Saisikohan asiakas apua ostamisiin kun siellä on niin paljon myyjiä niin nopeita päätöksien tekoon. Mitä ne muut myyjät tekee kun seisoo asiakkaiden edessä ja takana on niin nopeita varsinkin se rimputtaja mikä menee ja tulee. Kassat henkilöt ovat hyviä eli siirtää kassasta varaosa tiskiin niin tulisikin jotain muutakin ,kun juuri se mitä tarvitsee. Varaosa tiskin myyjät antavat väärän osan eli pistää pakettiin asiakas ei ole vielä nähnyt oliko samanlaiset kun se mikä on autossa.joutuu maksamaan ensin kun näkee oliko vai ei!!!!!!.
lohjan motonet
3
279
Vastaukset
- täh.täh
Onko se rimpuileva varttuisi. onkos se vartiointi vartiksi silmät auki vai kiinni menisi ulos kun on niin punainen
- Vakioasiakas
Oudon sisältöinen kirjoitus ja vaikea uskoa todeksi. Lähistöllä asuvana olen viimeaikoina asioinut melko tiheään ( jopa 1-2 kertaa viikossa) ja aina olen saanut hyvää palvelua. Infotiskiltä vuoron jonotettuani neuvovat mistä tämän käyntikerran tuotteen löytää ja irtomuttereitten punnitus tapahtuu nopeasti. Pyynnöstäni varaosan olen joka kerta pystynyt vertailemaan etsimääni osaan. Ainoa missä tökkii, on kassajono, eikä sielläkään kun välttää ruuhka-ajan asioinnin.
- perälieska
Olin asiakkaan tuolla joskun ennen joulua ja sellanen hampaaton juippi kohelsi pihamaalla. Käsittämätön nuija!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396875
- 323878
- 453260
- 342834
- 162652
- 372218
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 341910