Aivan Siilinjärven kupeeseen, Kaaville, on tulossa ääriultraortodoksijuutalaisten terroristien tukikohta!
Pian kaikkia lähiympäristön asukkaita vaaditaan nyökyttelemään jotakin kallioleikkauksen seinämää vasten, ja pitämään päässään joko sellaista patalappupipoa, tai muutamaa numeroa pientä vilttihattua. Ilman mustaa "de Wit" tyylistä poplaria ulkona liikkuvat kantasuomalaiset tulevat olemaan erikoisesti näiden ordotoksiterroristien vihan ja vainon kohteena.
Eikö olisi jo pikaisesti tarpeen järjestää miekkareita ja kylätiepartiontia alueelle? Missä ovat Suomi ensin porukat ja Soldiers of Odinistit nyt kun heitä oikeasti tarvitaan puollustamaan naisiamme ja lapsiamme noilta äärijuutalaisilta terroristitunkeilijoilta?
Vaara uhkaa!
7
443
Vastaukset
- kaavilta
Ainahan minä olen sanonut että Siilinjärvi on hulluja täynnä! Harjamäki takasi!
- Mittääntule
Paha paikka. Vokki vasemmalla ja Jutkula oikealla. Koukkunokkia pyörii nurkat täynnä. Yritä siinä sopeutua.
- kyylähuttunen
Soldiers of analin pojat käyttävät homomerkkiä eli mormuskoja korvissa ja pussailevat toisiaan
- Lävärit
Eikös kulmalävistyskin miehellä ole homon merkki?
- Terv._asioista_perillä
Oletko mahdollisesti mielenvikainen, tai jotain vastaavaa sellaista?
En oikein jaksa uskoa heittämiisi sepustuksiin millään lailla.- Anonyymi
Huomioippas että kirjoititkin jo 2016 etkä senjälkeen kun olivat jo antaneet.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla itse natsi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782