Li Anderson on Ksenofoobikko

Hoitoon-Ohjaaja

Hän pitää muukalaisina kantaSuomalaisia ja pelkää heitä.
.
Ksenofobinen popilismi on Li:n diaknoosi, tärinä ei ota Andersonilla laantuakseen.

15

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurrit_sucks

Li on itsekin mamu.
      Hurri nimittäin.
      Sukuineen tänne notkunut passattavaksi jo satoja vuosia sitten, ja loiselämä vain jatkuu ja hän haluaisi vielä lisääkin loisijoita tänne passattaviksi piikkiimme.

• möödowe

KSENOFOBI on oikea muoto.

• Pakkomielle

Foobikko se ei malta olla oikaisemasta.

• vdfggfrt

Alottajan äiti on ksenofoobikko kun alottajaa teki ja isänsä on vieläki. Alottajalla jatkuu vaan tärinä!

• Punikin-kipuilua

Sattuko pahasti...???

• Häpeäli

Li sössötti kovasti USAn presidentin tekemisistä, niinkuin hän pikkupillu jotain asioista ymmärtäisi mutta kova on sönkkäämään eikä millään antaisi puheenvuoroa muille, tulee aina mieleen tuosta edvard Myncin maalaus huuto! Luihukasvoiset ei herätä luottamusta vaikka kuinka suuvaahdossa pamlais!

• EdvardMunch

Piti olla Munch.

• oikeinjaväärin

Sinäkään luihukasvo, vasemmistosaasta et herätä meissä kokoomuslaisissa luottamusta, vaikka kuinka suuvaahdossa pamlaisit!

• dfdsgfre

äitis oli torakka kun sua teki ja isäs on vieläki

• kosolan.vihtori

No Trump nyt vaan on itsekeskeinen ja narsistinen sika. Sitähän ei muuta vaalitulos miksikään.
      Kyllä paskan täytyy olla hyvää, eihän 45 miljardia kärpästä voi olla väärässä..?!!!

• Toinen-puoli-ja-enemmän

Trump on pakko olla hyvää, eihän yli satamiljoonaa amerikkalaista voi olla väärässä.

• Kupla-otsassa

Näin siinä käy kun kansa on erimieltä kuin kuplaeliitti. Kuplaväki alkaa heti mellakoimaan.

• kuppuutaohtas

Eihän se tietenkään ole oma vika jos on syntymässä saamapuolelle jäänyt kuten tällaisten viestien
      aloittajille on käynyt, mutta kannattaako sitä sivistymättömyyttään jatkuvasti todistaa?
      Kyllä se jo uskotaan. Menkääpäs nyt kiltisti takaisin häkkeihinne ja miettikää kuinka paljon viisaampi ihan tavallinen marsu on kun se purkaa toimintatarmonsa juoksupyörässä eikä solvaa
      räkä poskella itseään fiksumpia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe