan murhaa abortissa.
Jos eutanasian kautta hyväksytään murhat ihmisten keskuudessa, niin näiden murhien hyväksyminen johtaa helposti erilaisiin käytäntöihin, missä kohteen mielipidettä ei enää kunnioitekkaan lainkaan välttämättä, sillä aina yhteiskunnissa se vallitsevan käsityksen antaa asiantuntijat tarvitsessa ja ihmissydämen pahuuden tuntiessa, kuten nähdään aborteissa myös, kuinka täysin puolustuskyvytön ihmisen alku murhataan ja tuhotaan laskemoidun kylmästi ja helposti kun laki yhteiskunnassa sen mahdollisuuden antaa, ja Jeesus opettanut Elämän Herrana "tee toiselle kuin toivot itselle tehtävän" ja abortissa ja eutanasiassa se murha voidaan tehdä toiselle vaikka itse tahtoo jatkaa sitä elämäänsä, ja tietysti aina hyvä elämää hyvin ellää, ja koskee myös abortoitua ja samoin eutanasian kohdetta. Jumala voi aina olosuhteen muuttaa, kun sitä anotaan vaikka toki päätös on aina Jumalalla näissä asioissa, kuten syntymässä samoin kuolemassa, eikä ihmisten tule murhaamista hyväksyä yhteiskunnissaan, ja jos joku tulisi murhata, niin sitten murhaajat mahdollisesti. Allekirjoitin em. aloitteen eilen. Silloin oli kannattajia muistaakseni 37 th.
Pian joku todella hurskan hipuli avaa vasta-aloittteen : "Aito Kuolema".- Näintäällä
Eikös uskisten juuri luulisi kannattavan euthanasiaa: letkut ja lääkitykset pois ja Herran haltuun. Rukoilkaamme vain.
Kipulääkityksen silti soisin sallittavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991518Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37983Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730