Rob Ray(selvä voitto Rudy)
Rob Ray(selvä voitto Rudy, isonenäinen Rudy koulutti Rayta, piti hänet sidottuna ja iski enemmän)
Rob Ray(tasapeli, painia, ei aktiivisuutta)
Sandy McCarthy(tasapeli huippukuntoista Hitmania vastaan on kova tulos, huikeaa iskujuhlaa, vähemmän murehtivat suojausta)
Dan Kordic(niukka voitto Poeschek, menivät toe to toe tyyliin, tää sopii Rudylle hyvin vahvanyrkkisenä, otti skalpin uyhdestä liigan parhaimmasta äijästä)
Ryan Vandenbussche(niukka voitto Poeschek, ei paljoa tapeltu, mut osui muutaman kerran Vandyyn, joka missasi yhden ison vasurin)
Craig Berube(selvä voitto Berube, joka aktiivisempi, ei voimalyöntejä, mut teki enemmän töitä, Rudy oli aikalailla pihdeissä)
Craig Berube(tasapeli iskukisassa toe to toe tyyliin)
Dave Brown(selvä voitto Brown, voimaiskija Brown oli liikaa Rudylle ja hänen ulottuvuus oli myös liikaa)
Ken Daneyko(selvä voitto Poeschek)
Bob Probert(tasapeli, kovaa iskemistä)
Bob Probert(selvä voitto Probert, sai paitansa pois päältä ja otti yliotteen Rudysta)
Jeff Chyhcrun(niukka voitto Chychrun, ruma tappio Rudylle, ei saanu mitään aikaan, toisaalta eipä Jeffkään ihmeitä tehny, mut tarvittavan voiton eteen)
Jeff Chychrun(selvä voitto Chychrun, joka hyvin pihdeissä piti Poeschekin)
Ken Belanger(tasapeli, vaikka näytti että Rudy oli vähän niskan päällä)
Tony Twist(selvä voitto Twist)
Tony Twist(yhdenmukainen voitto Twist)
Rudy Poeschekin tappelutuloksia=
Juha82Steelesman
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440