Sefu Mannon vai Belinda

RedAlertM45Candyland

Kumpi teistä se oli...

Jos puhuin kukkiksen munista...puhuin SILMÄmunista!!!

Oletteko te ihan kahjoja...?

Ylläpito saa tutkia loginsa..täähän on ihan naurettavaa...koko sefusysteemi on täysi fiasko!

Päivällä täällä melskasi vaikka minkälaista hiihtäjää ja nyt mä lensin pihalle tuollaisesta...

Pois tinatähdet tuollaisilta...*pudistelee päätään*

14

2962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole ollut paikalla huoneessa, mutta niinkuin aina, jos tunnet tulleesi kohdeluksi väärin, voit ilmoittaa asiasta ylläpitoon palautelomakkeella. Mitä tarkemmin yksilöit tapauksen sen helpompi se on jälkikäteen tutkia...

      • äsken sain taas bannia. En sanonut yhtään mitään chatissa. Mitä se tämmönen oikein on?


      • Ei Vip jäsen

        Kerroit ettet ollut paikalla kun kyseinen hlö poistettiin huoneesta Voisitko kertoa miten sinä sen voit tietää että kyseessä oli juuri Mannon ?

        Jos väärin kohdeltu "asiakas" haluaa tietää kuka hänet poisti huoneesta niin eihän se sinun tehtäväsi ole kertoa kaikelle kansalle vaan eikö se ole Ylläpidon tehtävä kyseistä käyttäjää informoida asiasta ?

        Ja sinun toimiasi seuraneenna olen huomannut että lähinnä sefu tehtäväsi on muiden sefujen kyttääminen mitä ne tekee/on tekemättä. Itse et juurikaan keskity siihen mihin alunperin sinut on valittu tehtävää hoitamaan eli chat huoneiden järjestyksen ylläpitämiseen.

        Joten antaa kaikkien kukkien kukkia vaan ?


      • näkee
        Ei Vip jäsen kirjoitti:

        Kerroit ettet ollut paikalla kun kyseinen hlö poistettiin huoneesta Voisitko kertoa miten sinä sen voit tietää että kyseessä oli juuri Mannon ?

        Jos väärin kohdeltu "asiakas" haluaa tietää kuka hänet poisti huoneesta niin eihän se sinun tehtäväsi ole kertoa kaikelle kansalle vaan eikö se ole Ylläpidon tehtävä kyseistä käyttäjää informoida asiasta ?

        Ja sinun toimiasi seuraneenna olen huomannut että lähinnä sefu tehtäväsi on muiden sefujen kyttääminen mitä ne tekee/on tekemättä. Itse et juurikaan keskity siihen mihin alunperin sinut on valittu tehtävää hoitamaan eli chat huoneiden järjestyksen ylläpitämiseen.

        Joten antaa kaikkien kukkien kukkia vaan ?

        Bannilistasta näkee bannaajan ja bannilista näkyy sheriffeille.


      • Ei Vip jäsen
        näkee kirjoitti:

        Bannilistasta näkee bannaajan ja bannilista näkyy sheriffeille.

        Jos käsitin oikein niin bannilista on vain sefujen käytössä ? Ei ns. tasamaan tallaajien ?

        Ja jos näin on niin ei kai silloin niitä tietoja saa luovuttaa kaiken kansan tietoon mitä joku toinen sefu on tehnyt ? Olisi fiksua ollut Cesarin taholta että olisi etsinyt RedAlertM45... henkilön jostakin chat huoneesta ja kertonut sen privatisti sille ja eikä näin.

        Joku moraali se sefullakin on oltava...


    • sättäritär

      Unohda koko juttu ja tule liveen. Täällä ei bannaa kuin viikatemies.

    • seurailee

      karkkimies, istu nyt tädin polvelle, niin täti kertoo asian. Chatikettiin tarkoin perehtyneenä (viikko on käyty kursseja asian tiimoilta) voisin hiukkasen valistaa Sinua.

      1.silmänmunista puhutaan punaisella,tiedäthän, klikkaat sen väkäsen sieltä ja kysyt kumppanilta, kohteliaasti tietenkin, tahdotko että keskustelemme munistasi. mikäli saat myöntävän vastauksen, kaikki ok. Mikäli et, niin turpa kiinni....

      2.sefut ovat sitä varten, että tekevät poistoja, joko avausten, tai avautuvien henkilöiden. Meillä täällä sefu saa vain kiitosta ripeästä toiminnastaan....... voitti nopeusmitalinkin hiljattain.

