Profetioita Donald Trumpista

Profetioita Donald Trumpista

Donald Trumpista on useampia profetioita, mutta olen koonnut seuraavaan tiivistelmän neljästä Trumpia koskevasta sanomasta.

Amerikkalaisen Charisma-lehden toimittaja Jennifer LeClaire sai 8.11.2016 profeetallisen sanoman: ”Valtakunta tulee kukistumaan.” LeClaire kokee, että kyse on v. 1990 alkaneesta Iisebelin hengen vaikuttamasta pahan kuningaskunnasta, jonka valtakausi on nyt päättynyt. ”Iisebelin kirous on nyt murrettu”, sanoo LeClaire.

Pastori Jeremiah Johnson kirjoitti jo viime vuonna eli heinäkuussa 2015 seuraavat profeetalliset sanat: ”Jumala puhui minulle Donald Trumpin kohtalosta Amerikassa. Pyhä Henki sanoi minulle: ”Trumpista tulee minun trumpettini Amerikan kansalle, koska hänellä on ominaisuuksia, joita on vaikea löytää edes uskovissa näinä päivinä. Trump ei pelkää ihmisiä. Hän puuttuu petoksiin ja valheisiin. Minä tulen käyttämään häntä paljastamaan pimeyden ja perversion Amerikassa ennen näkemättömällä tavalla, mutta sinun on ymmärrettävä, että hän on kuin norsu lasikaupassa. Aivan kuten nostatin Kyyroksen asemaansa, jotta hän täyttäisi minun suunnitelmiani, olen nyt nostanut Trumpin toteuttamaan minun tarkoituksiani.”

Tohtori Lance Wallnau uskoo, että Jumala tulee käyttämään Trumpia murskaamaan poliittisen korrektiuden hengen. Myös Wallnau uskoo, että Trump tulee olemaan Kyyroksen kaltainen johtaja. Wallnaulla oli tilaisuus lukea asiaa koskeva raamatunkohta eli profeetta Jesajan luku 45 Trumpille. Tämä on sikäli erikoinen asia, että Trump on Yhdysvaltain 45. presidentti.

Australialainen uskova nainen, profeetta ja saarnaaja Lana Vawser sai sanoman Jumalalta ennen vaaleja eli syyskuussa 2016. Vawser näki näyssä, että Jeesus asetti kruunun Donald Trumpin päähän ja purppuraviitan hänen harteilleen ja sanoi: ”On aika, että sinusta tulee kuningas maan päällä. Sinun presidenttikautesi aikana minä teen sinusta kuin kuningas Daavidin, minun sydämeni mukaisen miehen.” Sen jälkeen Jeesus asetti kätensä Trumpin olkapäille ja sanoi: ”Minä tulen käyttämään sinua yhdistämään ihmisiä.”

Lana Vawser näki vähää ennen USAn presidentinvaaleja ja toiseen kertaan eilen 10.11.2016 uuden näyn, jossa hän oli vihollisen eli paholaisen komentohuoneessa, joka oli täynnä demonisia hahmoja ja esillä olevia kirjakääröjä, joissa oli suunnitelmia Trumpia vastaan. Eräässä käärössä luki ”Salamurhan yrityksiä”. Silloin Herra sanoi: ”Minun kansani tulee lisätä esirukousta Donald Trumpin puolesta. Rukoilkaa enkelien suojelusta hänelle.” Samassa Vawser näki punaisella kirjoitetun sanan “Ascent” (nousu), ja Herra puhui jälleen: ”Kun minun kansani rukoilee Donald Trumpin suojelun puolesta, hänet tullaan nostamaan näiden salamurhayritysten yläpuolelle eikä mikään vahingoita häntä.”

Tehdään näin. Rukoillaan Donald Trumpin puolesta, että Jumalan suunnitelmat voivat toteutua hänen kauttaan. Rukoillaan Trumpille myös taivaallista varjelusta.

76

2777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopputulee

      Saul oli uskovien vainoaja ennen kuin hänestä tuli Paavali.
      Mies voi tehdä parannuksen.

      Tai

      Jumalan käyttää myös vihollisia palvelijoinaan. "Heinäsirkat, tuo suuri sotajoukkoni" jne jne.

      Jumalan nosti Jeehun tuhoamaan iisebelin vaikka Jeehu olikin myöhemmin itse tuhon oma.
      Älkää niin äkisti kieltäkö profetioita kun ette selvästi ymmärrä lopun ajan tuomioita.

    • Jälkiennustajat

      Aika hassua, että nämä etukäteen nähdyt näyt Trumpista kerrotaan vasta jälkeenpäin.

      • tarkistettavissa

      • yksiUskova
        tarkistettavissa kirjoitti:

        Voit tarkistaa kyllä netistä koska ne on annettu youtube ynm. ne vain on tullut nyt julkisuuteen toteutuessaan esim http://www.sordrescue.com/prophetic-words.html
        josta puhuttiin jo esim yotubessa Julkaistu 18.4.2016 https://youtu.be/YmWtysscTF4

        Simpsonit ovat pyhää ja rikkumatonta Herran sanaa!

        https://www.youtube.com/watch?v=SACLVmB_kFg

        Tarkka ennustus 16 vuotta takaperin, joten Korkein puhuu meille Simpsons-sarjan kautta. Kaikkien uskovien on nyt nähtävä Homer pizzassa...

        Amen.


      • tuttajokasana

        Myös minun voideltu vasikka kertoi pihavessassa ollesamme että trumpista tulee pressa.


      • yksiUskova
        tuttajokasana kirjoitti:

        Myös minun voideltu vasikka kertoi pihavessassa ollesamme että trumpista tulee pressa.

        Kuvia tai ei tapahtunut


      • Juutarkistettavissa

        Kyllä nämä on tuotu julkisuuteen jo aiemmin. Itse olin ainakin tietoinen.


      • Anonyymi

        No ,tiedäthän hullut.


      • Anonyymi
        tuttajokasana kirjoitti:

        Myös minun voideltu vasikka kertoi pihavessassa ollesamme että trumpista tulee pressa.

        Minun kissa alkoi sylkemään.


    • Aloituksen mukaan joku profeetta oli jo huomannut miten nimi Trump muistuttaa trumpettia, ja trumpetista tulee tietysti pasuuna.

      Trump on tietysti se tuomiopäivän pasuuna!

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


    • Suntion.serkku

      Mistä näitä lapsellisia profeettoja löytyy? Ja Piho! Voiko noin typeriä juttuja uskovia ihmisiä olla olemassa??????

      • Anonyymi

        Ihminen alkaa uskoa siinä vaiheessa viimeistään, kun hän saa, tai menettää jotain ennustuksen seurauksena.


      • Anonyymi

        Valitettavasti. Huuhaasaari suurin fani.


    • "Tehdään näin. Rukoillaan Donald Trumpin puolesta, että Jumalan suunnitelmat voivat toteutua hänen kauttaan. Rukoillaan Trumpille myös taivaallista varjelusta."

      - Näin tulee tehdä. Esivallan ja johtajien puolesta tulee rukoilla, monet eivät vain sitä ajattele.

      • asdfgsdfgsdfg

        Kyllähän te rukoilette, jos tuo esivalta on ihonväriltään oikea, potkii homoja ja tykkää sotia. Auta armias jos esivalta on vääränvärinen ja yrittää esimerkiksi ajaa kaikille yhtäläistä oikeutta sairaanhoitoon, niin jo alkaa rukoilun sijaan tulla tulta ja tulikiveä.


      • apvaah

        Entä mustat YK-helikopterit, miksi et kerro niistä mitään?


      • Uskovien ylin esivalta on tietenkin Jumala, mutta uskova on myös maallisen esivallan alainen.

        "Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat. Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion. Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen; sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee. Siksi tulee olla alamainen, ei ainoastaan rangaistuksen tähden, vaan myös omantunnon tähden. Sentähdenhän te verojakin maksatte. Sillä he ovat Jumalan palvelusmiehiä, ahkeroiden virassansa juuri sitä varten. Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia. Älkää olko kenellekään mitään velkaa, muuta kuin että toisianne rakastatte; sillä joka toistansa rakastaa, se on lain täyttänyt. Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä murhaa, älä varasta, älä himoitse," ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi". Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sentähden on rakkaus lain täyttämys. Ja tehkää tämä, koska tunnette tämän ajan, että jo on hetki teidän unesta nousta; sillä pelastus on nyt meitä lähempänä kuin silloin, kun uskoon tulimme." [Room. 13]
        .
        .
        Ja eikö ihmisten ja asioiden puolesta saisi rukoilla?

