Miksi Charlie "Hebbo" on Ylen Jeesus?
Salonius-Pasternak on Ylen Jeesus
14
103
Vastaukset
- Huono_vertaus
Huono vertaus Jeesus Kristukseen ainakaan verrata tuota miestä, huolimatta Palsternakka on juutalaistaustainen kuten oli Herramme Jeesus Kristuskin!
Mutta se ei anna etuja ja lisäpisteitä hänelle, jotka syyllistyivät ja saivat siitä myös rangaistuksensa aikansa Juudeassa ja siitä aina nykypäiviin saakka!- Marskinperinne
Sössöttäjä-Charlie jakaa peffaa Teijalle kerrotaan.
- näinhänetkyllä
Purki Trump vihaansa aamulla tv,ssä.
- sdfdfgf
Naama norsunvitulla jatkoi taas analyysejään Trumpista. Huvittavaa on ylen vankkumaton usko charly-boyn asiantuntemukseen.
- Joxanen
Venäjä, Venäjä,Venäjä ...
- ApinaTilalle
Varmaan kivaa hävitä apinalle.
Kuuluisa profeetta-apina ennusti Yhdysvaltojen vaalivoittajan
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2016110522572064_ul.shtml- Profetiat
Hassua, että nuo uskovat eläinennustajiin. No, ehkä on keksitty joku sirkusjuttu?
- ghjinub
Voisiko Salonius-Pasternak olla tämä kyselijä? Voisiko tämä ukko olla kuulemanne perusteella tuo?
" hirveä.haju
10.11.2016 8:10
venäjän ja venäjämielisten toiminta haisee kusipaskalle "
" NuuhNuuhNuuh
10.11.2016 8:56
Ryssät haisevat .... "
Kenen motiivi? Ei ainakaan minun, pois tämä minusta. Olen aivan ihmeissäni, mitä virkaa on kysellä tuota, mitä tiedosta hyötyy. Miksi kukaan viitsisi edes panna aikaa tuohon.
Miten sen sanoo, uskomatonta, jos suomen byrokraatti on ikään kuin luokiteltu muutenkin jo käteisen palkankorotusten seurauksena nousseen virkarälssin jäseneksi ja aika tai mielenkiinto voi jatkuvasti olla tämä "anaerobinen tyyli".
Nämä nykyajan aikuiset elävät hetkessä, luulevat, että asia on poissa, kun siirtyy Brysselin alaisuuteen nuolemaan jälleen kerran "paskaa" ja maksamaan siitä terveydellään, omaisuudellaan ja hengellään.
Sitten ollaan kuin maailman keisareita:
- "VAIN ME OLLAAN OIKEASSA"
- "VAIN PIETARIN TROLLI ON ALHAINEN"
- "EN MINÄ, MINÄ OLEN EU-SUVAKKINAARAS, KIIMASSA IHRAISEEN TUMMAAN KOIJARIIN"
- "MUA KIINNOSTAA VAIN KAALISOPAN HAJU"
- "KUKA SE HAJU ON JA MIKSI SIITÄ EI MILLÄÄN SAADA LEIVOTTUA GOLDMAN SACHSIN AISANKANNATTAJAA?"
- "ON SE IHMEELLISTÄ , ETTÄ SAAMANI VOITOT JA KORKEA PALKKA EI SUOMALAISIA KIINNOSTA"
- "HE ILMAISEVAT SEN ÄÄNEEN TÖRKEÄSTI KUIN PIETARIN TROLLI, JOS NYT YLEENSÄ PIETARISSA ON TROLLEJA."
- "MINÄ TIENAAN TÄLLÄ, ETTÄ OLEN NIIN V-N UTELIAS KOKOOMUSKONTTORIN TEKELE"
- "ÄLKÄÄ KATEELLISET VAIVAUTUKO, VAAN ANTAKAA NIMET, KUVAT, OSOITTEET, NIIN MINÄ TIENAAN SILLÄ GOLMAN SACHSILTA". - neverhöörd
Kuka on salonisu palsternakki?
- zxcvbnmkl
Suomi on yhden totuuden maa.
- mäkiskä
Näin on!
Suomessa suitsitaan ihmisten suut jotka ovat asioista erimieltä. On nettipoliisia, on julkisen sanan neuvostoa ym paskaa. Jenkkiläiset osoittivat olevansa vapaa kansa päättämään asioistaan!
Persut mokasivat hienon äänisaaliinsa Soinin takinkäännöillä, missä ei edes hihoja jäljellä enää.
- Paskanakki-syöpäkasvain
Kyseinen Paskanakki on yksi maan pahimmista loisista joka ei koskaan ole tehnyt rehellistä työtä, eikä tule tekemään. Tuollaiset syöpäkasvaimet tulisi sädehoitaa pois mitä pikimmin tuhoamasta tätä maata.
- Aaaamen
Hiljentykäämme. Hän on taas olohuoneissamme. Tämän aamun saarna koskettaa....
- CharlySays
Palsternakan UPI ei ole mikään kuivakka politiikan tutkimuslaitos, vaan globaalin eliitin suorassa talutushihnassa oleva, päättäjiämme "raporteillaan" ja "tutkimuksillaan" ohjaava propagandapulju. Googlatkaa CFR eli Council on Foreign Relations jos ette tiedä. UPI on noiden Suomen sivukioski, sieltä ne "Venäjä, Venäjä, Venäjä" -raportit tulee suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292905- 1191195
- 58941
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6937- 66905
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26877Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37830Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu157811Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75764