Hän pitää muukalaisina kantaSuomalaisia ja pelkää heitä.
.
Ksenofobinen popilismi on Li:n diaknoosi, tärinä ei ota Andersonilla laantuakseen.
Li Anderson on Ksenofoobikko
15
76
Vastaukset
- hurrit_sucks
Li on itsekin mamu.
Hurri nimittäin.
Sukuineen tänne notkunut passattavaksi jo satoja vuosia sitten, ja loiselämä vain jatkuu ja hän haluaisi vielä lisääkin loisijoita tänne passattaviksi piikkiimme. - möödowe
KSENOFOBI on oikea muoto.
- Pakkomielle
Foobikko se ei malta olla oikaisemasta.
- vdfggfrt
Alottajan äiti on ksenofoobikko kun alottajaa teki ja isänsä on vieläki. Alottajalla jatkuu vaan tärinä!
- Punikin-kipuilua
Sattuko pahasti...???
- Häpeäli
Li sössötti kovasti USAn presidentin tekemisistä, niinkuin hän pikkupillu jotain asioista ymmärtäisi mutta kova on sönkkäämään eikä millään antaisi puheenvuoroa muille, tulee aina mieleen tuosta edvard Myncin maalaus huuto! Luihukasvoiset ei herätä luottamusta vaikka kuinka suuvaahdossa pamlais!
- EdvardMunch
Piti olla Munch.
- oikeinjaväärin
Sinäkään luihukasvo, vasemmistosaasta et herätä meissä kokoomuslaisissa luottamusta, vaikka kuinka suuvaahdossa pamlaisit!
- dfdsgfre
äitis oli torakka kun sua teki ja isäs on vieläki
- kosolan.vihtori
No Trump nyt vaan on itsekeskeinen ja narsistinen sika. Sitähän ei muuta vaalitulos miksikään.
Kyllä paskan täytyy olla hyvää, eihän 45 miljardia kärpästä voi olla väärässä..?!!!- Toinen-puoli-ja-enemmän
Trump on pakko olla hyvää, eihän yli satamiljoonaa amerikkalaista voi olla väärässä.
- Kupla-otsassa
Näin siinä käy kun kansa on erimieltä kuin kuplaeliitti. Kuplaväki alkaa heti mellakoimaan.
- kuppuutaohtas
Eihän se tietenkään ole oma vika jos on syntymässä saamapuolelle jäänyt kuten tällaisten viestien
aloittajille on käynyt, mutta kannattaako sitä sivistymättömyyttään jatkuvasti todistaa?
Kyllä se jo uskotaan. Menkääpäs nyt kiltisti takaisin häkkeihinne ja miettikää kuinka paljon viisaampi ihan tavallinen marsu on kun se purkaa toimintatarmonsa juoksupyörässä eikä solvaa
räkä poskella itseään fiksumpia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938666
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264818- 504278
- 623847
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262706Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482519- 432501
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422295