Joskus näkee näitä KIITOS VETERAANIT-huppareita. Olen ajatellut,että pitäisikö hankkia sellainen,mutten kuitenkaan uskalla,koska pelkään
rasistien suuttuvan siitä,vaikka olen syntyperäinen suomalainen,ei ulkonäköni ole kuitenkaan se perinteinen pellavapää. Minua voi helposti luullakin mamuksi ja tämän vuoksi ei uskalla tätä veteraani hupparia hankkia, enkä muutenkaan innostu Leijona/Suomi-Finland huppareista-joten hyllyyn jäävät.
KIITOS VETERAANIT-huppari
7
454
Vastaukset
ei minullakaan ole. Enkä hanki. Oli mulla kerran 'white power' pusero. Jotain pitkiä katseita tuli, mutta ei muuta.
- SUOMALAINENKO
Niin. Sen ovat rasistit ja yltiöisänmaalliset omineet tämän Kiitos Veteraanit hupparin. Päätän etten hanki,suotta aiheuttaa mitään närää.
- ToloMohvi
Tälle onmyös vaihtoehto, eipäkestä huppari.
- NIMEMOMAAN
Menis laivalle ruikkii sen hupparin kanssa kotiin palaavia virolaisia päin. Vois Tallinnan laiva heilua sen jälkeen paapuurista tyypyyriin.
- kohta.100v
Ei kai kiitos veteraanit -paita ole yhtään sen pahempi kuin kiitos turvapaikanhakijat (tai muu vähemmistö)-paita? Kuka tahansa, joka paheksuu tuollaista veteraanipaitaa, on selvä rasisti.
Jälkimäistä osaisivat varmaankin matubisneksen omistaja-poliitikot perheineen. - whiteville
Ovathan tummatkin heimot omineet itselleen AK-47kan. Haluaisin kyllä käyttää, mutta en uskalla. Olen näes hieman tummempi iholtani kesäisin. Ja muutenkin pipo kiristi päätä.
- käkkäräalapää
Leijona lakki kannattaa hommata sitten kun on ansainnut ensimmäisen mitalinsa. Mutta tuskin se käkkäräpäähän mahtuu.. Suosittelen reggae pipaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1252965Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521295
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055