        Jeesus sanoi:

        "Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'. Mutta Minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja RUKOILKAA NIIDEN PUOLESTA, jotka teitä vainoavat, ETTÄ OLISITTE Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä Hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin. Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin? Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin? Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on." [Matt. 5:43 - 48]


        "Mutta teille, jotka kuulette, Minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat, SIUNATKAA NIITÄ, jotka teitä kiroavat, RUKOILKAA NIIDEN EDESTÄ, jotka teitä parjaavat. Jos joku lyö sinua poskelle, tarjoa hänelle toinenkin, ja jos joku ottaa sinulta vaipan, älä häneltä kiellä ihokastasikaan. Anna jokaiselle, joka sinulta anoo, äläkä vaadi takaisin siltä, joka sinun omaasi ottaa. Ja niinkuin te tahdotte ihmisten teille tekevän, niin tehkää tekin heille. Ja JOS te RAKASTATTE NIITÄ, JOTKA TEITÄ RAKASTAVAT, mitä kiitosta teille siitä tulee? Rakastavathan syntisetkin niitä, jotka heitä rakastavat. Ja jos teette hyvää niille, jotka teille hyvää tekevät, mitä kiitosta teille siitä tulee? Niinhän syntisetkin tekevät. Ja jos te lainaatte niille, joilta toivotte saavanne takaisin, mitä kiitosta teille siitä tulee? Syntisetkin lainaavat syntisille saadakseen saman verran takaisin. Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä Hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille. Olkaa armahtavaiset, niinkuin teidän Isänne on armahtavainen. Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan." [Luuk. 6:27 - 37]
        .
        .
        Kun esivalta muuttuu tyranniaksi - Mitä tekee kristitty?
        "Onko pakko taipua esivallan tahtoon vaikeiden tilanteiden edessä? Mitä sanoo Raamattu? Vieraana Patmos Lähetyssäätiön tutkimusjohtaja, teologian dosentti ja kirjailija, Juha Ahvio."
        https://www.youtube.com/watch?v=YpNKbp9FIv8


      • Anonyymi
        asdfgsdfgsdfg kirjoitti:

        Kyllähän te rukoilette, jos tuo esivalta on ihonväriltään oikea, potkii homoja ja tykkää sotia. Auta armias jos esivalta on vääränvärinen ja yrittää esimerkiksi ajaa kaikille yhtäläistä oikeutta sairaanhoitoon, niin jo alkaa rukoilun sijaan tulla tulta ja tulikiveä.

        Näinhän se näillä umpihulluilla lahkolaisilla menee.


    • Ku Klux klan, Kansallinen kivääriliitto, Yhdysvaltain natsipuolue ja ns. evankeliset ovat Trumpin taustavoimina. Siitä taitaa olla lähimmäisenrakkaus kaukana. Odotettavissa on julmaa kohtelua vähemmistöille. Voitte toki kannattaa tällaista toimintaa, mutta älkää sotkeko Pyhää Henkeä, Jeesusta tai Isää Jumalaa siihen.

      • sdfsadfsdfsdf

        Mainitsemasi järjestöthän ovat täynnä kristittyjä. Ei niihin muita huolita.


      • Olisiko sitten saatananpalvonta ja voodoo rituaaleihin osallistunut Hillary ollut parempi vaihtoehto? Saatananpalvontako olisi lähimmäisenrakkauden kannalta parempi asia?

        "Odotettavissa on julmaa kohtelua vähemmistöille."

        - Mistä tuollaista olet saanut päähäsi? Tarkoitat että julma kohtelu lisääntyisi? Valtiojohtoisenako? Luuletko että Trump alkaisi vainoamaan ihmisiä? Olet tainnut lukea liikaa vasemmistolaisen valhemedian propagandaa ja Trumpin demonisointia.

        "Voitte toki kannattaa tällaista toimintaa, mutta älkää sotkeko Pyhää Henkeä, Jeesusta tai Isää Jumalaa siihen."

        - Kuka tuollaisia järjestöjä on kannattamassa? Eikö ihmisten puolesta saisi rukoilla?


      • natsitutka
        George_L kirjoitti:

        Olisiko sitten saatananpalvonta ja voodoo rituaaleihin osallistunut Hillary ollut parempi vaihtoehto? Saatananpalvontako olisi lähimmäisenrakkauden kannalta parempi asia?

        "Odotettavissa on julmaa kohtelua vähemmistöille."

        - Mistä tuollaista olet saanut päähäsi? Tarkoitat että julma kohtelu lisääntyisi? Valtiojohtoisenako? Luuletko että Trump alkaisi vainoamaan ihmisiä? Olet tainnut lukea liikaa vasemmistolaisen valhemedian propagandaa ja Trumpin demonisointia.

        "Voitte toki kannattaa tällaista toimintaa, mutta älkää sotkeko Pyhää Henkeä, Jeesusta tai Isää Jumalaa siihen."

        - Kuka tuollaisia järjestöjä on kannattamassa? Eikö ihmisten puolesta saisi rukoilla?

        Tässä on esimerkki: Kristinusko, joka on tyhjennetty juutalaisuudesta ja joka ei kohtele lähimmäistä kuin itseä.

        https://en.wikipedia.org/wiki/German_Christians

        Deutsche Christen.


      • Anonyymi

        Trump on täys kaheli ,niinkuin ihailijatkin.


    • Jobinpostia

      Sananl.28:9. Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.

      • natsitutka

        Jes. 58:

        Oikea paasto ja sapatin vietto

        6 Toisenlaista paastoa minä odotan:
        että vapautat syyttömät kahleista,
        irrotat ikeen hihnat
        ja vapautat sorretut,
        että murskaat kaikki ikeet,
        7 murrat leipää nälkäiselle,
        avaat kotisi kodittomalle,
        vaatetat alastoman, kun hänet näet,
        etkä karttele apua tarvitsevaa veljeäsi.
        8 Silloin sinun valosi puhkeaa näkyviin kuin
        aamunkoi
        ja hetkessä sinun haavasi kasvavat umpeen.
        Vanhurskaus itse kulkee sinun edelläsi
        ja Herran kirkkaus seuraa suojanasi.
        9 Ja Herra vastaa, kun kutsut häntä, kun huudat apua, hän sanoo: "Tässä minä olen."


      • Anonyymi
        natsitutka kirjoitti:

        Jes. 58:

        Oikea paasto ja sapatin vietto

        6 Toisenlaista paastoa minä odotan:
        että vapautat syyttömät kahleista,
        irrotat ikeen hihnat
        ja vapautat sorretut,
        että murskaat kaikki ikeet,
        7 murrat leipää nälkäiselle,
        avaat kotisi kodittomalle,
        vaatetat alastoman, kun hänet näet,
        etkä karttele apua tarvitsevaa veljeäsi.
        8 Silloin sinun valosi puhkeaa näkyviin kuin
        aamunkoi
        ja hetkessä sinun haavasi kasvavat umpeen.
        Vanhurskaus itse kulkee sinun edelläsi
        ja Herran kirkkaus seuraa suojanasi.
        9 Ja Herra vastaa, kun kutsut häntä, kun huudat apua, hän sanoo: "Tässä minä olen."

        Eipä tuo ole huudellut.


    • isollavaihteelle

      muistakaa myös jimmy carter ja ronald reagan eli taannoiset jenkki- pressat.

    • nokialaiseltaa

      http://nokialainen.blogspot.fi/2016/11/donald-trump-on-huijari-han-on.html

      tiistai 15. marraskuuta 2016

      Donald Trump on huijari! Hän on Jeesuksen ennustama väärä kristus eli väärä voideltu lopun ajassa (Matt. 24:24)!

      Jumalan kallisarvoinen Päivän Sana

      ”Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.” (Matteus 24:4)

      ”Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.” (Matteus 24:11)

      ”Sillä vääriä kristuksia (poliittisia johtajia) ja vääriä profeettoja (uskonnollisia johtajia) nousee … niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.” (Matteus 24:24)

      Vertaansa vailla oleva petos – sekä poliittinen että uskonnollinen – on yksi lopunaikojen profeetallisista merkeistä!

      Tässä Cutting Edgen tuore uutishälytys (NewsAlert) alkuviikolta, joka käsittelee ainoastaan Donald Trumpia ja Amerikan tulevaisuutta hänen käsissään. David Bay kertoo huolestuttavia uutisia Donald Trumpin kannoista vaalien jälkeen, jotka ovat muuttuneet vaalikampanjan kovasta retoriikasta. Trump petti varsinkin hänen ”kristityt” kannattajansa (lue: kristilliset dominionistit). Hän on siis takinkääntäjä jo heti alkuvaiheessa vastavalittuna presidenttinä. Hän on valtaapitävien (Establishment) orja, kuten aikaisemmatkin USA:n presidentit Bush vanhemmasta lähtien, jotka ajavat vain Uutta Maailman Järjestystä (NWO). Siitä osoituksena pelkästään se, että Obaman kaudella säädettyä sukupuolineutraalia avioliittolakia Amerikassa ei tulla kumoamaan Trumpin omien sanojen mukaan, vaikka hän lupasi tehdä niin ennen vaaleja. Paljon muustakin takinkäännöstä kerrotaan seuraavassa suomentamassani uutiskirjeessä, joka sisältää neljä osiota.

      ------------------------

      News Alert (uutishälytys) Cutting Edgen sivuilla

      Hot News

      Monday, November 14, 2016

      -----------------------

      II. Trump on dramaattisesti vahvistanut Korkeimman oikeuden kannan homoavioliittojen laillistamiselle!

      UUTISKATSAUS: ”Donald Trump 'fiininä' Yhdysvaltain korkeimman oikeuden (SCOTUS) ohjeistuksen suhteen koskien gay-avioliittoja: 'Se on tehty'”, Media-ite News, 13. marraskuuta 2016

      ”Ensimmäisessä vaalien jälkeisessä haastattelussa, vastavalittu presidentti Donald Trump ilmoitti, ettei hänellä ole mitään ongelmaa Korkeimman oikeuden vuoden 2015 päätökseen siitä, että homoseksuaalien avioliitto on perustuslaillinen oikeus ja että se ei näyttelisi lainkaan hänen päätöksenteossaan koskien juridisia valintoja.”

