Tuolla: http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/soini-diili-trumpille-pitää-puhua-euroopasta-hyvänä-diilinä-1.168604 Soini kirjoittaa tuon artikkelin lopussa, että: "Tietysti se tyyli jolla vaalit voitettiin, oli hiihtotermein sekoitus perinteistä ja luistelua. Olen enemmän perinteisen tyylin hiihtäjä" Mikä on palstalaisten tulkinta tuosta? Eihä tuossa ole päätä, eikä häntää.
Soini mölisee taas
6
167
Vastaukset
- anaali-tossavainen
"Tietysti se tyyli jolla vaalit voitettiin, oli hiihtotermein sekoitus perinteistä ja luistelua. Olen enemmän perinteisen tyylin hiihtäjä", hän muotoili."
Lyllerö käyttää taas kummallisia kielikuvia, joiden tulkitsemiseen ei ole mahdollisuutta kuin hänellä itsellään. Ehkäpä paksu poika yrittää selitellä, että hän ei muka valehtele yhtä paljon kuin Strumpf.- okj6gfvd
VALHEILLA VALTAAN,
UUDET VAALIT! PERSUT VALEHTELI KAIKEN!!..SOINI PERSUT KUSETTI KANSAA TAKINKÄÄNTÖ
https://www.youtube.com/watch?v=Y4VsCDFWdZs&list=PLmb1Thl8L0Nhod3q2JbP7oETiSXKOIJlB&index=5
- vähättelee.valheitaan
läskipallero selittää että trump jauhoi enemmän paskaa kuin soini itse, joka on omien sanojensa mukaan perinteisen tyylin hiihtäjä. soini ei ainakaan hangessa suksilla pääsisi metriäkään eteenpäin. ei luistelutyylillä eikä perinteisellä.
- A-Celle
Soini väittää valehdelleensa vähemmän kuin Trump, vaikka oikeasti Trump valehteli paremmin mutta ei sen enempää kuin Soinikaan.
- valtava-ero-tuo
Trump on tehnyt oikeitakin töitä, Soini ei päivääkään.
- Ruoka_vetää_puoleensa
Mutta saipahan Soini istua katetussa ruokapöydässä kolme tuntia, "työillallisella".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 321720
- 50798
- 68747
- 108711
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7641Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27570Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t30552Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.14538Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.138435Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel27426