<
Yhdysvallat näyttää tehneen Euroopasta ja koko muusta maailmasta banaanitasavaltoja. Ja me emme (muka) huomaa mitään. Vain työtä on meille tarjolla, mutta siitä, minne työn tulokset valuvat verovapaina pääomavirtoina, vaietaan häveliäästi.
>
http://www.talouselama.fi/tebatti/puheenvuoro/usa-kohtelee-muuta-maailmaa-kuin-banaanivaltioita-6597564
Suomi on banaanivaltio
Simppa-Anssi-
6
111
Vastaukset
- OrjaPorsas
Panaania aanukseen suomilaisille.
- arvelija-
ei taida tuon sun keino auttaa tähän.
- ale-Mart
Jenkkilä näennäinen menestys juontuu puoli-ilmaisen työvoiman härskistä käytöstä.
Pönttö Donalt T tukkisi maahantulijoiden virran. Kuin purisi kättä joka sitä ruokkii ja pitää taalakannassa. - tumppi-----
ei taida trumppi auttaa tässä asiassa
Suomalainen kateus nousee taas pintaan. Turha teidän on valittaa . jos olette niin tyhmiä. Voi teitä kommunismin siemeniä. Olisitte joskus itsekkin tehneet jotain.
Runkatkaa edes...- kannustaja-
runki yksikses
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058287- 1125784
- 565297
- 2895216
- 783881
- 583051
- 662767
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501