      ”'Se on merkityksetöntä, koska se on jo ratkaistu. Se on laki. Se ratkaistiin Korkeimmassa oikeudessa', Trump sanoi suoraan 60 Minutes -ohjelmassa.”

      Jopa Donald Trump tietää, että tuleva Korkein oikeus voi kumota päätöksen, jonka edellinen oikeus teki. Mutta tässä kohdin, hän yksinkertaisesti piiloutuu lain taakse.

      Jopa ”Donaldin” alaisuudessa Amerikka jatkaa tulemistaan ”Uudeksi Sodomaksi”, rakentuen päivä päivältä kohti tilintekoa Jumalan kanssa.

      On mahdollista, että ainoa todellinen menestys, jonka presidentti Trump voi kokea Amerikan suhteen, on verolakien muuttaminen ja työpaikkojen takaisintuominen Amerikkaan niin että me voisimme kokea vaurautta jälleen kerran. Tässä skenaariossa Trump epäonnistuisi kaikilla muilla alueilla, joista kristityt/konservatiivit välittävät syvästi.

      Mutta vähintäänkin Amerikka palaisi aitoon hyvinvointiin.

      Nyt kuuntele hyvin tarkkaan. Saatanan valtakuntaa Antikristuksen kautta ei voida perustaa, ellei ihmiset valmisteluvaiheessa nauti ennenkokematonta materiaalista hyvinvointia! Nykyään samantyyppiset väärät opettajat kertovat amerikkalaisille aivan samoja valheita kuin ne, jotka kertoivat valheita juutalaisille 2,500 vuotta sitten. Liian monet amerikkalaiset todella uskovat, että Jumala ei saa olla liian vihainen meille muutoin Hän ei salli meidän tulevan hyvin vauraiksi.

      Kuitenkin tilanne on päinvastainen. Kun Saatana vetää ihmisiä hänen tuhon verkkoonsa, hän tekee kaiken mahdollisen tuodakseen hyvinvoinnin tuohon maahan. Itseasiassa, saatanistit lupaavat uusia käännynnäisiä sillä tavalla, että jos ihmiset antavat ylimmän uskollisuutensa ja palvontansa Herra Saatanalle, hän tekee heistä voimakkaita ja rikkaita yli uskomustemme. Hän kertoo saman valheen kansakunnalle, jonka hän on aikeissa tuhota.

      Muista tämä tosiasia myös Sodomasta ja Gomorrasta ennenkuin Jumala hävitti ne: kaupungit olivat tavattoman vauraita ja ne dominoivat tuon ajan kulttuuria ja kauppaa. [Genesis 13:10 ja Hesekiel 16:49]

      Sallikaa minun toistaa itseäni: Saatanan valtakuntaa Antikristuksen kautta ei voida perustaa, ellei ihmiset valmisteluvaiheessa nauti ennenkokematonta materiaalista hyvinvointia!

      Mitä vauraampi Amerikasta tulee, mitä korkeammalle maan pörssit nousevat, sitä lähempänä – sinun pitäisi tietää – me olemme Antikristuksen ilmestymistä. Katsos, Jumala tiesi, että ihminen on niin turmeltunut, että hän tuntee sitä vähemmän tarvetta Jumalaan mitä vauraammaksi hän tulee.

      ---------------

      lue loput linkistä!

      • pihonsivulta

        Australialainen profeetta Lana Vawser näki syyskuussa 2016 eli ennen presidentinvaaleja, että Jeesus asetti kruunun Donald Trumpin päähän ja purppuraviitan hänen harteilleen.

        Presidentinvaalien jälkeen Vawser näki 10.11.2016 näyn, jossa paholaisen komentohuoneessa oli joukoittain demoneja, joiden käsissä oli kirjakääröjä, joissa oli suunnitelmia Trumpin salamurhaamiseksi.

        Muutama päivä sitten Vawser näki näyssä Donald Trumpin ja sen, miten hänen ympärillään oleva ilmapiiri oli hyvin levoton ja melskeinen, kuin sota olisi käynnissä.

        Mutta sitten Vawser näki, miten Jumalan ihmiset tulivat yksi toisensa jälkeen Trumpin ympärille kädet ojennettuina häntä kohti. Ihmisiä tuli tuhansittain niin, että ihmismeri näytti aivan kuin suurelta kirkolta.

        Kun Jumalan ihmiset rukoilivat ja vastustajien myrsky raivosi ulkona, Trump alkoi painua alas kyyristyen yhä alemmaksi. Sitten Trump polvistui ja jäi lopulta makaamaan pitkin pituuttaan lattialle.

        Vawser ymmärsi hengessään, että Jumala teki syvää työtä Trumpissa myllertävän opposition ja uskovien rukousten kautta saadakseen hänet nöyräksi ja taipuisaksi. Jumala haluaa opettaa Trumpille, että tämä on täysin riippuvainen Jeesuksesta ja Jumalan viisaudesta.

        Sitten Vawser näki, miten Trumpin ylle ilmestyi neljä tulista sanaa, jotka olivat VELOCITY (nopeus), UNSTOPPABLE (pysäyttämätön), UNTOUCHABLE (koskematon) ja VICTORY (voitto).

        Lopuksi Vawser näki, miten Jumalan Henki tulee antamaan Trumpille ja hänen neuvonantajilleen erityisen taivaallisen ja profeetallisen viisauden, samanlaisen kuin profeetta Elisalla oli, joka tiesi, mitä vihollisen eli Syyrian kuninkaan makuuhuoneessakin puhuttiin ja kertoi sen Israelin kuninkaalle (2. Kun. 6:12). Näin Trump voi tietää vihollisen suunnitelmat jo etukäteen, ennen kuin niitä ehditään toteuttaa.

        14.11.2016

        Palomiehen profetian jatkoa

        Amerikkalainen eläkkeellä oleva palomies Mark Taylor sai v. 2011 sanan Herralta, että Jumala on valinnut Donald Trumpin johtamaan Yhdysvaltoja.

        Nyt kun näin on käymässä Trumpin presidentiksi valinnan myötä Taylor on saanut lisäsanomia Herralta.

        Ensinnäkin Taylorilla on varoitus kristityille: ”Me voitimme ensimmäisen taistelun, mutta me emme ole vielä voittaneet sotaa. Ensimmäinen tavoite, Trumpin valinta presidentiksi, on saavutettu, mutta meidän täytyy jatkaa seuraavaan tavoitteeseen, että Trump todella asetetaan virkaansa ja hän vannoo valansa. Vihollinen voi yrittää kaikenlaista estääkseen Trumpin virkaanastumisen, mutta se ei tule onnistumaan, mutta se vaatii uskovien rukoilua ja taistelua.”

        Taylor on saanut myös tiedon, että Amerikassa tullaan näkemään paljon oikeudenkäyntejä, joissa korruptoituneet poliitikot tuomitaan. Lahjonnan ja mädännäisyyden poiskitkeminen ei rajoitu vain hallitukseen ja hallintoon, vaan myös kristilliset seurakunnat tullaan puhdistamaan, kun moraaliltaan korruptoituneet kirkot ja johtajat saavat tuomionsa.

        ”Amerikan parhaat päivät ovat edessäpäin. Tämä on vasta alkua.”


      • armonblogista

        http://www.armo.info/blogi/article/877/donald-trump-profetiat-suomeksi

        Donald Trump Profetiat suomeksi

        Julkaistu 12 11 2016 - 16:44 by Keijo

        Palomies Mark Taylorin sanoma Donald Trumpista 28.4.2011:
        youtubessa laajemmin Julkaistu 18.4.2016 (video englanniksi, jossa Mark Taylor itse kertoo) olen iloinen tästä.
        Mark Taylor:

        Jumalan Henki sanoo: Minä olen valinnut tämän miehen, Donald Trumpin, tällaista aikaa varten. Sitä mitä Benjamin Netanyahu on Israelille, sitä tämä mies tulee olemaan Amerikan Yhdysvalloille! Sillä minä tulen käyttämään tätä miestä tuomaan kunniallisuuden, kunnioituksen ja palautumisen Amerikalle. Amerikka tulee jälleen olemaan kunnioitettu voimakkaimpana ja menestykseimpänä kansakuntana maan päällä, Israelin jälkeen. Dollari tulee olemaan vahvempi kuin mitä se koskaan on ollut Yhdysvaltojen historian aikana, ja se tulee olemaan valuutta johon muita verrataan.

