Koirat ja omistajat

ksantippanen

Tänään olin lenkillä, kerrostalon kohdalla tuli vastaan iäkäs pariskunta neljän koiran kanssa. Nähdessään minun tulevan päästivät koko lauman juoksemaan minua kohti.
Koirat räksyttivät ja yrittivät hyppiä päälle. Huusin, että koirat on pidettävä kiinni ja ollaan taajama-alueella. Tähän vastasi nainen, että tämä on viiden kuukauden vanha ja se saa olla vapaana, joten lue metsästytslakia.
Jos yksi on, mutta miten se toimii kolmen muun kohdalla. Ihmettelin , että varmaan lähemmäs kahdeksankymppiset ihmiset ovat tuollaisia käytökseltään. Koirista ei voi mennä takuuseen oli se iso taikka pieni. Hyppiminen voi myös sotkea tai rikkoa vaatteet, siitäkin on kokemusta.
Jotenkin tuntuu, että koiran omistajissa on harvinaisen paljon luonnevikaisia ihmisiä. Olen kyllästynyt jätöksiin, joita tulee piha-alueelle ja yksi vanha nainen tekee kiusaa , on opettanut koiransa räkyttämään koko päivän. Kerran kuumana päivänä koirat olivat koko päivän haukkuneet, menin katsomaan onko koirilla jokin hätä, ehkä omistaja on saanut kohtauksen, eikö mitä, muija väitti, että naapurin koira haukkuu. Muutenkin hän on vähän omituinen, hiippailee iltahämärissä, olen yllättänyt muutaman kerran takapihaltani ja tulee kylään olohuoneen ovesta, eli ei ihan normaalia.

1

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salmonella-vaara

Minä olen vihainen linnuille. Juuri kun olen saanut auton pestyä ja vahattua, niin taivaalta tipahtaa puhtaalta tuoksuvan pellin päälle valkoinen merkkiläiskä.

Tee työtä jolla olisi tarkoitus. Eikö kaupunkeja voisi peittää jollain läpinäkyvällä kuvulla, jotta linnut eivät pääse sotkemaan ihmisten omaisuutta? Tautejakin levittävät samalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe