rossin tukka

hatrikarmia

Hieno uus hiustyyli rossilla tänää,oli se edellinenki ihan hieno mut toi leikkaus vaa jotenki istuu rossin päähän paremmin.ei sitä geeliä niin tajuttomasti ajettu päähän,mahdettiinkohan se tukka geelata aiemmin siksi että saataisiin ne kiharat hiukset suoriksi?

11

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöyheäonsexy

      Tukka litassa rumentaa ulkonäköä ja myös vanhentaa. Aaronin tukkaa suoristetaan myös geelillä. Danny tukka on kiharainen. Aaron nähdään tukka pöyheänä joskus aamulla,hotelli,sairaala kohtauksissa ja mies on paremman näköinen. Aaron rooli on muutenkin erilainen kuin näyttelijä itse.

      • MillerPiller

        "Aaron rooli on muutenkin erilainen kuin näyttelijä itse. "
        Mä oon luullu, että Danny Miller näyttelee itseään...


      • Niinkuinettajuaisi

        Näyttelijä muuntautuu enemmän rooliinsa kuin joku muu hahmo sarjassa. Ulkonäkö,puhe. Eron huomaa. Sitä edellisessä tarkoitetaan. Minkä eron jo tukka tekee.


    • Geeliälisää

      Ja aina tukka siististi, tilanne kuin tilanne

    • Annika_S
    • difu49

      En ole ikinä ymmärtänyt sitä hirveää "lehmänläjäleikkausta" mikä Rossin päässä aikaisemmin oli, yhtä karmean näköinen kuin salihousut! Outo ja ruma (vaikka muotia lieneekin).

    • fanfani

      Kyllä on emmerdalea ilo katsella nyt kun siellä on Ross ja Nikhil molemmat, kuolalappu saa olla kaulassa leuan alla :)

      • dfghjbn

        En ymmärrä sinua.


    • fanfani

      Oi unohdin mainita kuolattavien joukkoon Kirinin, häntä ei valitettavasti ole hetkeen näkynyt.

      • LyhytSopimus

        Nikhil ja Kirin katoavat aika pian taas,eivät ole tulleet jäädäkseen. Ja hyvä niin. Jay on hahmona parempi. Kevään jaksoissa tulee pari uutta miestä.


      • Pysytäänasiassa
        LyhytSopimus kirjoitti:

        Nikhil ja Kirin katoavat aika pian taas,eivät ole tulleet jäädäkseen. Ja hyvä niin. Jay on hahmona parempi. Kevään jaksoissa tulee pari uutta miestä.

        Noihan liittyy Rossin tukkaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      298
      3381
    2. 202
      2931
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2514
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      231
      1986
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1415
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      166
      1271
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    Aihe