Multipersoona TajuTonta !

Olen 100% vakuuttunut, että täällä kirjoittelee ainakin yksi ilmiselvä hinttari, eli TajuTonta /44.div multipersoona. HUUTONAURUJAKIN riittää molemmilla. Hinttari linkkaili tutulle ja käyttämälleen homojen sivulle, jossa etsitään miesseuraa. Hyissaatana!

Se minua ja muitakin Natosta tietäviä ja Natosta kirjoittaneita ihmetyttää erityisesti, että mitä tämä hinttari täällä Nato osastolla luuhaa, kun vain tosimiesten perässä kiimoissaan roikkuu?

Naton asioista tämä hinttari ei ole kiinnostuneet lainkaan, eikä niistä edes kirjoittele, vaan roikkuu täällä pelkästään tosimiesten perässä ja kuolaa meitä !

TajuTonta /44.div multipersoona elvisteli minulle "fyffeistään", mutta tosipaikassa ei pystynyt vastaamaan puheistaan. TajuTonta /44.div multipellellä on siis todistetusti VAIN monopolifyffeä:)))))

Olen moneen otteeseen vaatinut hemmolta tietojensa ja kuvansa laittamista esiin, että voisimme yhdessä todeta, että ko. matalaotsaisen apinan kirjoitukset ja kuvat, sekä tiedot vastaavat toisiaan.
Jostain kumman syystä pelko on ollut liian suuri ja nolatuksi tuleminen. Veikkaan, että pelon syynä on se, että kuva ja tiedot ovat esillä myös hänen tänne linkkaamallaan miestenhakuosastolla :))))

21

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SS-mikeValehteleeAINA

      Mistä kukaan tietää, että profiilin kuva on edes oikea! Sinäkin juttujesi perusteella vasta puristelet ekoja finnejäsi ja kuva esittää taas jo vahaa patua!

      • Älä sönkkää omiasi pahvi. Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan, eikä koskaan edes siihen pystytä. Hahah! Ottaako totuus koville?
        Lutkuttelit vielä äitisi riippareita, kun minä jo kirjoittelin netissä. Olet varmakin se Nato osaston toinen hinttari, kun niin innolla tulit kommentoimaan ja roikkumaan kiimaisena perässäni. Vai oletko se TajuTonta hinttari ?


      • olet.palstan.pilaaja
        ironmikess kirjoitti:

        Älä sönkkää omiasi pahvi. Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan, eikä koskaan edes siihen pystytä. Hahah! Ottaako totuus koville?
        Lutkuttelit vielä äitisi riippareita, kun minä jo kirjoittelin netissä. Olet varmakin se Nato osaston toinen hinttari, kun niin innolla tulit kommentoimaan ja roikkumaan kiimaisena perässäni. Vai oletko se TajuTonta hinttari ?

        Eikö sinulla ole koskaan mitään asiallista sanottavaa.


      • suhdesoppa
        olet.palstan.pilaaja kirjoitti:

        Eikö sinulla ole koskaan mitään asiallista sanottavaa.

        Ironmikess on naimisissa oleva homomies, jolla on ongelmallinen biseksuaalinen sivusuhde natoonsa.

        Nato – aviomiehen sisar


      • SS-mikeValehteleeAINA
        ironmikess kirjoitti:

        Älä sönkkää omiasi pahvi. Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan, eikä koskaan edes siihen pystytä. Hahah! Ottaako totuus koville?
        Lutkuttelit vielä äitisi riippareita, kun minä jo kirjoittelin netissä. Olet varmakin se Nato osaston toinen hinttari, kun niin innolla tulit kommentoimaan ja roikkumaan kiimaisena perässäni. Vai oletko se TajuTonta hinttari ?

        "Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan"

        Pystytkö itse 'todistamaan' oikeiksi? Kuvajksi voi laittaa vaikka Aku Ankan tai jonkun julkimon? Sanoin: "Sinäkin juttujesi perusteella vasta puristelet ekoja finnejäsi ja kuva esittää taas jo vahaa patua! " Ja jutut ovat kuin rippikoululeiriltä? Ei tuollaisella kieliasulla pääse töihin kalustettuihin huoneisiin!

