Tämä palsta pitäisi sulea kokonaan.

TäysinTurhakePalsta

Ei tänne enää kukaan normaalijärkinen viitsi kirjoittaa yhtään mitään.
Keskustelun taso on mennyt täysin julkaisukelvottomaksi.

8

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TäysinTurhakePalsta

      Oikaisu otsikkotekstiin painovirhen johdosta.
      Korjattu otsikko: (Tämä palsta pitäisi sulkea kokonaan.)

      • kahdenhullunmatka

        Kaikki johtuu kahdesta HULLUSTA eli Copystä, joka vihaa Mäntyharjun kuuluisinta, menestyneintä ja herttaisinta miestä sekä Savonlinnan paskahoususta, joka vihaa kylänsä kuuluisinta journalistia.


      • NarsismiOnAivovamma
        kahdenhullunmatka kirjoitti:

        Kaikki johtuu kahdesta HULLUSTA eli Copystä, joka vihaa Mäntyharjun kuuluisinta, menestyneintä ja herttaisinta miestä sekä Savonlinnan paskahoususta, joka vihaa kylänsä kuuluisinta journalistia.

        Sinusta Anssi idiootti se johtuu! Äärimmäisessä narsismissasi ja härskiydessäsi kuvittelet, että voit kirjoittaa mitä tahansa paskaa kuin pahin pedofiili. Jos et kirjoittaisi kusipäistä paskaasi niin ei se Toinen kusipää Savonlinnastakaan tänne tulisi urveltamaan Pia-juttujaan.

        Sinä olet alinta pohjaskakkaa koko kylässä, vaikka kuinka yrität muuta paskaa uskotella!

        Narsismissasi et kykene ottamaan vastaan mitään kritiikkiä, mutta se on sinun ongelmasi, ei muiden!


      • TyhmyysPaistaaHullusta

        "...sitä vituttaa suunnattomasti ne ihmiset jotka eivät olekaan kanssaan samaa mieltä ja ilkeävät siitä huomautella."

        Sanos nyt kaikille, mistä asiasta et ole samaa mieltä "Pian" kanssa??

        Annahan tulla! Sano kerrankin jokin ASIA! Et taida tajuta mitään mistään lukemastasi!


      • HullutTäälläPalstalla
        TyhmyysPaistaaHullusta kirjoitti:

        "...sitä vituttaa suunnattomasti ne ihmiset jotka eivät olekaan kanssaan samaa mieltä ja ilkeävät siitä huomautella."

        Sanos nyt kaikille, mistä asiasta et ole samaa mieltä "Pian" kanssa??

        Annahan tulla! Sano kerrankin jokin ASIA! Et taida tajuta mitään mistään lukemastasi!

        Ihan turha luulla, että Savonlinnan hullu mies kykenisi järkevästi vastaamaan mihinkään kysymyksiin. Se on ihan yhtä TYHMÄ kuin Anssikin, joka ei myöskään osaa keskustella eikä vastata mihinkään kysymyksiin.

        Tuijottavat vain tyhmänä kaukaisuuteen tyhjä ilme naamallaan.


    • HullulleTurpaan

      Viskari, eli tuo copy-väitteitä suolatava ukko oli AINOA, joka vinkui vastaan asiallisesta sopimuksesta, että kukaan ei kirjoita palstalle perustelematonta paskaa viitaten siihen ukkoon itseensä.

      Eli KAIKKI sen tajuaa, kenen vika tämän palstan alennustila on!

      • Nettietiketti

        Sä olet Anssi VÄHÄ-ÄLYINEN TYPERYS!

        Nämä ovat TÄYTTÄ ROSKAA!
        "MISTERIÄ HIMOITAAN KUVAKKEESSA JA HÄNELLÄ ON NAISIA JOKA PÄIVÄLLE.
        EI OLE IHME, ETTÄ TUOLLAINEN MAHTIMIES TUNNETAAN HOLLYWOODISSA JA JAPANISSA SAAKKA!"

        Lopussa viestiäsi olet vain liittänyt Copy-sanan itsesi tilalle vanhaan viestiin! Ainoastaan Anssi sinun nimesi Copy-sanan tilalla tuottaa järkeviä ja todenmukaisia lauseita.

        Tuokin vain TODISTAA, että olet epärehellisistä epärehellisin rikollinen ja henkisesti lapsen tasolle jämähtänyt keski-ikäinen hyypiö!

        Etkä sinä OSAA kirjoittaa itse järkeviä ja perusteltuja lauseita!


    • Jonkunpitäisipuuttua

      Ei palstaa tarvi sulkea!Riittää kun sulkee palstalta Sen savonlinnan hullun ja kopin,jolleivat ole jopa yksi ja sama henkilö!?!?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe