Olisko lieksassa tarvetta alkon myymäläautolle?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/20161111200026374_uu.shtml
Mitä mieltä myymäläautoista?
25
171
Vastaukset
- alkoauto
No olisi siinä naapureilla kytättävää kenenkä pihalle alkon auto kurvaa.
https://www.youtube.com/watch?v=fPmrDPEyOW8 Eiköhän tavallinen myymäläauto olisi parempi.
Olen muuten joskus sivutoimena ajellut jonkin aikaa myymäläautoa.
Kova velka oli päällä ja perhe elätettävänä, joten suullisen työn lisäksi tartuin iltaisin ja viikonloppuisin mihin työhön vain.- Tsaarin.kuriiri
Olet monipuolinen mies ja osaat monta hommaa. Mikä kortti tarvitaan myymäläauton ajoon?
- KylläNäinOn
Entinenkin alko pois, Lieksa raittiiksi
Erikoista toimintaa kun syrjäseuduilta viedään kaikki muut palvelut postia myöten, mutta viinan tarjonta eikun lisääntyy.
- mertoy
Pimeän pullon myyjät pois kaupungista.Niin selvästi muutama drokari on esillä et tietää et mikä heidän tarkoitus.Ja missä kaupataan.Kumma kun eivät kiinni jää tai kiinni saada.Menee monen eläkkeet tai päivärahat suoraan droksuille kun pitävät kiinni saamistaan,,,,tavalla tai toisella.
- jook
Väki Hesaan vaikka väkisin
- saatananpösilöt
Se on tuo alkopolitiikka aika metkaa, kun pitäisi ostaa, ja kait juodakkin, ja ei pitäisi ostaa, eikä juoda kun tulee haittoja? Sama on tupakaknpolton kanssa, pitäisi polttaa että tulisi verotuloja, ja ei pitäisi polttaa haittojen vuoksi? Otappa noista perkeleistä selvää, mikä on oikein ja mikä väärin!
Pereestä tuommoinen meininki,,souda, huopaa, souda, huopaa!Ennen sanottiin ihmistä raivoraittiiksi kun ei juo viinaa, ei polta tupakkaa eikä nauti kahvia. Minulla on tuo kahvinjuonti vielä paheena.
- raivoraitiss
rotestimökinpoika kirjoitti:
Ennen sanottiin ihmistä raivoraittiiksi kun ei juo viinaa, ei polta tupakkaa eikä nauti kahvia. Minulla on tuo kahvinjuonti vielä paheena.
Muistelisin Kamun kertoneen olevansa raivoraitis.
- frg
Raittius on hyvä asia kaikille.
- joskusvälillä
Pitää sitä aina kossua ja olutta ottaa sillointällöin, ja hyvä se on mielenratekiaa välillä hoitaa!
- alkoholistin.lapsi
Siinä tuli alkoholistin kommentti ja eikun juo itsesi henkiltä juoppo
alkoholistin.lapsi kirjoitti:
Näin on, ja mikään ulkopuolinen taho ei voi lopettaa juopon juomista.
Pakkohoito ei onnistu. Erota voi mutta juoppo jatkaa juomistaan, jne.
Ainoastaan kuolema tai oma tahto voi lopettaa juoppokierteen!
Puhun sen verran kokemuksesta että minun kanssani on turha ruveta
väittelemään.- EiköMennytJakeluun
alkoholistin.lapsi kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää kirjoittamaani,,,siis silloin tällöin,,,ei jokapäivä eikä joka viikonloppu,,tajuatko mikä ero noilla on jatkuvaan alkoholin käyttöön? Jos et ymmärrä, niin kysy joltain joka tietää! Ps. kuolet sitä sinäkin ennemmin tai myöhemmin, jos et viinaan, niin johonkin muuhun,,,vaikkapa hengenlähtöön!
- väittämä
Oletko huomannut juovasi n, 3 pulloa keskiolutta päivässä, vain tuosta ohimennen? Jos näi on, olet alkoholisti! Asian voi varmistaa sillä, ettei ota ryyppyäkään viikkoon ja jos ei tunnu missään, niin väitteeni on väärä juuri sinun kohdallasi!
- kaksikymmentäneljätuntia
Aikoinaan oli paljonkin viinanmyyntiautoja,oli tummia ja oli joku taksikin,mutta hinnat oli verisiä. Alkon autossa on varmaan normaalit hinnat,mutta sen pitäisi pyöriä iltaisin ja varsinkin viikonloppuisin kylillä,niin kyllä kauppa kävisi.
- tumma.yö
Juuuh kyllä noita alkon myymäläautoja liikkuu jo nyt kylillä heti kun ilta tummentuu.
- toymer
Jo aamusta eräillä parkkipaikoilla Mersu ja Toyota päivystää.Eli alkaa bisnestä tekemään aamusta.Tai yöyäpäivää.
- rauha.maassa
Tarkoituksena ollut 2-3 Alkoa myyvää autoa ja nekin Etelä-Suomeen ruuhka-alueille. Nämä kurjuudessa ja köyhyydessä kituuttavat korpipitäjät saavat olla ihan rauhassa, tänne ei tule minkäänlaisia kauppa-autoja. Korkeintaan kerran viikossa kiertävä ruumisauto, joka raivaa raadot pois halvemmalla kuin että joka raadolle tilattaisiin erikseen.
- EiNäymenevänPerille
Ei taida rotesiukkokaan ymmärtää silloin tällöin ottamisen ja jatkuvan juopottelun eroa,,vaikka joka asiassa viisas oletkin olevinaan!
Nyt pitää kysyä Ryynäsen Hilipan sanoilla: mitenkä viisas sitä pitäisi olla?
Minä tiedän tarkkaan nuo rajat silloin tällöin ottamisen ja jatkuvan juopottelun välillä. Mutta niin kuin kirjoitin, enpä ala vänkäämään tämän enempää kenenkään kanssa. Jokainen on oman onnensa seppä ja minä olen löytänyt omat polkuni. (En ole hurahtanut uskoon vaan terveys tuli tärkeäksi asiaksi).
- olet.ite.pelle
Sulla taitaa olla sillon tällön ottamista aina kun raha riittää.
- EiNäymenevänPerille
Raha on vanha keksintö, sitä pitää olla kaikilla senverran, että voi välillä ottaa napanderia! Minnekkäs te olette rahanne laittaneet kun sitä kerran ei ole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665944Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per522994- 312183
- 131797
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181730
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus121506- 481486
- 91453