Onko teidä kaveri mykkä Arabi kysyi. Tytöt nauroi ja kertoi minun käyneen leikkauksessa. En saisi puhua kuukauteen mitään. Kaveri haluaisi panna minua. Hölmistyimme, olikohan kotouttaminen mennyt jotenkin vinoon tämän kohdalla. Se jatkoi hätäisesti. Ei tiedä oikeita sanoja. Kertoi pelkäävänsä ettei näe minua enää. Tytöt myönsi pelon oikeaksi. Minua ei tosiaankaan näy kovin usein Omenassa. Tytöt jututti. Niitä huvitti tilanne. Voisi kaveri yllättyä. Yllätyin itsekkin kun tytöt sanoivat minun suostuva. Olen kuulemma aina halunnut arabin isoa sisälleni.
Menimme H&M:ään. Valitsin itselleni sopivan paidan mukaani. Kaveri otti housut. Menin viimeiseen sovituskoppiin, hän viereiseen.
Nykäisin pikkarit lattialle. Oikea jalka jakkaralle. Helmat ylös. Kumarruin eteen päin. Työnsi käteni jalkojeni välistä ohjatakseni aisan sisääni. Halusin sitä sisääni nyt itsekin. Sormeni tavoittivat kohteen. Kaveri pelleili. Vilkaisin peilistä. Se ei ollut vitsi. Aisa oli tosiaan kuin netin hevosella. Tuohon ei saa kumia normi kaupasta. Ei ihme että se halusi paljaana.
-
Jos kiinnostaa kysy lisää.
Sovituskopissa XXL-kokoa.
0
907
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161