Tänään on alkanut nimien kerääminen kansalaisaloitteeseen, jonka tavoitteena on saada Suomeen eutanasian salliva laki: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2212
50 000 nimellä aloite etenee eduskuntaan.
Eutanasiasta kansalaisaloite
8
102
Vastaukset
- Kannattaisiko
lain kannattajien omalla esimerkillään osoittaa sen lakinsa hyvyys?
- a----a
Niinhän juuri tein kun allekirjoitin.
- Hyvä_ymmärtää
Saatana on varas ja valhettelija ja murhaaja tässä maailmassa. Jeesus antaa Elämän ja yltäkylläisyyden.
- Taikauskonnoton
Hyvä_ymmärtää kirjoitti:
Saatana on varas ja valhettelija ja murhaaja tässä maailmassa. Jeesus antaa Elämän ja yltäkylläisyyden.
Kenet Saatana on esimerkiksi Raamatun mukaan murhannut? Ei ketään.
Raamatun mukaan Jumala on murhaaja, kansanmurhaaja jopa.
- Ehdottomasti_aina
myös murhat aborttien kautta tulee kieltää. Jokaisen ihmisen hyvä ymmärtää että ihmisen aluelle äitinsä kohdun tulee olla varmasti se turvallinen paikka aina, eikä tässä ole ero eri ihmisten kohdalla, sillä Jumalan tahdosta elämä syntyy eli ihminen sikiää äitinsä kohtuun. Tietysti on valitettavaa se, että Saatana pyrkii väkivaltaa tuottamaan raiskauksissa, mutta ei se oikeuta myöskään sitä alkanutta ihmislasta kohtaan tuottamaan murhaa abortissa.
Jos eutanasian kautta hyväksytään murhat ihmisten keskuudessa, niin näiden murhien hyväksyminen johtaa helposti erilaisiin käytäntöihin, missä kohteen mielipidettä ei enää kunnioitekkaan lainkaan välttämättä, sillä aina yhteiskunnissa se vallitsevan käsityksen antaa asiantuntijat tarvitsessa ja ihmissydämen pahuuden tuntiessa, kuten nähdään aborteissa myös, kuinka täysin puolustuskyvytön ihmisen alku murhataan ja tuhotaan laskemoidun kylmästi ja helposti kun laki yhteiskunnassa sen mahdollisuuden antaa, ja Jeesus opettanut Elämän Herrana "tee toiselle kuin toivot itselle tehtävän" ja abortissa ja eutanasiassa se murha voidaan tehdä toiselle vaikka itse tahtoo jatkaa sitä elämäänsä, ja tietysti aina hyvä elämää hyvin ellää, ja koskee myös abortoitua ja samoin eutanasian kohdetta. Jumala voi aina olosuhteen muuttaa, kun sitä anotaan vaikka toki päätös on aina Jumalalla näissä asioissa, kuten syntymässä samoin kuolemassa, eikä ihmisten tule murhaamista hyväksyä yhteiskunnissaan, ja jos joku tulisi murhata, niin sitten murhaajat mahdollisesti. Allekirjoitin em. aloitteen eilen. Silloin oli kannattajia muistaakseni 37 th.
Pian joku todella hurskan hipuli avaa vasta-aloittteen : "Aito Kuolema".- Näintäällä
Eikös uskisten juuri luulisi kannattavan euthanasiaa: letkut ja lääkitykset pois ja Herran haltuun. Rukoilkaamme vain.
Kipulääkityksen silti soisin sallittavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432121Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21927Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716- 75712
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665