Aina samat TV-naamat alkavat kyllästyttää.

Väistöliike

Olenko ainoa jota alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää aina nämä samat naamat TV:ssä?
Halusin vain itse näyttelijänä ja ent. mainosmallina ottaa kantaa tähän.

Tarkoitan näitä samoja naamoja, jotka ovat olleet enemmän telkkarissa sitten Putous 2010:nen? Esim. Hirviniemi, Nieminen, Linnonmaa, Kosonen tai Vatanen, sekä tässä oli vastikään nostettu pinnalle taas nämä Forsbergit ja Robinit sun muut.. Erityisesti nyt marraskuun aikana ollut Niemisen Riku joka kulman takana.

Ei tarvi vaihtaa kovin montaa (radio)kanavaa, käydä kovin monissa leffoissa, teattereissa tai tapahtumissa, silti on aina ne samat pärstät telkkarissa, radiossa, mainoksissa ym. ym.

Eikö parempaa löydy? Vai eikö näitä uskalleta vaihtaa ikinä? (siinä pelossa ettei tule tarpeeksi katselijoita).

Meinaan, tiedän / tunnen ihmisiä jotka osaavat näytellä paremmin, kuin nämä nykyiset 'jokapaikan sankarit'. Ympäri Suomen roolituksissa on ihmisiä pitkiä jonoja, joita oikeasti kiinnostaisi näytteleminen, (muutenkin, kuin pelkästään rahan takia)
mutta ei näille anneta edes mahdollisuutta, mikä on erittäin surullista.

Kukaa nimittäin jaksaa ikuisesti näitä halpoja puujalka- ja kakka-pissa-seksi - vitsejä? Tai no, en sinusta tiedä..

Nytkin on tulossa taas toinen osa Luokkakokouksesta ja (yllätys yllätys) Niemisen tähdittämä Tatu ja Patu - leffa. Ja ei, en ajatellut katsoa niistä kumpaakaan.

Muutenkin mennyt surkeaan suuntaan median anti, kerran kävi mielessä
heittää TV mäkeen.

Nämä ovat vain meikäläisen omia mielipiteitä, kenenkään ei tarvitse ottaa näistä herneitä nenään tai muutenkaan kiihtyä, varsinkaan mainstream - fanaatikkojen.

0

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Täytyy tunnustaa

        että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
        Ikävä
        126
        1645
      2. jos saat yhden

        Toiveen esittää niin mikä olisi
        Ikävä
        100
        1203
      3. Huomenta päivää

        Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
        Ikävä
        201
        1068
      4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

        Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
        Suomalaiset julkkikset
        7
        995
      5. Vanhempi mies

        Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
        Ikävä
        54
        871
      6. Anna anteeksi

        Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
        Ikävä
        78
        813
      7. Aika haavat parantaa

        Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
        Ikävä
        171
        784
      8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

        HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
        Hallitus
        50
        773
      9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

        Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
        Ikävä
        96
        773
      10. Tänään kun näin sinut

        olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
        Ikävä
        52
        772
      Aihe