Onko 24 Chat pimee vai jotain muuttunut???
suomi 24 Chat
11
216
Vastaukset
Ei näyttäis chatti toimivan :(
Suomi24 suljetaan lopullisesti.
Chattaan aina Aikuiset huoneessa mutta miehet saavat vapaasti ottaa minuun yhteyttä hihihihii pidän seksistä kovin paljon *ujoilee*
Olen rakastunut erääseen ihanaan Goppiin <3
chatissa kiusataan minua ja olen jo masenunut. ylläpito ei tee mitään :(
hexentäti on trollannut minut :(
- haamuhaamu
Jaa no onko kyl siis joku paikka jotenkin valoisa tai älykkään tuntuinen nykyään jossakin? ja missä sijaitsee ja millä kielellä?
- poriseva
Olisiko joku niin hyvä että vastaisi tuohon edelliseen kysyjään , miksi suomi 24Chat ei toimi.
- catcat_chat
Yrittäkää tuon ketjun linkeistä.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14567627/nain-paaset-nyt-s-24-chatteihin
- kilaubabnana
No koska selopetettiin, sen takia chat ei toimi.
- Kukka123456
Kun pyrin chattiin tulee sivulle vain error midtä johtuu.?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174416
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261354Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 114944
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171914
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18871