Kertoo oikeasti KAIKEN olennaisen. Levittäkää sanaa :)
https://www.youtube.com/watch?v=s6MwGeOm8iI
PS. Jos aika on kortilla, katsokaa vain viimeiset 5 minuuttia
Jos harkitset verkostomarkkinointia, katso tämä
Oliverrules
1
<50
Vastaukset
Hyvä video. Kannattaa katsoa!
Kuten niin monta kertaa on todettu, verkostomarkkinnoinnissa pätee seuraavat faktat:
-teet tiliä ainoastaan värväämällä uusia jäseniä pyramidiin
-tuotteiden myynti on sivuseikka
-tuotteet ovat täyttä roskaa. Jos ne olisivat hyviä ja tarpeellisia, niillä olisi kysyntää ja niitä myytäisiin tavallisissa kaupoissa
-99% jäsenistä häviää suuren summan rahaa. Ainoastaan pyramidin huippu tekee tiliä
-toiminta muistuttaa uskonlahkojen toimintaa
Verkostomarkkinointi kokonaisuudessaan on huijausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171017124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161938Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231733- 721070
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491044Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43842Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä85815