mitä oli ennen syntymää

0-näyttää

Voidaan satuilla, että elämä on rangaistus ennen syntymää.

7

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä kuoleman jälkeen tilanne on se, että on pakko syödä 568575757 kuutiota mämmiä.

Kun on syönyt mämmin, joutuu takas maan päälle piereskelemään.

• rahattännesanojeesus

Aina kerrotaan tulevasta, jolla voidaan ohjailla hölmöjä.
      Menneisyys olisi kohtalo, josta ei voi hyötyä.

• Minä.muistan

Kyllä minä muistan pätkän juuri ennen syntymääni. On osoittautunut todeksi.
      Kyllä minä muista pätkiä edellisestä elämästäni ja siinä kuolemisen. Entisen kotitaloni paikan tiedän, mutta siinä on nyt uudempi talo. Ja muutaman silloisten vanhempieni kertoman jutun, jotka ovat osoittautuneet tosiksi.
      Ja onpa minulla mielikuva siitä sitäkin edeltävän elämäni päättymisestä. Ja aavistan syyn, miksi tämä elämäni meni niinkuin meni eli ihan niitten pääpirteitten mukaan kuin minulle sanottiin ennen syntymääni tähän elämään. Yhteen-kahteen juttuun sain hirveällä ruinaamisella ja painostuksella muutosta ja siksi ne asiat menivätkin totaalisesti pieleen.
      Älä koskaan toivo mitään. Voit vielä saada sen!

• minusta_tuntuu_on_satua

Kuvitelma eli tunne ei ole tosi.

• nää_on_näitä

Silloinkin se oli nyt.
      Kaikki muu on mielikuvitusta, muistikuvia mielikuvista, satua kuten ensivuosi tai huominen. Unikin tuntuu todelta unessa.

• mielipteeni

Tämän elämän unikin tuntuu aivan todelta niin kauan kuin tätä kestää.

Mielestäni elämä ja ihmisenä oleminen kärsimyksineen ja iloineen on suuri ja ihmeellinenkin arvoitus. Jyrkät skeptikot ja yhden asian toitottajat mielestäni torjuvat elämän herkimmät ja arvokkaimmat sävyt.

• älä_lisäänny
        mielipteeni kirjoitti:

Tämän elämän unikin tuntuu aivan todelta niin kauan kuin tätä kestää.

Mielestäni elämä ja ihmisenä oleminen kärsimyksineen ja iloineen on suuri ja ihmeellinenkin arvoitus. Jyrkät skeptikot ja yhden asian toitottajat mielestäni torjuvat elämän herkimmät ja arvokkaimmat sävyt.

Olet vanhempiesi jatke.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10171
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2468
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      216
      1938
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      1733
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1070
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1044
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      75
      895
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      872
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      842
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      85
      815
    Aihe