Onko teidä kaveri mykkä Arabi kysyi. Tytöt nauroi ja kertoi minun käyneen leikkauksessa. En saisi puhua kuukauteen mitään. Kaveri haluaisi panna minua. Hölmistyimme, olikohan kotouttaminen mennyt jotenkin vinoon tämän kohdalla. Se jatkoi hätäisesti. Ei tiedä oikeita sanoja. Kertoi pelkäävänsä ettei näe minua enää. Tytöt myönsi pelon oikeaksi. Minua ei tosiaankaan näy kovin usein Omenassa. Tytöt jututti. Niitä huvitti tilanne. Voisi kaveri yllättyä. Yllätyin itsekkin kun tytöt sanoivat minun suostuva. Olen kuulemma aina halunnut arabin isoa sisälleni.
Menimme H&M:ään. Valitsin itselleni sopivan paidan mukaani. Kaveri otti housut. Menin viimeiseen sovituskoppiin, hän viereiseen.
Nykäisin pikkarit lattialle. Oikea jalka jakkaralle. Helmat ylös. Kumarruin eteen päin. Työnsi käteni jalkojeni välistä ohjatakseni aisan sisääni. Halusin sitä sisääni nyt itsekin. Sormeni tavoittivat kohteen. Kaveri pelleili. Vilkaisin peilistä. Se ei ollut vitsi. Aisa oli tosiaan kuin netin hevosella. Tuohon ei saa kumia normi kaupasta. Ei ihme että se halusi paljaana.
-
Jos kiinnostaa kysy lisää.
Sovituskopissa XXL-kokoa.
0
648
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867