        Jumalan Henki sanoo: Vihollinen tulee järkytetyksi, ravistelluksi ja pelkäämään tätä miestä jonka minä olen voidellut. He tulevat jopa järkytetyksi ja ravistetuksi kun hän julistaa pyrkivänsä presidentiksi, se on kuin laukaus joka kajahtaa ympäri maailmaa. Vihollinen tulee sanomaan: Mitä me teemme? Tämä mies tietää kaikki temppumme ja juonemme. Olemme ryöstäneet Amerikkaa vuosikymmeniä, mitä me teemme pysäyttääksemme tämän? Henki sanoo: HAH! Kukaan ei tule pysäyttämään tätä minkä minä olen aloittanut! Sillä vihollinen on varastanut Amerikalta vuosikymmeniä ja nyt se loppuu! Sillä minä käytän tätä miestä korjatakseni sadon jonka Yhdysvallat on kylvänyt ja ottamaan viholliselta sen minkä hän on varastanut ja palauttamaan sen seitsemänkertaisesti takaisin Yhdysvalloille. Vihollinen tulee sanomaan: Israel, Israel, mitenkä Israel? Sillä Yhdysvallat tulee suojelemaan Israelia jälleen. Henki sanoo: Kyllä! Amerikka tulee jälleen seisomaan käsi kädessä Israelin kanssa, ja nuo kaksi tulevat olemaan kuin yksi. Siinä Israelin ja Yhdysvaltojen välinen side tulee olemaan vahvempi kuin koskaan, ja Israel tulee kukoistamaan enempi kuin ikinä.

        Jumalan Henki sanoo: Minä suojelen Amerikkaa ja Israelia, sillä tämä seuraava presidentti tulee olemaan sanojensa mittainen mies, kun hän puhuu niin maailma kuuntelee ja tulee tietämään että hänessä on jotakin suurempaa kuin mitä muissa ennen häntä. Tämän miehen sana on hänen panttinsa, ja maailma sekä Amerikka tulee tietämään tämän ja vihollinen pelkää tätä, sillä tämä mies tulee olemaan peloton. Henki sanoo: Kun taloudellinen sadonkorjuu alkaa niin se on yhtäaikaista hengelliselle sadokorjuulle Amerikassa.

        Jumalan Henki sanoo: Tulevissa vaaleissa he tulevat käyttämään miljardeja pitääkseen tämän presidentin poissa; se on kuin rahan huuhtelemisesta alas vessanpöntöstä. Antaa heidän tuhlata rahansa, sillä se tulee ja se on toiminnassa olevien pahojen voimien käyttämää, mutta he eivät tule onnistumaan, sillä nämä tulevat vaalit tulevat olemaan kuin pöydän tyhjennys tälle valitsemalleni miehelle. He tulevat sanomaan kaikenlaisia asioita tästä miehestä, mutta se ei vaikuta häneen, ja he sanovat että se valuu hänen yltään kuin ankan yltä, sillä niin kuin ankan sulat suojelevat sitä, niin minun sulkani suojelevat tätä seuraavaa presidenttiä. Jopa valtamedian uutistaloja kiehtoo tämä mies ja ne kyvyt jotka olen hänelle lahjoittanut, ja he alkavat jopa hyväksyä mitä hän sanoo, sanoo Jumalan Henki.”


      • Anonyymi

        "Saatanan valtakuntaa Antikristuksen kautta ei voida perustaa, ellei ihmiset valmisteluvaiheessa nauti ennenkokematonta materiaalista hyvinvointia!"

        Olen täysin samaa mieltä. Mihin ihmiset tarvii pelastajaa, jos elintaso on korkea? Eivät mihinkään. He pärjäävät omillaan. Se, jolla aikoinaan oli hätä, tukeutui tietäjän tai näkijän puoleen. Siksi nykyään nousevia näkijöitä ja profeettoja ei näemmä uskota, ennenkun sattuu kipeästi. Ja kun katastrofi tulee, nousevat väärät näkijät ja profeetat, koska tuolloin alkaa toimia ihmisen tarve päästä laumansa johtoon.


    • pihonsivulta

      11.11.2016

      Profetia Hillary Clintonista

      Amerikkalainen profeetta Kim Clement profetoi tammikuussa 2006, että Hillary Clintonista ei tule "tämän kansakunnan presidenttiä, mutta hänestä tulee presidentti kristillisessä maailmassa". Clement jatkoi: "Hillary Clintonilla tulee olemaan ennen näkemätön todistus."

      Toivottavasti näin käy, että Hillary tulee aidosti uskoon ja luopuu pimeyden teistään. Uudestisyntynyt Hillary Clinton olisi voimallinen Kristuksen todistaja. Rukoillaan Hillary Clintonin puolesta.

      • syntisenrukous

        "SYNTISEN RUKOUS"

        http://www.miksiuskon.net/henki_ja_jarki_syntisen_rukous.html

        “Syntisen rukous” eli uskoontulorukous, jonka avulla ihmisiä johdetaan uskonelämän alkuun, kuuluu olennaisena osana evankeliseen perinteeseen. Sen käyttäminen on herättänyt myös kritiikkiä. Seuraavassa käsitellään tähän rukoukseen ja uskoontuloon liittyviä näkökohtia.

        Miten toinen johdetaan uskoon ja rukoilemaan syntisen rukous?

        Billy Grahamin tunnettu käsikirja “Christian worker’s Handbook” sisältää käytännön ohjeita evankeliointi- ja seurakuntatyötä varten. Kirjanen alkaa sillä, miten keskustelutilanteessa voidaan johtaa toinen ymmärtämään evankeliumin sanoma ja ottamaan Jeesus vastaan rukoilemalla uskoontulorukous. Ensin keskustelukumppanille selitetään seuraavat neljä asiaa:

        1. Jumalan suunnitelma:

        Rauha Hänen kanssaan ja iankaikkinen elämä jokaiselle ihmiselle

        Joh. 3:16: Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        2. Ihmisen ongelma: Ero Jumalasta

        Rauha Jumalan kanssa ei ole automaatio, koska ihmiset ovat luonnostaan erossa Jumalasta.

        Room. 3:23: kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

        3. Jumalan ratkaisu ongelmaan – Risti

        Jumalan rakkaus ja Jeesuksen ristinkuolema ovat silta Jumalan ja ihmisen välillä olevan erottavan kuilun yli. Jeesus on kärsinyt ihmisten syntien rangaistuksen.

        1 Piet. 2:24 joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut".

        4. Meidän vastauksemme: Jeesuksen vastaanottaminen

        “Sinusta tulee Jumalan perheen jäsen, kun otat vastaan Jeesuksen ja kutsut hänet elämääsi.”

        Joh. 1:12: kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

        Tämän jälkeen ohjataan henkilö ottamaan Jeesus vastaan. Sekin sisältää neljä kohtaa:

        1. Tunnusta hengellinen tarpeesi: “Olen syntinen.”
        2. Tee päätös kääntyä pois synnistä.
        3. Usko, että Jeesus on kuollut puolestasi ristillä.
        4. Ota vastaan Jeesus elämääsi rukouksen kautta.

        Raamatusta näytetään vielä Ilm. 3:20 ("Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani") ja Room. 10:13 ("Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu").

        Kun toinen on ymmärtänyt tämän ja haluaa ottaa Jeesuksen vastaan, hänet ohjataa rukoilemaan perässä toistamalla seuraava rukous, nk. syntisen rukous:

        “Rakas Herra Jeesus,
        Tiedän, että olen syntinen
        ja että tarvitsen anteeksiantoa Sinulta.
        Uskon, että kuolit puolestani syntieni tähden.
        Kutsun Sinut nyt sydämeeni ja elämääni.
        Turvaudun Sinuun Vapahtajana
        ja haluan seurata Sinua Herranani.
        Jeesuksen nimessä, Aamen”.

        Tämän jälkeen vastauskoontulleelle annetaan lisäohjeita, jotka myös löytyvät kirjasesta.


      • syntisenrukous

        fariseukset.loukkaantuu

        23.10.2016 18:27

        Langetessaan uskova murehtii ja haluaa tehdä parannuksen synnistä.

        Synninteosta voi todeta, että kaikki lankeavat syntiin enemmän tai vähemmän myös uskoontulon jälkeen. Se on kuitenkin eri asia kuin synnissä eläminen. Kukapa esimerkiksi ei olisi langennut ylpeyteen, ulkokultaisuuteen, vihaan, katkeruuteen jne...

        Ihminen on tehnyt itselleen pitkän syntilistan, jonka se kertoo pitävänsä. Se ei tee sijaa totuudelle. Aivan samoin kuin ihminen tuppaa tekemään synniksi itselleen asioita, jotka vain täydentävät kavalkaadia... "pata kattilaa soimaa" tavalla. Esimerkiksi advestistitkin kehuvat jatkuvasti sapatillaan jonka nostavat käskyjen käskyksi kaikkien ylitse ja kehuvat pitävänsä tämän käskyn. Kuitenkaan he eivät siihen kykene vuorisaarnan täysin umpimustan ja vitivalkoisen seulan lävitse, samoin kuin monen muunkaan kehumaa lihallista näennäisvoittoa synnistään. Siitä tulee komapastuskivi!

        Esimerkiksi tämä masturbointi kuuluu ns. haureuden syntiluetteloon, jos lasket sen synniksesi. Jos väität voittaneesi masturboinnin synnin, niin se ei tee sijaa totuudelle, koska aina kun katsot naista sillä silmällä, olet jo matsurboinut. Katkaise siis siittimesi ja heitä se pois, jottei sielusi joutuisi kadotukseen. Näin Jeesus vertaa vuorisaarnan mukaan TÄYSIN MUSTAVALKOISESTI syntisyyttämme.