        Ilmeisesti olet itse joko homppeli tai foobikko, kun asiasta jatkuvasti ouhut. Heteroilla kun ei ole edes tuollaista tarvetta!


      • NatoKiimakkoOnPerseestä
        SS-mikeValehteleeAINA kirjoitti:

        "Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan"

        Pystytkö itse 'todistamaan' oikeiksi? Kuvajksi voi laittaa vaikka Aku Ankan tai jonkun julkimon? Sanoin: "Sinäkin juttujesi perusteella vasta puristelet ekoja finnejäsi ja kuva esittää taas jo vahaa patua! " Ja jutut ovat kuin rippikoululeiriltä? Ei tuollaisella kieliasulla pääse töihin kalustettuihin huoneisiin!

        Ilmeisesti olet itse joko homppeli tai foobikko, kun asiasta jatkuvasti ouhut. Heteroilla kun ei ole edes tuollaista tarvetta!

        Tiedätkö mitä, ainoat asiattomuudet ovat Nato kiimakon tuotosta, loput on vain pelkkää seurausta eli vastinetta jo saaduille herjoille.
        Turha on ihmetellä, siitä vain kelamaan keskusteluja, sieltä löytyy syyt ja niille seuraukset.


      • SS-mikeValehteleeAINA kirjoitti:

        "Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan"

        Pystytkö itse 'todistamaan' oikeiksi? Kuvajksi voi laittaa vaikka Aku Ankan tai jonkun julkimon? Sanoin: "Sinäkin juttujesi perusteella vasta puristelet ekoja finnejäsi ja kuva esittää taas jo vahaa patua! " Ja jutut ovat kuin rippikoululeiriltä? Ei tuollaisella kieliasulla pääse töihin kalustettuihin huoneisiin!

        Ilmeisesti olet itse joko homppeli tai foobikko, kun asiasta jatkuvasti ouhut. Heteroilla kun ei ole edes tuollaista tarvetta!

        Tyhmyytesi ja avuttomuutesi on naurettavaa ja säälittävää. Minun ei todellakaan tarvitse todistella epäileville luusereille yhtään mitään. Koita tajuta niinkin yksinkertainen asia, että epäilijöillä on todistustaakka, eli alahan todistella tai pidä lärvisi tukossa.
        Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan, eikä pysty jatkossakaan Liian vaikeaa vai herneaivo?


      • 10plus12
        ironmikess kirjoitti:

        Tyhmyytesi ja avuttomuutesi on naurettavaa ja säälittävää. Minun ei todellakaan tarvitse todistella epäileville luusereille yhtään mitään. Koita tajuta niinkin yksinkertainen asia, että epäilijöillä on todistustaakka, eli alahan todistella tai pidä lärvisi tukossa.
        Kuva ja tiedot ovat olleet esillä jo vuosia eikä kukaan ei ole pystynyt niitä vääriksi todistamaan, eikä pysty jatkossakaan Liian vaikeaa vai herneaivo?

        (Koita tajuta niinkin yksinkertainen asia, että epäilijöillä on todistustaakka, eli alahan todistella tai pidä lärvisi tukossa.)
        Ainoastaan yksinkertaisuus näyttää olevan rajatonta.


    • NoNees

      TajuTonta on yksi kai viimeisimmistä nikkareista, sillä on ollut jarskilaa, eurotracia, mitä kulloinkin käytössä?
      Tämä henkilö pelaa jonkinlaista 'roolipeliä', sairaasta mielestä on vaikea sanoa mitään?
      Suomi24 on täynnä häiriköitä ja ei niitä kukaan ymmärrä, miksi, mitä varten?
      Ainoa selitys on pakonomainen herjaus ja tai sitten laskelmoitua ja harkittua henkilöön kohdistuvaa piinaamista, jossa tarkoituksella pyritään sekoittamaan pakkaa keskusteluista ja aiheesta jota ei haluta?

      • eurocrack

        TajuTonta on yksi kai viimeisimmistä nikkareista, sillä on ollut jarskilaa, eurotracia, mitä kulloinkin käytössä?

        Ai nyt tämä yleishäirikkö onkin TajuTonta... Eilen hän vielä oli Me Not Trump, edellisenä ja sitä edellisenä Me Not Putin, Me Not Tiltu, ValehtelevaVenäjä ja mitä vielä...

        eurocrack on ollut minulla nimimerkkinä ties kuinka kauan.

        Tämän homo-viiksinaaman himo kyseiseen nimimerkkiin on myös huomattu, eihän hinttari tavoistaan pääse.


      • NoNees
        eurocrack kirjoitti:

        TajuTonta on yksi kai viimeisimmistä nikkareista, sillä on ollut jarskilaa, eurotracia, mitä kulloinkin käytössä?

        Ai nyt tämä yleishäirikkö onkin TajuTonta... Eilen hän vielä oli Me Not Trump, edellisenä ja sitä edellisenä Me Not Putin, Me Not Tiltu, ValehtelevaVenäjä ja mitä vielä...

        eurocrack on ollut minulla nimimerkkinä ties kuinka kauan.

        Tämän homo-viiksinaaman himo kyseiseen nimimerkkiin on myös huomattu, eihän hinttari tavoistaan pääse.

        Niinpä, olen huomannut sinut ihan asialliseksi tyypiksi, siksi menin halpaan jo hetkeksi kun samalla nikkarilla heitettiin 'jarskilan' tyylin herjaa?


      • eurocrack
        NoNees kirjoitti:

        Niinpä, olen huomannut sinut ihan asialliseksi tyypiksi, siksi menin halpaan jo hetkeksi kun samalla nikkarilla heitettiin 'jarskilan' tyylin herjaa?

        Pyrin olemaan asiallinen niille jotka sen ansaitsevat. Tämän runkun tarkoitus on vain hämmentää ja häiriköidä, ei kykene asialliseen keskusteluun millään tasolla, on sen itsekkin myöntänyt.


    • BlueOyster

      Iiro hei, kai muistat tämäniltaiset YMCA-bileet Herculeksessa?

      Kai panet ne söpöt hotpantsit?

      • TajuTonta

        Olen tulossa YMCA bileisiin. Laitä säkin korkkarit. Tavataan baarissa. Mä oon 160 senttinen pikkuisen lihava 88 kiloinen söpöläinen. Olen nyt kalju. Mulla on nelikka rinnuksilla ja oon aina valmis yhteisiin ihaniin pervoiluihin.


    • et.vaan.pärjää

      No ainakin loistavasti tuo TajuTonta on päässyt sinun ihosi alle, eikä tuota sanailua seuratessa voi kun nauraa sinulle, 100-0 saat selkääsi koko ajan vaikka kuinka yrität juttua hämmentää niillä sinun ''tukijoukoillasi'', ne ei vaan mene läpi.

      Mutta pellehän sinä olet aina ollut eikä sinua kukaan ole koskaan vakavasti ottanutkaan, mutta pahasti sinut on noissa ''keskusteluissa'' pistetty polvilleen.
      Oletko edes huomannut kuinka harva enää viitsii juttujasi kommentoida?

      • NiinOnTyhmäNees

        Kerro, miten päässyt 'ihon' alle, kerrotko myös sen että kirjoittelet myös TajuTonta nikkarilla, asiasta ei voi erehtyä?


      • Iirofani

        Omalla nikillä vaan TajuTonta. Koita edes muuttaa tyyliäsi, ettet heti käryä.
        Etkö ole huomannut, että Ironmikess on ylivoimasti kommentoiduin täällä? Sinä et ole muuta tehnytkään, kun olet sipusutellut himokkaana homona Iiron jaloissa potkittavana.


    • 10011101

      Aivan ja aikuisethan ne täällä hinttaria huutelee, sitä paitsi eikös se linkki ollut sinulle kun jatkuvasti intät siltä tietoja ja valokuvaa?

    • Joxanen

      Vanha totuus on että kyllä homo homon tunnistaa !

    • BlueOyster

      Voi Iiro ku sä oot niin IHKU!!!!

    • Anjax

      Ei varmaan pitäis, mutta on ihan pakko kysyä että kuinkas sinä sen varallisuutesi ajattelit täällä palstalla todistaa, siis rikkomatta uutta tietosuojalakia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe