Aku Hirviniemi on elävä esimerkki siitä, miten vaikeaa on tehdä huumoria, Hän tukeutuu pissiin, kakkaan, sukupuolielimiin, härskeihin juttuihin yms. Posse pelaa pitkälti samoilla linjoilla. Olen katsonut uteliaisuuttani kolme jaksoa, samoin Hirviniemen matkailuohjelmaa, ja jaksan ihmetellä aiheiden köyhyyttä. Matkailuohjelmassa Hirviniemi voisi ottaa oppila Haapasalosta, joka kunnioittaa ihmisiä eikä vitsaile heistä suomen kielellä epäkohteliaasti. Joko riittäisi Hirviniemi telkkarissa...Minun telkkarissani riitti.
Maailman vaikein laji -huumori
6
93
Vastaukset
- Avaruuteen32
Riihimäkisten "koomikko" mölyäjien tuskan vois lopettaa.... riittää ainakin mulle ! anne Katajan päätön lässytys..... Hirvikärpäsen kohellukset muka "huumorin" nimissä..... Luhtisen mummolook....
- hirviperse_TUSKAA--
Hirviperse aiheuttaa silmitöntä tuskaa katsojissa
- Humor
Aku Hirviniemi on tosi jees, ainakin minun mielestäni. Hyvä näyttelijä. Katsoin yhden jakson matkailuohjelmasta, taisi olla Kuubassa. Aku oli jotenkin väsyneen ja poissaolevan tuntuinen. Olisiko se väsymys ja uupumus jo silloin ollut alkamassa josta hän nyt on sairauslomalla.
Liika on aina liikaa kenelle tahansa. Toivon hänelle paremisia ja tsemppiä!- sängynalta
Toivotaan, että pysyy sairaslomalla koko ensi vuodenkin, että tulee kuntoon.
- dirlittan
Hirviniemi ei ole hauska, vaan todella tylsä paskanjauhaja kuten vaimonsa Niina.
Aina samanlaisia, oli rooli mikä tahansa. Kummankin äänet aivan takapuolesta, toivottavasti poistuvat lopullisesti ruudusta.
Onko aina pakko YRITTÄÄ VÄKISIN olla hauska?!- SamppaLinnaVII
Miälenvikasta läpändeeroo. Saa käyttää mut ei oo pakko hei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847