        Jos lihassa johonkin kykenet.... hyvä... oikein hyvä, muttei se riitä vielä mihinkään. Siksi meidän jokaisen on nähtävä itsemme lihassa TÄYSIN EPÄTOIVOISESSA asemassa läpivalaisevan totuuden edessä. ME EMME KERTAKAIKKIAAN KYKENE!

        Siksi meillä on Jeesus jokapäiväisenä uhrinamme. Me emme voi voittaa YHTÄ AINOATAKAAN LIHAN KÄSKYÄ, kuin Jeesuksessa!

        Tähän yllä olevaan kuvaan on hyvä sijoittaa Mooseksen sauva, jonka nokassa on käärme!

        Tuo käärme on se jota meidän tulee tuijottaa. Se on peilikuvamme "te kyykäärmeen sikiöt" jossa näkyy meidän syntyisyytemme.

        Me helposti katsomme itseämme ohi tuon sauvan, synnittömänä, koska Jeesus on meidät jo kirkastanut.

        Silti se ei mene niin, kuten yllä jo kuvailin. Jo pelkästään kaikki mitä syömme tai juomme, on jollain tavalla syntiä, ennemmin tai myöhemmin joka tapauksessa.

        Jos onnistummekin jossain toisessa, me emme kukaan onnistu kolmannessa ja jälleen joudumme nöyrtymään Raamatun tässä kohtaa hyvin armottomiin totuuden sanoihin, jos olet rikkonut yhdenkin käskyn, olet rikkonut ne kaikki,

        joten yks lysti miten hyvin kilvoittelet, vain pääasia että kunhan kilvoittelet ja katsot herkeämättä sinun omaa käärmettäsi, peilikuvaasi välimiehessäsi, Jeesuksen sauvassa.

        Silloin ei pääse käärme puremaan synnittömyytesi valheellisen illuusion, eli tekojen ylpeytesi tähden.

        Varsinainen pelastustie on hyvin yksinkertainen: Usko Jeesukseen Kristukseen, Jumalan poikaan, joka tuli maailmaan ottamaan koko syntitaakkamme päälleen, vain kuollakseen meidän puolestamme. Uskomalla tähän lunastusvereen, sillä uskolla pelastumme, emme tekojemme kautta.

        Kaikki muu tulee sitten ymmärrettäväksi kun otat tämä Jeesuksen Hengen vastaan Herraksesi ja vapahtajaksesi. Siitä alkaa uusi elämä!


      • syntisenrukous kirjoitti:

        "SYNTISEN RUKOUS"

        http://www.miksiuskon.net/henki_ja_jarki_syntisen_rukous.html

        “Syntisen rukous” eli uskoontulorukous, jonka avulla ihmisiä johdetaan uskonelämän alkuun, kuuluu olennaisena osana evankeliseen perinteeseen. Sen käyttäminen on herättänyt myös kritiikkiä. Seuraavassa käsitellään tähän rukoukseen ja uskoontuloon liittyviä näkökohtia.

        Miten toinen johdetaan uskoon ja rukoilemaan syntisen rukous?

        Billy Grahamin tunnettu käsikirja “Christian worker’s Handbook” sisältää käytännön ohjeita evankeliointi- ja seurakuntatyötä varten. Kirjanen alkaa sillä, miten keskustelutilanteessa voidaan johtaa toinen ymmärtämään evankeliumin sanoma ja ottamaan Jeesus vastaan rukoilemalla uskoontulorukous. Ensin keskustelukumppanille selitetään seuraavat neljä asiaa:

        1. Jumalan suunnitelma:

        Rauha Hänen kanssaan ja iankaikkinen elämä jokaiselle ihmiselle

        Joh. 3:16: Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        2. Ihmisen ongelma: Ero Jumalasta

        Rauha Jumalan kanssa ei ole automaatio, koska ihmiset ovat luonnostaan erossa Jumalasta.

        Room. 3:23: kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla

        3. Jumalan ratkaisu ongelmaan – Risti

        Jumalan rakkaus ja Jeesuksen ristinkuolema ovat silta Jumalan ja ihmisen välillä olevan erottavan kuilun yli. Jeesus on kärsinyt ihmisten syntien rangaistuksen.

        1 Piet. 2:24 joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut".

        4. Meidän vastauksemme: Jeesuksen vastaanottaminen

        “Sinusta tulee Jumalan perheen jäsen, kun otat vastaan Jeesuksen ja kutsut hänet elämääsi.”

        Joh. 1:12: kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,

        Tämän jälkeen ohjataan henkilö ottamaan Jeesus vastaan. Sekin sisältää neljä kohtaa:

        1. Tunnusta hengellinen tarpeesi: “Olen syntinen.”
        2. Tee päätös kääntyä pois synnistä.
        3. Usko, että Jeesus on kuollut puolestasi ristillä.
        4. Ota vastaan Jeesus elämääsi rukouksen kautta.

        Raamatusta näytetään vielä Ilm. 3:20 ("Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani") ja Room. 10:13 ("Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu").

        Kun toinen on ymmärtänyt tämän ja haluaa ottaa Jeesuksen vastaan, hänet ohjataa rukoilemaan perässä toistamalla seuraava rukous, nk. syntisen rukous:

        “Rakas Herra Jeesus,
        Tiedän, että olen syntinen
        ja että tarvitsen anteeksiantoa Sinulta.
        Uskon, että kuolit puolestani syntieni tähden.
        Kutsun Sinut nyt sydämeeni ja elämääni.
        Turvaudun Sinuun Vapahtajana
        ja haluan seurata Sinua Herranani.
        Jeesuksen nimessä, Aamen”.

        Tämän jälkeen vastauskoontulleelle annetaan lisäohjeita, jotka myös löytyvät kirjasesta.

        Aika vajavainen evankeliumi täytyy sanoa... Ja aivan vääriä Raamatun kohtia jos tarkoitus on evankelioida! No ilmankos länsimaissa seurakunnat ovat kuolevia kun evankeliumin totuus on kadonnut...

        "Raamatusta näytetään vielä Ilm. 3:20 - - Kun toinen on ymmärtänyt tämän ja haluaa ottaa Jeesuksen vastaan,"

        Tuossa Raamatun kohdassa ei puhuta sydämen ovesta, vaan seurakunnan ovesta. Mutta näin siinä käy kun otetaan yksittäisiä jakeita irti asiayhteydestään ja annetaan niille täysin uusi selitys ja merkitys kuin alkuperäinen. Jeesus ei kolkuttele syntisten ovella, vaan syntisten tulee kolkutella Jeesuksen ovella. Jeesus on ovi Jumalan kuningaskuntaan:

        ”Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti Minä sanon teille: MINÄ OLEN lammasten OVI. Kaikki, jotka ovat tulleet ennen Minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet. Minä olen ovi; JOS JOKU MINUN KAUTTANI MENEE SISÄLLE, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.” [Joh. 10:7-9]

        Raamattu ei myöskään puhu että ihmisten tulisi ottaa Jeesus vastaan (muuta kuin kahdessa jakeessa, jotka koskivat juutalaisia silloin kun Jeesus oli maan päällä). Raamattu kertoo Pyhän Hengen vastaanottamisesta. Myös evankeliumi, Jumalan armo jne. ovat asioita joita otetaan vastaan, mutta Jeesusta ei "oteta vastaan" - Jeesus on uskon ja LUOTTAMUKSEN KOHDE.


    • armonblogi

      http://www.armo.info/blogi/article/878/maailma-sai-lisaaikaa

      Maailma sai lisäaikaa

      Julkaistu 12 11 2016 - 18:22 by Keijo

      Toivoin että Branhamin profetia toteutuisi näissä USA:n vaaleissa (siis että nainen valitaan USA:n johtajaksi) Siis Jeesus ei ehkä tule ennen sitä, joten ainakin yli 4 vuotta saamme viedä iankaikkisen elämän niille joilla sitä ei ole ollut tilaisuutta vastaanottaa.

      Törmäsin seuraavaan tuntemattoman kirjoitukseen:

      .12.8.2015 Kaikki hartaat kristityt rukoilevat yhdessä, että Donald Trumpista tulisi Yhdysvaltojen seuraava presidentti. Koska luotettavimman tuntuiset profeetat ovat kaikki sitä mieltä, että tempaus ja hirvittävät lopun ajat tulevat kun Clinton on presidenttinä, niin Trumpin kaksi presidenttikautta tarkentavat ylöstempauksen päivämäärää peräti 8 vuotta tulevaisuuteen.

      Ja kukaan hyvä kristitty ei voi olla toivomatta, että lopun ajat siirtyisivät kauemmas tulevaisuuteen – silloinhan jää enemmän aikaa pelastaa paljon lisää sieluja. Se, joka toivoo lopun aikojen pian alkavan, ei rakasta lähimmäistään kuten Jeesus käski.

      Vaikka saa nähdä montako vuotta Trump on presidenttinä.

    • faktaapeliin

      Miika luku 7:2

      2. Poissa ovat hurskaat maasta, eikä oikeamielisiä ole ihmisten keskuudessa. Kaikki he väijyvät verta, pyydystävät verkolla toisiaan.