      3. jos tapaat nikin ananaskai, niin välitätkö terveiset, että tervetuloa tänne kaivelemaan haudattua koiraa..

      iloista sättäämistä, kera pusipusien ja halihalien.

      • Setä

        NO niin. Jos et ole huomannut, niin 40 ykköshuoneessa arvostetaan käytöstapoja. Nii-in, olethan aikuinen mies, ainakin ikäsi perusteella, ja silloin hyvien käytöstapojen pitäisi olla itsestään selvä asia. Jos et ole huomannut niin ainakin naiset arvostavat sellaisia. Kovasti valittelet yksinäisyyttäsi sätissä, ei kukaan nainen jaksa/viitsi kuunnella/katsella oman mitättömyytensä ruikuttajaa. Niin sätissä kuin livessäkin Herrasmiehet saavat aina. Katsopa peiliin ja mieti tosissasi mitä voisit tehdä paremmin. Lopeta kuitenkin se ruikuttaminen, rajansa on säälilläkin.


      • RedAlertM45Candyland
        Setä kirjoitti:

        NO niin. Jos et ole huomannut, niin 40 ykköshuoneessa arvostetaan käytöstapoja. Nii-in, olethan aikuinen mies, ainakin ikäsi perusteella, ja silloin hyvien käytöstapojen pitäisi olla itsestään selvä asia. Jos et ole huomannut niin ainakin naiset arvostavat sellaisia. Kovasti valittelet yksinäisyyttäsi sätissä, ei kukaan nainen jaksa/viitsi kuunnella/katsella oman mitättömyytensä ruikuttajaa. Niin sätissä kuin livessäkin Herrasmiehet saavat aina. Katsopa peiliin ja mieti tosissasi mitä voisit tehdä paremmin. Lopeta kuitenkin se ruikuttaminen, rajansa on säälilläkin.

        Asiasta:

        Ensinnäkin, hän kenen munista puhuin on naispuolinen ystäväni, joten enpä usko että väärin yms. käsitysten vaaraa oli...harvemmalla naisella kun on muita kuin silmämunia...Toiseksi, huoneesta poistamiseni oli todella harkitsematonta, olen saanut asiasta positiivista kommenttia toiselta tuolloin läsnäolleelta tinanapilta (tarjoutui jopa auttamaan, jos ylläpito kysyy asiasta). Käytöstapoja kun edellytetään paitsi meiltä tavan sättijöiltä myös sefuilta, minkäänlaista varoitusta ei annettu. Asiasta olen antanut suoraa palautetta minut ulosheittäneelle, kovin oli hiljaista poikaa...

        Asian vierestä:

        Se mitä sätissä ylellä puhun, on useimmiten hervotonta läpänheittoa. Kun ihmisiin tutustuu, oppii ymmärtämään milloin puhutaan asiaa ja milloin ei. Sinulla tuo raja on hämärä, koska näyt ottaneen jokaisen kirjoittamani rivin jumalansanana. Vai onko niin, että 40 ykkönen on tosikkojen pesäpaikka, jossa on ehdoton huumorikielto tarkoituksena veisata hallelujaa helkavirsiä aamusta iltaa...AMEN (vaihdanko siis kakkoseen, anteeksi jo etukäteen;). Ja mitä siihen saamiseen tulee, niin eipä voine valittaa...


      • neuvoo 2
        RedAlertM45Candyland kirjoitti:

        Asiasta:

        Ensinnäkin, hän kenen munista puhuin on naispuolinen ystäväni, joten enpä usko että väärin yms. käsitysten vaaraa oli...harvemmalla naisella kun on muita kuin silmämunia...Toiseksi, huoneesta poistamiseni oli todella harkitsematonta, olen saanut asiasta positiivista kommenttia toiselta tuolloin läsnäolleelta tinanapilta (tarjoutui jopa auttamaan, jos ylläpito kysyy asiasta). Käytöstapoja kun edellytetään paitsi meiltä tavan sättijöiltä myös sefuilta, minkäänlaista varoitusta ei annettu. Asiasta olen antanut suoraa palautetta minut ulosheittäneelle, kovin oli hiljaista poikaa...

        Asian vierestä:

        Se mitä sätissä ylellä puhun, on useimmiten hervotonta läpänheittoa. Kun ihmisiin tutustuu, oppii ymmärtämään milloin puhutaan asiaa ja milloin ei. Sinulla tuo raja on hämärä, koska näyt ottaneen jokaisen kirjoittamani rivin jumalansanana. Vai onko niin, että 40 ykkönen on tosikkojen pesäpaikka, jossa on ehdoton huumorikielto tarkoituksena veisata hallelujaa helkavirsiä aamusta iltaa...AMEN (vaihdanko siis kakkoseen, anteeksi jo etukäteen;). Ja mitä siihen saamiseen tulee, niin eipä voine valittaa...

