Multipersoona TajuTonta !

Olen 100% vakuuttunut, että täällä kirjoittelee ainakin yksi ilmiselvä hinttari, eli TajuTonta /44.div multipersoona. HUUTONAURUJAKIN riittää molemmilla. Hinttari linkkaili tutulle ja käyttämälleen homojen sivulle, jossa etsitään miesseuraa. Hyissaatana!

Se minua ja muitakin Natosta tietäviä ja Natosta kirjoittaneita ihmetyttää erityisesti, että mitä tämä hinttari täällä Nato osastolla luuhaa, kun vain tosimiesten perässä kiimoissaan roikkuu?

Naton asioista tämä hinttari ei ole kiinnostuneet lainkaan, eikä niistä edes kirjoittele, vaan roikkuu täällä pelkästään tosimiesten perässä ja kuolaa meitä !

TajuTonta /44.div multipersoona elvisteli minulle "fyffeistään", mutta tosipaikassa ei pystynyt vastaamaan puheistaan. TajuTonta /44.div multipellellä on siis todistetusti VAIN monopolifyffeä:)))))

Olen moneen otteeseen vaatinut hemmolta tietojensa ja kuvansa laittamista esiin, että voisimme yhdessä todeta, että ko. matalaotsaisen apinan kirjoitukset ja kuvat, sekä tiedot vastaavat toisiaan.
Jostain kumman syystä pelko on ollut liian suuri ja nolatuksi tuleminen. Veikkaan, että pelon syynä on se, että kuva ja tiedot ovat esillä myös hänen tänne linkkaamallaan miestenhakuosastolla :))))

21

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SS-mikeValehteleeAINA

Mistä kukaan tietää, että profiilin kuva on edes oikea! Sinäkin juttujesi perusteella vasta puristelet ekoja finnejäsi ja kuva esittää taas jo vahaa patua!

• Älä sönkkää omiasi pahvi. Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan, eikä koskaan edes siihen pystytä. Hahah! Ottaako totuus koville?
        Lutkuttelit vielä äitisi riippareita, kun minä jo kirjoittelin netissä. Olet varmakin se Nato osaston toinen hinttari, kun niin innolla tulit kommentoimaan ja roikkumaan kiimaisena perässäni. Vai oletko se TajuTonta hinttari ?

• olet.palstan.pilaaja
        ironmikess kirjoitti:

Älä sönkkää omiasi pahvi. Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan, eikä koskaan edes siihen pystytä. Hahah! Ottaako totuus koville?
        Lutkuttelit vielä äitisi riippareita, kun minä jo kirjoittelin netissä. Olet varmakin se Nato osaston toinen hinttari, kun niin innolla tulit kommentoimaan ja roikkumaan kiimaisena perässäni. Vai oletko se TajuTonta hinttari ?

Eikö sinulla ole koskaan mitään asiallista sanottavaa.

• suhdesoppa
        olet.palstan.pilaaja kirjoitti:

Eikö sinulla ole koskaan mitään asiallista sanottavaa.

Ironmikess on naimisissa oleva homomies, jolla on ongelmallinen biseksuaalinen sivusuhde natoonsa.

Nato – aviomiehen sisar

• SS-mikeValehteleeAINA
        ironmikess kirjoitti:

Älä sönkkää omiasi pahvi. Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan, eikä koskaan edes siihen pystytä. Hahah! Ottaako totuus koville?

"Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan"

Pystytkö itse 'todistamaan' oikeiksi? Kuvajksi voi laittaa vaikka Aku Ankan tai jonkun julkimon? Sanoin: "Sinäkin juttujesi perusteella vasta puristelet ekoja finnejäsi ja kuva esittää taas jo vahaa patua! " Ja jutut ovat kuin rippikoululeiriltä? Ei tuollaisella kieliasulla pääse töihin kalustettuihin huoneisiin!

Ilmeisesti olet itse joko homppeli tai foobikko, kun asiasta jatkuvasti ouhut. Heteroilla kun ei ole edes tuollaista tarvetta!

• NatoKiimakkoOnPerseestä
        SS-mikeValehteleeAINA kirjoitti:

"Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan"

Pystytkö itse 'todistamaan' oikeiksi? Kuvajksi voi laittaa vaikka Aku Ankan tai jonkun julkimon? Sanoin: "Sinäkin juttujesi perusteella vasta puristelet ekoja finnejäsi ja kuva esittää taas jo vahaa patua! " Ja jutut ovat kuin rippikoululeiriltä? Ei tuollaisella kieliasulla pääse töihin kalustettuihin huoneisiin!

Ilmeisesti olet itse joko homppeli tai foobikko, kun asiasta jatkuvasti ouhut. Heteroilla kun ei ole edes tuollaista tarvetta!

Tiedätkö mitä, ainoat asiattomuudet ovat Nato kiimakon tuotosta, loput on vain pelkkää seurausta eli vastinetta jo saaduille herjoille.
        Turha on ihmetellä, siitä vain kelamaan keskusteluja, sieltä löytyy syyt ja niille seuraukset.

• SS-mikeValehteleeAINA kirjoitti:

Tyhmyytesi ja avuttomuutesi on naurettavaa ja säälittävää. Minun ei todellakaan tarvitse todistella epäileville luusereille yhtään mitään. Koita tajuta niinkin yksinkertainen asia, että epäilijöillä on todistustaakka, eli alahan todistella tai pidä lärvisi tukossa.
        Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan, eikä pysty jatkossakaan Liian vaikeaa vai herneaivo?