      4:9

      9. Ja nyt-miksi vaikeroit?

      Eikö sinulla ole kuningasta, onko neuvonatajasi kadonnut, koska kipu on vallannut sinut kuin synnyttävän?

      3:7 ja 8

      7. NÄKIJÄT JOUTUVAT HÄPEÄÄN JA ENNUSTELIJAT PUNASTUVAT.

      Kaikki he peittävät partansa, sillä Jumalalta ei tule VASTAUSTA.

      8. Mutta minä olen täynnä voimaa, Herran Henkeä, oikeutta ja väkevyyttä ilmoittaakseni Jaakobille sen rikokset ja Israelille sen synnit.

    • simpsoncode
      • viimeinenjoulu

        Video, jossa Queen Elisabeth, Paavi Francis ja Obama sanoo samaa sanomaa. Eli "ensi joulua ei ole" tai siihen viittaavia kommentteja.

        Obama sanoo voittavansa sodan jouluna. Paavi sanoo "tämä voi olla viimeinen joulu."

        Tuon Elisabethin kommentin, muistin mutta tämä sama sanoma on siis tullut myös 2 muulta mahtimieheltä.

        https://www.youtube.com/watch?v=KZZwIgi-d8U


    • Totuusmurskaavalheen

      -17.11.2016-

      Vastaus kirjoitukseen "Profetioita Donald Trumpista":

      Te, jotka vapaaehtoisesti haluatte ottaa vastaan ja olette jo ottaneet Donald Trumpin pääksenne ja tunnustatte hänen johtamansa esivallan alamaisuuden, niin siitä vaan ja jatkakaa vain petoksen ja valheen teillänne. Mutta nyt taisi Kaikkivaltiaan ja Kristuksen hylänneille tapahtua tappava vahinko, kun menivät huoruutensa päätteeksi vapaaehtoisesti valitsemaan rankaisijansa ja puhdistajansa.

      Ette sattuneet ennen valintaanne tai sen jälkeenkään tutkimaan Donald Trumpin taustoja ja kytkentöjä? Minä taas olen jonkin verran, mutta kiitos Luojalle, Hänen Pyhälle Hengelleen ja Sanalleen, aavistin tämänkin jo ennalta. Hän ei kuulu teihin, te porttokristytyt eikä taida teihin koskaan suostua.

      Joten jättäkää asuntonne ja autonne avaimet jonnekin, mistä ne helpolla löytää samoin kuin jonkinlaisen selvityksen paperilla, mistä muun takavarikoidun omaisuutenne voi noutaa. Ette tarvitse niitä enää haudassa tai keskitysleirillä tai vankeudessa tai maanpaossa, jonne kohta joudutte petostenne, valheittenne ja varkauksienne ja/tai muiden vääryksienne tähden. Eivätkä monet puolisot enää toisiansa ja lapsiansa näe.

      Kaikkivaltias on myös Kostaja ja Verenkostaja. Ja Hän kostaa tarkoin! Olisitte muistaneet tämän ajoissa, isänmaanpetturit ja teidän rikoskumppaninne. Nyt on enää myöhäistä. Valheellinen ja petoksellinen pelinne on poikki.

      Kristus on voittanut ja Kaikkivaltiaan Pyhä Henki eli Totuuden Henki sen vahvistaa apostoliselle seurakunnalle ja profeetta Muhammadille annetun auktoriteetin kautta! Kiitos Luojalle ja Kristukselle!

      • haaaaooiu

        se antikristus on muhametti ja islam on saatanan usko ja luomus. islamilainen maailmanjärjestys tulee tiensä päähän trumpin aikana. vääräprofeetta hävitetään ja hyvä niin,sillä islam on kaiken pahan alku ja juuri.


      • llöäö
        haaaaooiu kirjoitti:

        se antikristus on muhametti ja islam on saatanan usko ja luomus. islamilainen maailmanjärjestys tulee tiensä päähän trumpin aikana. vääräprofeetta hävitetään ja hyvä niin,sillä islam on kaiken pahan alku ja juuri.

        kyllä trumpin kannattajia on enemmistö täällä suomessakin -toisin kuin punaviherkommarimedia yrittääkin vedota ja puhua paskaa trumpin politiikasta.


    • Skepsis2

      Aika pimeitä on täällä puheet..

    • Anonyymi

      http://www.jouko-piho.fi/448167880

      19.1.2021

      Bo Polny vahvistaa Trumpin voiton

      Bo Polny on vahvasti sen tosiasian takana, että presidentti Trump voitti 3.11.2020 ja että hänen voittonsa tullaan vahvistamaan niin, että koko maailma näkee sen.

      Polny sanoo, että 25.4.2021 tulee olemaan avainpäivämäärä.

      Kyseessä on Kaislameren vaikea tilanne. Mooses oli jo saanut voiton ja oli lähtenyt suuren kansanjoukon kanssa Egyptistä kohti Luvattua maata.

      Mutta sitten faarao muutti mielensä ja lähti ajamaan sotajoukon kanssa Moosesta ja israelilaisia takaa.

      Sitten oltiin tilanteessa, että takaa hönki päälle faaraon armeija ja edessä oli meri.

      25.4.2021 on tällainen tilanne. Mutta kuten Jumala teki silloin ihmeen eli Kaislameri jakaantui ja kansa pääsi toiselle rannalle faaraon sotajoukon hukkuessa mereen, niin samalla tavalla Jumala tekee suuren ihmeen 25.4.2021.

      https://welovetrump.com/2021/01/17/prophetic-update-from-bo-polny-trump-wins-april-25-is-the-key-red-sea-moment-date/?fbclid=IwAR1WeoC5kT2LHZENUPXgIJk1cjW-Fj9YM0BFzYJYxywg5vRNYxmdXZnK_mA

      https://welovetrump.com/2021/01/17/prophetic-update-from-bo-polny-trump-wins-april-25-is-the-key-red-sea-moment-date/?fbclid=IwAR1WeoC5kT2LHZENUPXgIJk1cjW-Fj9YM0BFzYJYxywg5vRNYxmdXZnK_mA

      • Jumala tekee siis suuria ihmeitä noin 3000 vuoden välein. Huhtikuun jälkeen ei seuraavaa kannata kieli kovin pitkällä odotella.

        Kyllä nyt sanon, että jos sivuston nimi on welovetrump ja aihe propheticupdate, uskottavuus menee katosta läpi ja löytyy kaukaa taivaankannesta valoina tuikkivien tähtien seasta.


    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8f60b960-120f-4a3e-845f-01122f9e8285

      Presidentti Niinistö onnitteli välittömästi presidentti Bidenia: ”Suomi odottaa yhteistyötä”

      Tänään klo 19:06

      Tasavallan presidentti Sauli Niinistö kiiruhti onnittelemaan presidentti Joe Bidenia Twitterissä.

      Yhdysvaltain 46. presidentti Joe Biden on astunut virkaansa Washingtonissa.

      Yhtenä aivan ensimmäisistä valtionjohtajista Bidenin virkavalan jälkeen uutta presidenttiä kiiruhti onnittelemaan Suomen tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

      Niinistö välitti onnittelunsa Bidenille Twitterissä lähes minuutilleen samaan aikaan kuin Biden vannoi valansa.

      – Presidentti Joe Biden, Suomi odottaa yhteistyötä teidän ja hallintonne kanssa globaalien ongelmien ratkaisemiseksi yhdessä sekä kahdenvälisten ja transatlanttisten suhteiden edelleen vahvistamiseksi, Niinistö tviittaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen joskus miettinyt moniko nk. virkavallan edustaja näitä lukee, ja mitä näistä ajattelevat? Profetiat nimittäin ovat aina kiinnostaneet valtioiden johtajia. Se, miltä nämä jutut täällä näyttävät on pääosin kuin viidakko kaikkine lintujen ja apinoiden räksytyksineen.
      Onko s24 lasten hiekkalaatikko, jota aikuiset valvovat, jos sattuu vaikka "osumaan kohdilleen"? Miten se näkyy? Vain se tietää, jonka kohdalle se osuu. Jeesuksen aikana ei ollut nettiä. Siksi se osui hyvinkin helposti "kohdilleen".
      Näyttää siltä, että täällä kirjoittavat ei edes tiedä mitä profeetta, tietäjä, shamaani tms. tarkoittaa. Tulee mieleen kuin baari, jossa näistä asioista puhutaan alkoholin voimalla, kuin aikaisen puna-armeijan näkisi työssään, jonka vihollinen oli lännessä, paitsi että lännessä se on nyt siniarmeija... jonka vihollinen on nyt idässä.
      Se, joka tätä vihaa pitää pystyssä, ei kaikesta päätellen ole kiinnostunut kummastakaan osapuolesta, pääasia, että kumpikin häviää sodan.

    • Anonyymi

      Oisko jollakulla hurskaalla veljellä laittaa muutamia raamatun jakeita, vaikka siitä kuinka tottelemattomat lapset, avionrikkojat ja sunnuntaityön tekijät tulee kivittää, sillä ne ovat aina niin mieltä ylentäviä? Kiitos kovasti, ja taivaassa tavataan ja sitä ennen profetoidaan siitä ketkula Trumpista, tuosta saatanan lapsesta.

