Jokainen kristitty omaa yksinoikeudella tiedon oikeasta uskosta ja muut päätyvät harhaoppisina helvettiin. Joten kaikki krisset tulevat päätymään helvettiin. Kun mukaan lasketaan vielä monen krissen päässä asuvat pikku-ukot ja sivupersoonat joilla niilläkin on tietysti yksinoikeus siihen oikeaan uskoon, päästään tilanteesen jossa oikeita versioita uskosta on enemmän kuin elossa olevia kristittyjä.
Toisaalta ymmärrän miksi jumala haluaa passittaa kaikki kristityt helvettiin. Kuka niitä hihhuleita haluaisi omalle kotipihalleen kymmeniä miljardeja ikuisuudeksi?
Taivaassa tulee olemaan väljää
7
<50
Vastaukset
- Belsebuubin.valta
Tälläkin palstalla hihhulit lukevat Raamattua kuin Piru eli lukevat Valitut Palat, joilla tuomita muut. Heille Pyhä Henki on muka antanut oikeuden TULKITA Jumalan Sanaa. Mutta herääkin kysymys: onko se sittenkin Saatana, joka siellä korvanjuuressa supajaa. Näin ainakin siltä vaikuttaa, kun lukee heidän tekstejään.
- ei.samaan.paikkaan
Jospa kaikki viettävät iäisyyden kaltaistensa kanssa. Tekevät siinä samalla paikasta joko taivaan tai helvetin.
"Jokainen kristitty omaa yksinoikeudella tiedon oikeasta uskosta..."
Ei, vaan useimmat krisityt ymmärtävät sen, ettemme me itse päätä kuka minnekin tuomitaan ja että se suuntaus, jossa itse on, ei todellakaan ole "se ainoa" vaan teitä on muitakin.- näinkö.on
"Ei, vaan useimmat krisityt ymmärtävät sen, ettemme me itse päätä kuka minnekin tuomitaan..."
Meinaatko, että tässä ajassa ihminen ei voi tietää kummalle puolen joutuu? Että sitten vasta ajan rajan tuolla puolen arvotaan taivaaseen pääsijät ja loput viskataan ikuiseen pimeyteen? Tämäkö on sinun oppisi? Ei ihminen voi päättää minne joutuu kuolemansa jälkeen. Oli taivasta tai helvettiä tai jotain muuta yms jälleensyntymää. Sen uskon että kenelläkään sellasella ei ole tuonpuoleisessa hätää, joka on elänyt hyvien arvojen mukaan, toisia tuomitsematta ja lähimmäistä rakastamalla. Oli sitten minkä uskon kannattaja tai ateisti.
- näinkö.on
uunounelmaerakko kirjoitti:
Ei ihminen voi päättää minne joutuu kuolemansa jälkeen. Oli taivasta tai helvettiä tai jotain muuta yms jälleensyntymää. Sen uskon että kenelläkään sellasella ei ole tuonpuoleisessa hätää, joka on elänyt hyvien arvojen mukaan, toisia tuomitsematta ja lähimmäistä rakastamalla. Oli sitten minkä uskon kannattaja tai ateisti.
Tuo mielipiteesi taitaa olla aika yleistä, että ihminen vaan elää suht koht siististi niin perille mennään: Vaan mihin sitten tarvii Jeesusta ja hänen uhriaan ja sovintotyötään jos siistillä elämällä pelastuu?
näinkö.on kirjoitti:
Tuo mielipiteesi taitaa olla aika yleistä, että ihminen vaan elää suht koht siististi niin perille mennään: Vaan mihin sitten tarvii Jeesusta ja hänen uhriaan ja sovintotyötään jos siistillä elämällä pelastuu?
Jeesusten opetusten mukaan mennään. Siitä oppia ja mallia elämään. Mitä muuta ihminen voi tehdä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048706
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634367- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886