• 10plus12
        ironmikess kirjoitti:

Tyhmyytesi ja avuttomuutesi on naurettavaa ja säälittävää. Minun ei todellakaan tarvitse todistella epäileville luusereille yhtään mitään. Koita tajuta niinkin yksinkertainen asia, että epäilijöillä on todistustaakka, eli alahan todistella tai pidä lärvisi tukossa.
        Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan, eikä pysty jatkossakaan Liian vaikeaa vai herneaivo?

(Koita tajuta niinkin yksinkertainen asia, että epäilijöillä on todistustaakka, eli alahan todistella tai pidä lärvisi tukossa.)
        Ainoastaan yksinkertaisuus näyttää olevan rajatonta.

• NoNees

TajuTonta on yksi kai viimeisimmistä nikkareista, sillä on ollut jarskilaa, eurotracia, mitä kulloinkin käytössä?
      Tämä henkilö pelaa jonkinlaista 'roolipeliä', sairaasta mielestä on vaikea sanoa mitään?
      Suomi24 on täynnä häiriköitä ja ei niitä kukaan ymmärrä, miksi, mitä varten?
      Ainoa selitys on pakonomainen herjaus ja tai sitten laskelmoitua ja harkittua henkilöön kohdistuvaa piinaamista, jossa tarkoituksella pyritään sekoittamaan pakkaa keskusteluista ja aiheesta jota ei haluta?

• eurocrack

TajuTonta on yksi kai viimeisimmistä nikkareista, sillä on ollut jarskilaa, eurotracia, mitä kulloinkin käytössä?

Ai nyt tämä yleishäirikkö onkin TajuTonta... Eilen hän vielä oli Me Not Trump, edellisenä ja sitä edellisenä Me Not Putin, Me Not Tiltu, ValehtelevaVenäjä ja mitä vielä...

eurocrack on ollut minulla nimimerkkinä ties kuinka kauan.

Tämän homo-viiksinaaman himo kyseiseen nimimerkkiin on myös huomattu, eihän hinttari tavoistaan pääse.

• NoNees
        eurocrack kirjoitti:

Ai nyt tämä yleishäirikkö onkin TajuTonta... Eilen hän vielä oli Me Not Trump, edellisenä ja sitä edellisenä Me Not Putin, Me Not Tiltu, ValehtelevaVenäjä ja mitä vielä...

eurocrack on ollut minulla nimimerkkinä ties kuinka kauan.

Tämän homo-viiksinaaman himo kyseiseen nimimerkkiin on myös huomattu, eihän hinttari tavoistaan pääse.

Niinpä, olen huomannut sinut ihan asialliseksi tyypiksi, siksi menin halpaan jo hetkeksi kun samalla nikkarilla heitettiin 'jarskilan' tyylin herjaa?

• eurocrack
        NoNees kirjoitti:

Niinpä, olen huomannut sinut ihan asialliseksi tyypiksi, siksi menin halpaan jo hetkeksi kun samalla nikkarilla heitettiin 'jarskilan' tyylin herjaa?

Pyrin olemaan asiallinen niille jotka sen ansaitsevat. Tämän runkun tarkoitus on vain hämmentää ja häiriköidä, ei kykene asialliseen keskusteluun millään tasolla, on sen itsekkin myöntänyt.

• BlueOyster

Iiro hei, kai muistat tämäniltaiset YMCA-bileet Herculeksessa?

Kai panet ne söpöt hotpantsit?

• TajuTonta

Olen tulossa YMCA bileisiin. Laitä säkin korkkarit. Tavataan baarissa. Mä oon 160 senttinen pikkuisen lihava 88 kiloinen söpöläinen. Olen nyt kalju. Mulla on nelikka rinnuksilla ja oon aina valmis yhteisiin ihaniin pervoiluihin.

• et.vaan.pärjää

No ainakin loistavasti tuo TajuTonta on päässyt sinun ihosi alle, eikä tuota sanailua seuratessa voi kun nauraa sinulle, 100-0 saat selkääsi koko ajan vaikka kuinka yrität juttua hämmentää niillä sinun ''tukijoukoillasi'', ne ei vaan mene läpi.

Mutta pellehän sinä olet aina ollut eikä sinua kukaan ole koskaan vakavasti ottanutkaan, mutta pahasti sinut on noissa ''keskusteluissa'' pistetty polvilleen.
      Oletko edes huomannut kuinka harva enää viitsii juttujasi kommentoida?

• NiinOnTyhmäNees

Kerro, miten päässyt 'ihon' alle, kerrotko myös sen että kirjoittelet myös TajuTonta nikkarilla, asiasta ei voi erehtyä?

• Iirofani

Omalla nikillä vaan TajuTonta. Koita edes muuttaa tyyliäsi, ettet heti käryä.
        Etkö ole huomannut, että Ironmikess on ylivoimasti kommentoiduin täällä? Sinä et ole muuta tehnytkään, kun olet sipusutellut himokkaana homona Iiron jaloissa potkittavana.

• 10011101

Aivan ja aikuisethan ne täällä hinttaria huutelee, sitä paitsi eikös se linkki ollut sinulle kun jatkuvasti intät siltä tietoja ja valokuvaa?

• Joxanen

Vanha totuus on että kyllä homo homon tunnistaa !

• BlueOyster

Voi Iiro ku sä oot niin IHKU!!!!

• Anjax

Ei varmaan pitäis, mutta on ihan pakko kysyä että kuinkas sinä sen varallisuutesi ajattelit täällä palstalla todistaa, siis rikkomatta uutta tietosuojalakia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2393
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      907
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      776
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      745
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      732
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      684
    Aihe