    • Anonyymi

      Tässä on oikea elämäntapa ja oikea profetia, miksi kuunnella vääristymiä ja vatvoo niitä?
      Ef: 4:29 Mikään rietas puhe älköön suustanne lähtekö, vaan ainoastaan sellainen, mikä on rakentavaista ja tarpeellista ja on mieluista niille, jotka kuulevat.
      Ef: 5:3 Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii -
      5:4 älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.

      Oikea Henki on havaittavissa jo pelkässä tekstissä, kuinka olikaan elävässä elämässä?
      Pyhään elämään ona kaikki kutsuttu.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20009487

      Yhdysvallat

      ”Tiekartta oikeuden toteutumiseksi” – Yhdysvaltain kongressin tutkintakomitea suosittaa syytteiden nostamista Trumpia vastaan

      Komitean seitsemän demokraattijäsentä ja kaksi republikaanijäsentä olivat sitä mieltä, että entinen presidentti Donald Trump pitäisi asettaa rikossytteisiin vajaan kahden vuoden takaisista tapahtumista.

      19.12. 22:05

      Päivitetty 19.12. 23:35
      Jaa
      Yhdysvaltain edustajainhuoneen tutkintakomitea aloitti maanantai-iltana Suomen aikaa viimeisen tapaamisensa, jossa se äänesti näillä näkymin keskiviikkona julkistettavasta loppuraportista liittyen Doland Trumpiin ja Capitolin valloitusyritykseen.

      Raporttiin on haastateltu tuhatta silminnäkijää, pidetty julkisia kuulemisia ja kerätty yli miljoona asiakirjaa.

      Kaikki alkoi entisen presidentin Trumpin virheellisistä väitteistä, joiden mukaan demokraatit varastivat presidentinvaalit. Tämä johti lopulta siihen, että Trumpin kannattajista pääosin koostunut joukko rynnäköi mellakoiden väkisin kongressitaloon vajaat kaksi vuotta sitten sitten tammikuussa. Ainakin viisi ihmistä kuoli. 900 ihmistä pidätettiin osallisena, ja noin 800 ihmistä syytteitä eri rikoksista.

      Raportti hyväksyttiin äänin 9-0.

      Trump pitäisi asettaa syytteisiin kapinassa avustamisesta, juonittelusta Yhdysvaltojen pettämiseksi, juonittelusta väärän valan antamiseksi sekä kongressin virallisen prosessin estämisestä, tutkintakomitea suosittaa.

      Komitea julisti päätöksen olevan ”tiekartta oikeuden toteutumiseen”.

      Puheenjohtajan, Bennie Thompsonin mukaan Trump hävisi vuoden 2020 vaalit ja tiesi sen itsekin.

      – Hän valitsi yrityksen pysyä asemassaan, sivuttaa vaalitulos ja estää vallan vaihtuminen.

      Suosituksen puoltamista ennakoi komitean varapuheenjohtajan, Liz Cheneyn lausunto maanantai-iltana ennen äänestystä.

      – Kukaan, joka käyttäytyy tuolla tavalla tuollaisella hetkellä, ei voi koskaan enää palvella kansakuntaamme missään määräävässä asemassa. Hän on sopimaton mihinkään virkaan, Cheney sanoi.

      Cheneyn mukaan jokainen presidentti Yhdysvaltain historiassa, paitsi yksi, on puolustanut sitä, että vallanvaihto sujuu hyvässä järjestyksessä.

      Nyt annettu suositus ei kuitenkaan tarkoita sitä, että syytteet välttämättä nostettaisiin, sillä lopullisen päätöksen tekee oikeusministeriö.

      76-vuotias Trump on ilmoittanut pyrkivänsä uudelleen presidentiksi vuoden 2024 presidentinvaaleissa.

      Lähteet: Reuters, AP, AFP

    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cb972398-d511-480b-97bb-e7c13fbb540e

      Syytteitä harkitsevien viranhaltijoiden on pakko huomioida, että Yhdysvallat saattaa kirjaimellisesti leimahtaa tuleen, jos presidenttiehdokas Trump asetetaan rikossyytteeseen.

      Eilen klo 6:30

      Kommentti: Donald Trump ei välttämättä edes halua presidentiksi

      Tuomo HyttinenEntiselle presidentille voi olla tärkeämpää välttää rikossyytteet kuin päästä Valkoiseen taloon, kirjoittaa Yhdysvaltojen politiikkaa seuraava uutispäällikkö Tuomo Hyttinen.

      Eilen klo 6:30

      Maanantai oli monella tapaa historiallinen päivä.

      Kahden vuoden takaista Capitolin valtausta, eli loppiaiskapinaa tutkiva komitea suositteli entiselle Yhdysvaltojen presidentille Donald Trumpille kaikkiaan neljää rikossyytettä. Komitean mukaan Trumpia pitäisi syyttää muun muassa maanpetoksesta ja kapinaan lietsomisesta.

      Tämä ei tarkoita, että Trumpia vastaan nostettaisiin rikossyytteitä. Komitea voi tehdä vain suosituksen syytteiden nostosta, oikeasti päätösvalta on oikeusministeriöllä.

      Ministeriö puolestaan asetti jo aiemmin marraskuussa erikoissyyttäjän pohtimaan, pitäisikö Trumpia syyttää loppiaiskapinasta tai salaisten asiakirjojen pimittämisestä.

      On mahdotonta sanoa vielä, saako Trump rikossyytettä mistään. Mutta rikossyytteet voivat kertoa siitä, miksi hän pyrkii jälleen presidentiksi.

      Kaikki eivät ehkä muista, mutta Donald Trump tavoittelee republikaanipuolueen presidenttiehdokkuutta syksyn 2024 vaaleihin.

      Eikä ihme. Ehdokasjulistuksen jälkeen Trump ei ole pitänyt kampanjatilaisuuksia, tehnyt poliittisia avauksia tai oikeastaan toiminut muutenkaan siten, että mistään tietäisi hänen olevan ehdolla.

      Ymmärtäähän sen. Georgiassa pidettiin juuri uusintavaali, johon molempien pääpuolueiden koneistot valjastettiin. Lisäksi Trumpilla ei ole vastaehdokkaita omassa puolueessaan saatikka demokraattipuolueessa.

      Kampanjaotsikoinnin sijaan Trumpin nimi on nähty lähinnä hänen yhtiötään koskevien rikostuomioiden yhteydessä sekä kohutusta illallisesta Hitler-sympatisoijan artisti Yen ja uusnatsi Nick Fuentesin kanssa.

      Okei, Trump julkaisi viime viikolla omaa nimeään kantavan NFT-kokoelman, mutta tuokaan raha ei mene vaalikassaan, vaan Trumpin henkilökohtaiseen kukkaroon.

      Tämä kaikki herättää kysymyksen: haluaako Donald Trump oikeasti presidentiksi?

      Ei välttämättä.

      Syy on se, että Trumpilla on nyt paljon pelissä politiikan ulkopuolella.

      Yrityksen maine on mennyttä, ja sille haetaan liiketoimintakieltoa New Yorkissa, Trumpin aidossa kotikaupungissa. Oikeusministeriön tutkintojen lisäksi Trumpia tutkitaan muun muassa Georgiassa vaalivilpistä ja veronkierrosta Manhattanilla.

      Trumpin presidenttiehdokkuus näin aikaisessa vaiheessa saattaa kertoa oman nahkan suojelemisesta. Jos Joe Bidenin nimittämä oikeusministeri Merrick Garland nostaa rikossyytteet Bidenin poliittista pääkilpailijaa vastaan, se näyttää pahalta.

      Samoin näyttäisivät mahdolliset rikossyytteet osavaltiotasolla.

      Trump tietää, että hänellä on edelleen vahva peruskannatus republikaanipuolueessa. Syytteitä harkitsevat viranhaltijat eivät siksi voi ottaa huomioon pelkkää juridiikkaa ja kohdella Trumpia kuin tavallista siviiliä. Heidän on pakko huomioida, että Yhdysvallat saattaa kirjaimellisesti leimahtaa tuleen, jos presidenttiehdokas Trump asetetaan rikossyytteeseen.

      Ja epäilemättä Trump myös laskee sen varaan.

    • Anonyymi

      1. Kuninkaiden kirja 22

      20 Ja Herra sanoi: 'Kuka viekoittelisi Ahabin lähtemään sotaan, että hän kaatuisi Gileadin Raamotissa?' Mikä vastasi niin, mikä näin.

      21 Silloin tuli henki ja asettui Herran eteen ja sanoi: 'Minä viekoittelen hänet'. Herra kysyi häneltä: 'Miten?'

      22 Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'.

      23 Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."

      24 Silloin astui esille Sidkia, Kenaanan poika, löi Miikaa poskelle ja sanoi: "Mitä tietä Herran henki on poistunut minusta puhuakseen sinun kanssasi?"

      25 Miika vastasi: "Sen saat nähdä sinä päivänä, jona kuljet huoneesta huoneeseen piiloutuaksesi".

      -------------

      Matteus 14

      3 Sillä Herodes oli ottanut Johanneksen kiinni ja sitonut hänet ja pannut vankeuteen veljensä Filippuksen vaimon, Herodiaan, tähden.

