Toivotan kaikille Lieksaan jotenkin liittyville isille Hyvää Isänpäivää!
Kamuttaja toivottaa Hyvää Isänpäivää.
14
86
Vastaukset
- vanha.mies
Kiitos sitä samaa sinulle.
- nuori.lieksalainen
Minäkin toivotan Hyvää Isänpäivää.
Sitä samaa toivotan minäkin.
Pari "miesmäistä" ajatelmaa mausteeksi tähän, toki pienoinen pilke silmäkulmassa.
Jumala loi miehen ennen naista, sillä hän ei halunnut neuvoja miehen luomisessa.
JACK CARTER
Mies kun Alkaappone tai Siinatra, ja akka ei kun nuilottaa.
HEIKKI TURUNEN- perisrules
Onnea kaikille peristen onnettomille isille.
- antero12v
Perisisä on paras isä, ei ole juppi kusipää!
- ei.pilkata.ihmisiä
Pääsääntöisesti jokaiselle se oma isä on paras!
- ukki55
kolme lasta,vaayksi muisti
- Pienityttönen
ei.pilkata.ihmisiä kirjoitti:
Pääsääntöisesti jokaiselle se oma isä on paras!
Ei ihan kaikille kuitenkaan. Olen 66v ja isäni 90. Vanhempani erosivat ollessani alle kolme vuotias. Isääni en ole nähnyt sen koommin. Tiedän osoitteen ja olen ottanut elämäni aikana kaksi kertaa yhteyttä häneen. Molemmista seuraus haukkuma ja solvauskirje. En ole tehnyt hänelle mitään pahaa, enkä pyytänyt tänne syntyä. Lienee aikoinaan ero äidistä ollut riitainen ja sitä kostettu minulle syyttömälle. Äiti ollut kuolleena jo 28 vuotta.
- VajakkiLieksa
Onnea vajakkien peristen vajakeille isille.
- lapset.omat
Hyvää Isänpäivää!
- hyvin.surullinen
Minulla on 8 lasta ei edes korttia tullut eikä käyny ykskään. Viisi lapsista asuu Lieksassa. Lähin puolen kilometrin päässä.
- tfy
Juuu
- isänpäivänjälkeen
Ompa joillain mulkkumaisia vanhempia, siis muillakin kuin minulla! Mulla myös isäni hylkäsi perheensä, ja jätti äidin yksinhuoltajaksi, mutta hyvin selvittiin! Äitini kanssa oli elämä hyvin ja kaikkea oli mitä tarvittiin, nälkää ei ollut! Nyt hän on jo mananmajoilla! Isäni oli kusipää, en ollut hänen hautajaisissakaan, tai meidän perheestä ei ollut kukaan, enkä ole käynyt hänen haudallakaan! On haudattu muualle kuin lieksaan. Jos josku käyn haudalla, niin korkeintaan kusellla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033792Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii592379Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912286- 472193
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131287Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 681129
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1231108