        Asiasta: Asiasta pitää aina sanoa ja minä sanon.
        Huumoria pitää olla, muuten elämä olisi kovin ikävää.
        Nyt vaan näyttää käyneen niin, ettei sinun huumorisi kolahda. Tätä mieltä on suurin osa sättääjistä. MIEHENÄ lopettaisit tuon itkemisen niin tällä palstalla kuin sätissäkin.

        Saat toki veisata virsiä, jos se tekee sinut autuaaksi. Sitä ei keneltäkään kielletä.

        Mutta niitä käytöstapojen parannusta sinulta tässä odotellessa, mukavaa perjantaita.


    • sivusta seurannut

      Kuvitteletko olevasi jokin kuningas täällä . Olisitpa ollut lusimassa yhtäaikaa minun kanssani niin olisin uittanut rumaa turpaasi joka päivä paskapuljussa.

      • RedAlertM45Candyland

        Mä en luule/kuvittele täällä yhtään mitään, perustan sanomiseni faktoihin, kuten soisin Sinunkin tekevän. Brutaali kielenkäyttösi on iso miinus itsellesi, minua tuollainen öykkäröinti ei vois vähempää kiinnostaa. Enpä enää yhtään ihmettele anonyymiuttasi...

        PS. Sano terkkuja Matille kun näät...


      • Sivusta seurannut
        RedAlertM45Candyland kirjoitti:

        Mä en luule/kuvittele täällä yhtään mitään, perustan sanomiseni faktoihin, kuten soisin Sinunkin tekevän. Brutaali kielenkäyttösi on iso miinus itsellesi, minua tuollainen öykkäröinti ei vois vähempää kiinnostaa. Enpä enää yhtään ihmettele anonyymiuttasi...

        PS. Sano terkkuja Matille kun näät...

           

        TIKKARIPOJU EI HYVÄKSY YLÄPUOLELLEEN JOHTAJAA ELI MINUA.HÄNEN KANSSAAN EI VOI VARSINAISESTI KESKUSTELLA.HÄN JAKAA IHMISET SAIRAASSA MIELESSÄÄN SEN MUKAA,MITEN NE SUHTAUTUVAT HÄNEEN.HÄN ON KUITENKIN EPÄLUULOINEN KAIKKIA KOHTAAN.HÄN ON KATEELLINEN MINULLE JA YLIVOIMAISUUDELLENI.LUONNEHÄIRIÖ JOKA TIKKARIPOJULLA ON SANOTAAN PSYKOPATIAKSI SELLAISET JOTKA EIVÄT TIEDÄ MITÄ PSYKOPATIA TARKOITTAA NIIN TÄSSÄ SELVENNYSTÄ:PSYKOPATIALLA TARKOITETAAN MIELEN JA SIELUN KÄRSIMYSTÄ JONKA MINÄ OLEN HÄNELLE KIRJOITUKSILLAAN AIHEUTTANUT.KYSYMYS ON LUONNEHÄIRÖISEN MIELESTÄ.SINUN ON TIKKARIPOJU TAJUTTAVA SE TOSIASIA LUONNEVIKAISENA IHMISENÄ KUINKA PALJON HÄIRIÖTÄ AIHEUTAT TÄÄLLÄ JA YMPÄRISTÖSSÄSI SAIRAUDELLA,JOTA ITSE ET TODENNÄKÖISESTI OLE VIELÄ HUOMANNUT.

        PAINA TÄMÄ ASIA VISUSTI KAALEESI!


    • JenniHki

      Menkää ihmiset muihin chatteihin jossa ei bannata heti kun aivastaa, jätetään sefut yksin Suomisätteihin bannaamaan toisiaan, saavat päteä koko rahan edestä

      Koko sheriffijärjestelmässä ei ole minkäänlaista johdonmukaisuutta, heppoisin perustein bannataan ihmisiä sellasella musta tuntuu tuntumalla, minutkin on bannattu vain sen takia etten vastannut erään sefun yksityisviesteihin, se otti nokkiinsa ja kickasi minut, kun huomautin hänelle siitä niin tuli banni, tais olla aika herkkis.

      Mut joo ihmiset muistakaa että tämä on vain sättäämistä, tosielämä on jossain ihan muualla, ei kannata ottaa liian vakavasti asioita täällä.

      kevättä rinnassa Jenni

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe