Aivan Siilinjärven kupeeseen, Kaaville, on tulossa ääriultraortodoksijuutalaisten terroristien tukikohta!
Pian kaikkia lähiympäristön asukkaita vaaditaan nyökyttelemään jotakin kallioleikkauksen seinämää vasten, ja pitämään päässään joko sellaista patalappupipoa, tai muutamaa numeroa pientä vilttihattua. Ilman mustaa "de Wit" tyylistä poplaria ulkona liikkuvat kantasuomalaiset tulevat olemaan erikoisesti näiden ordotoksiterroristien vihan ja vainon kohteena.
Eikö olisi jo pikaisesti tarpeen järjestää miekkareita ja kylätiepartiontia alueelle? Missä ovat Suomi ensin porukat ja Soldiers of Odinistit nyt kun heitä oikeasti tarvitaan puollustamaan naisiamme ja lapsiamme noilta äärijuutalaisilta terroristitunkeilijoilta?
Vaara uhkaa!
7
363
Vastaukset
- kaavilta
Ainahan minä olen sanonut että Siilinjärvi on hulluja täynnä! Harjamäki takasi!
- Mittääntule
Paha paikka. Vokki vasemmalla ja Jutkula oikealla. Koukkunokkia pyörii nurkat täynnä. Yritä siinä sopeutua.
- kyylähuttunen
Soldiers of analin pojat käyttävät homomerkkiä eli mormuskoja korvissa ja pussailevat toisiaan
- Lävärit
Eikös kulmalävistyskin miehellä ole homon merkki?
- Terv._asioista_perillä
Oletko mahdollisesti mielenvikainen, tai jotain vastaavaa sellaista?
En oikein jaksa uskoa heittämiisi sepustuksiin millään lailla.- Anonyymi
Huomioippas että kirjoititkin jo 2016 etkä senjälkeen kun olivat jo antaneet.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa olla itse natsi.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379