      4 Sillä Johannes oli sanonut hänelle: "Sinun ei ole lupa pitää häntä".

      5 Ja Herodes olisi tahtonut tappaa Johanneksen, mutta pelkäsi kansaa, sillä he pitivät häntä profeettana.

      6 Mutta kun Herodeksen syntymäpäivä tuli, tanssi Herodiaan tytär heidän edessään, ja se miellytti Herodesta;

      7 sentähden hän valalla vannoen lupasi antaa hänelle, mitä ikinä hän anoisi.

      8 Niin hän äitinsä yllytyksestä sanoi: "Anna tuoda minulle tänne lautasella Johannes Kastajan pää".

      9 Silloin kuningas tuli murheelliseksi, mutta valansa ja pöytävierasten tähden hän käski antaa sen.

      10 Ja hän lähetti lyömään Johannekselta pään poikki vankilassa.

      11 Ja hänen päänsä tuotiin lautasella ja annettiin tytölle; ja tämä vei sen äidilleen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      QAnon Piho on nykyään myös putinisti-Piho.

      Voi niitä, jotka eksyttävät yhdenkin pienimmistä - tämä koskee myös Pihoa.

    • Anonyymi

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009462853.html

      Trump uskoo tulevansa pidätetyksi tiistaina – tästä tutkinnassa on kyse
      Trump kutsuu pornotähti Stormy Danielsiin liittyvää tutkintaa noitajahdiksi ja kannustaa tukijoitaan massamielenosoituksiin.

    • Anonyymi

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/cbs-trumpin-rikossyytteen-oikeuskasittely-pidetaan-tiistaina/8667090#gs.ti6cyy

      Trump saapuu kuulemaan syytteensä tiistaina – asianajajan mukaan ex-presidenttiä ei panna käsirautoihin

      Yhdysvaltojen ex-presidentin Donald Trumpin rikossyytteiden oikeuskäsittely pidetään tiistaina, kertoi yleisradioyhtiö BBC perjantaina viitaten amerikkalaisen kumppaninsa CBS-yhtiön tietoihin.

      Trump ilmoittautunee tiistaina itse poliisille New Yorkissa, kertoi uutiskanava CNN jo aikaisemmin. Jos Trump ei itse ilmoittautuisi poliisille, hänet voitaisiin pidättää.

      Istunnossa syytetylle luetaan syytteet, jotka häntä vastaan on nostettu. Tämän jälkeen tuomari päättää, vapautetaanko syytetty takuita vastaan vai vangitaanko hänet. Tarkat syytteet julkistetaan oletettavasti vasta, kun ne on luettu Trumpille.

      Trumpin asianajajan Joe Tacopinan mukaan ex-presidentille ei tulla panemaan käsirautoja, mutta liikennettä oikeustalon ympäristössä tullaan tiistaina rajoittamaan.

    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20025883

      Yhdysvallat

      Donald Trumpille luettiin historialliset rikossyytteet – tässä viisi tärkeintä asiaa Yhdysvaltoja kohahduttavasta oikeusjutusta

      Yhdysvaltain entinen presidentti Donald Trump on maan historian ensimmäinen presidentti, jota vastaan on nostettu rikossyytteitä.

      5:45


      Yhdysvaltain entisestä presidentistä Donald Trumpista tuli tiistaina maan historian ensimmäinen presidentti, jota vastaan on nostettu rikossyytteitä.

      Trumpille luettiin oikeustalolla New Yorkissa yhteensä 34 syytettä. Trump kiisti näistä jokaisen.

      Lue tästä jutusta vastaukset tärkeimpiin kysymyksiin Yhdysvaltoja kohahduttavasta oikeusjutusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      5. Mooseksen kirja 18

      20 Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.'

      21 Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä:

      22 Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä.

      -----

      Aam. 3:7

      Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.

      -------------

      5. Mooseksen kirja 13

      1 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,

      2 ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä',

      3 niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne.

      4 Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.

      5 Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa. Poista paha keskuudestasi.

      -------------

      Matteus 7

      15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

      16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?

      17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.

      18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.

      19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
      20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.

      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      -------------

      Matteus 24

      21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.

      22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.

      23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.

      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.

      26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

      27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.

      28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.

      • Anonyymi

        Johanneksen ilmestys 13

        11 Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.

        12 Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.

        13 Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.

        14 Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.

        15 Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.

        16 Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,

        17 ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.

        18 Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

        --------------

        Johanneksen ilmestys 16

        13 Ja minä näin lohikäärmeen suusta ja pedon suusta ja väärän profeetan suusta lähtevän kolme saastaista henkeä, sammakon muotoista.

        14 Sillä ne ovat riivaajain henkiä, jotka tekevät ihmeitä; ne lähtevät koko maanpiirin kuningasten luo kokoamaan heidät sotaan Jumalan, Kaikkivaltiaan, suurena päivänä.

        15 -Katso, minä tulen niinkuin varas; autuas se, joka valvoo ja pitää vaatteistansa vaarin, ettei hän kulkisi alastomana eikä hänen häpeätänsä nähtäisi! -


    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/8194a818-2cad-4b3b-9eb8-1783516b66a5

      ULKOMAAT

      Coloradon korkein oikeus: Trump ei voi asettua presidenttiehdokkaaksi
      Coloradon korkein oikeus on päättänyt, ettei Donald Trump saa asettua ehdokkaaksi Yhdysvaltain presidentinvaaleissa, koska Trumpin nähdään osallistuneen kapinaan 6. tammikuuta 2021.


      Tänään klo 2:06

      Coloradon osavaltion korkein oikeus on päättänyt poistaa Donald Trumpin osavaltion vuoden 2024 ehdokaslistalta toteamalla, ettei Trump ole vaalikelpoinen presidenttiehdokas maan perustuslain 14. lisäyksen nojalla.

      Lisäyksen mukaan perustuslakia noudattavan valan vannoneet virkamiehet eivät saa toimia virassa, jos he osallistuvat kapinaan.

      Päätöksen nojalla Coloradon korkein oikeus tulkitsee, että Trump osallistui kapinaan 6. tammikuuta 2021, jolloin joukko mielenosoittajia ryntäsi Yhdysvaltain kongressirakennukseen.

      Tuomaristo päätti asiasta äänin 4–3.

      Tulkinnanvarainen lisäys
      Yhdysvaltain sisällissodan jälkeen ratifioidun 14. lisäyksen mukaan virkamiehet, jotka vannovat valan noudattaa maan perustuslakia, eivät saa tulevaisuudessa toimia virassa, jos he "osallistuvat kapinaan".

      Lisäyksen sanamuoto on kuitenkin tulkinnanvarainen, eikä maan perustuslaissa täsmennetä, miten niin sanottu ”kapinakielto” pannaan täytäntöön. 14. lisäystä on sovellettu vain kahdesti vuoden 1919 jälkeen.

      Tuomiosta voi valittaa 4. tammikuuta saakka. Trumpin tiedottaja kutsui Coloradon tuomiota välittömästi ”epädemokraattiseksi” ja vannoi vievänsä asian Yhdysvaltain korkeimpaan oikeuteen ratkaistavaksi.

      Asiantuntijoiden mukaan on mahdollista, että Coloradon korkeimman oikeuden päätös voidaan vielä kumota sen nojalla, että 14. lisäys on muotoilultaan epämääräinen. Lisäys ei esimerkiksi täsmennä, koskeeko kapinaan osallistuminen maan presidenttiä.

      Merkittävä käänne
      Coloradon korkeimman oikeuden päätös koskee vain Coloradon osavaltiota, mutta historiallinen tuomio on merkittävä käänne maan vuoden 2024 presidentinvaaleissa.

      Päätöksen nojalla osavaltion korkein oikeus tulkitsee, että 14. lisäyksen ”kapinakielto” koskee myös maan presidentin virkaa.

      Lisäksi oikeus tulkitsee, että tammikuussa 2021 tapahtunut mielenosoittajien ryntäys Yhdysvaltain kongressirakennukseen oli kapina, johon myös Trump osallistui.

      Lisäksi oikeus katsoo päätöksellään, että Trumpin 6. tammikuuta pitämä puhe, jossa hän yllytti väkijoukkoa valtaamaan kongressirakennuksen, ei kuulu maan sananvapauslakien suojan piiriin.

      Trump kiistää
      Trump on kiistänyt tammikuun 6. päivään liittyvät syytteet väärinkäytöksistä ja on kutsunut 14. lisäystä koskevia oikeuskanteita oikeuslaitoksen väärinkäytöksi.

      Trumpia vastaan on nostettu lukuisia syytteitä liittyen hänen yrityksiinsä kumota Yhdysvaltojen vuoden 2020 presidentinvaalien tulos.

      Kampanjatapahtumissaan Trump on avoimesti pilkannut häntä vastaan nostettuja syytteitä. Trumpin mukaan syytteillä pyritään estämään hänen paluunsa Valkoiseen taloon oikeuslaitosta käyttäen.

      Trump on kyselyjen mukaan ylivoimainen suosikki republikaanipuolueen vuoden 2024 presidenttiehdokkaaksi.

    • Anonyymi

      Jospa Jouko Piho profetoisi Trumpin pääsevän presidentiksi. Se varmistaisi, ettei Trumpia valita.

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      344
      2521
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      65
      1564
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1533
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe