Ei ole totta: Sarah Palin Trumpin ministeriksi!!!

EiOleTotta

Sisäministeriksi voi nousta teekutsuliikkeen keulakuva, vuoden 2008 vaalien varapresidenttiehdokas Sarah Palin. Palinia veikataan myös energiaministeriksi, kertoo brittilehti Independent. Palin on hehkuttanut brittilehdeissä Trumpin voittoa ja pitänyt sitä yhtä onnekkaana tapahtumana kuin Brexitiä eli Britannian EU-eroa.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001950486.html

11

118

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin-käy

Vakka kantensa valitsee.

• ei.ole.meidän.asia

Ensinnäkin , mitä se meille kuuluu?
      Ja toisekseen, on siellä kuka tahansa ministerinä-presidenttinä niin hän on tasan satavarmasti monta kertaa pätevämpi kuin meidän Urpilaiset-Tarja Haloset ym.

• Suomessa on ollut x-missikin ministerinä.
      Ja sähkömies Ahde ministerinä ja veikkauksen johtajana.
      Virkamies kunta auttaa,joten ministerinä pärjää kuka vaan.
      Kunhan pitää suunsa kiinni,jos jotain ei käsitä.

• wanhasonni

äläpäs kuule halveeraa sähkömiesten ammattikuntaa. Ahteella ei ole milloinkaan ollut sähkömiehen pätevyyttä tentit kun olivat hänelle ylivoimaisia suorittaa. Trumpilla on silmää naiskauneudelle ja Palinin kanssa on varmaankin paljon mukavampaa olla virkamatkoilla, kun olisi esimerkiksi Jaakonsaaren tai Halosen, joka ei taitaisi noista virkamatkojen tarjoamista iloista taitaisi ymmätäkään mitään.

• Ristiriitaista

Mitenkäs homerastainen hyysärisuvakki nyt voi naista haukkua, hyi hyi, kauhea misogynisti! Eikös kaiken mitä kuka tahansa nainen ikinä tekee, pitänyt olla hyvää ja kaunista??

Entä jos Trump nimittää kabinettiinsa mustaihoisen henkilön, siitä olette sitten kyllä ihan hyshys, ei saa haukkua afroihmistä, senkin tuhmurit!

• ..Palin ei käsitä olla hiljaa. Sehän se suuren johtajan erottaa tyhmästä. Koivisto oli mestari siinä, ei tehdä ja puhuta mitään-äänestäjä omalla mielikuvituksellaan tekee hänestä mitä milloinkin...

• Palinonhyvätyyppi

Miettikääpäs nyt vähän, Palin on sentään Alaskan entinen kuvernööri ,uskooko joku tosiaan että siihen virkaan pääsee joku joka on tyhmä?
      Ei , se ei kuulkaa siellä onnistu ollenkaan vaan heidän pitää oikeasti olla sivistyneitä toisin kuin täällä ministereiden johon pääsee tosiaan ihan missi koulutuksella.
      Meillä ei ole varaa ollenkaan arvostella Yhdysvaltain päättäjiä.

• KirkkaintaKärkeä

Puheista päätellen oikea älypää.

• KokkeleidenMulukkuÄmmä

• gt77777777

Viisaampi kun kymmenen antti rinnettä ja cheek yhteensä ;)

kaunis ja sexy

• edustusta

Lauri Ihalainen ja Maria Guzenina, siinä meidän demari-ministerit. Koulutuspohjasta ei tietoa. Puolueen jäsenkirja on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe