Tuolla: http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/soini-diili-trumpille-pitää-puhua-euroopasta-hyvänä-diilinä-1.168604 Soini kirjoittaa tuon artikkelin lopussa, että: "Tietysti se tyyli jolla vaalit voitettiin, oli hiihtotermein sekoitus perinteistä ja luistelua. Olen enemmän perinteisen tyylin hiihtäjä" Mikä on palstalaisten tulkinta tuosta? Eihä tuossa ole päätä, eikä häntää.
Soini mölisee taas
6
74
Vastaukset
- anaali-tossavainen
"Tietysti se tyyli jolla vaalit voitettiin, oli hiihtotermein sekoitus perinteistä ja luistelua. Olen enemmän perinteisen tyylin hiihtäjä", hän muotoili."
Lyllerö käyttää taas kummallisia kielikuvia, joiden tulkitsemiseen ei ole mahdollisuutta kuin hänellä itsellään. Ehkäpä paksu poika yrittää selitellä, että hän ei muka valehtele yhtä paljon kuin Strumpf.- okj6gfvd
VALHEILLA VALTAAN,
UUDET VAALIT! PERSUT VALEHTELI KAIKEN!!..SOINI PERSUT KUSETTI KANSAA TAKINKÄÄNTÖ
https://www.youtube.com/watch?v=Y4VsCDFWdZs&list=PLmb1Thl8L0Nhod3q2JbP7oETiSXKOIJlB&index=5
- vähättelee.valheitaan
läskipallero selittää että trump jauhoi enemmän paskaa kuin soini itse, joka on omien sanojensa mukaan perinteisen tyylin hiihtäjä. soini ei ainakaan hangessa suksilla pääsisi metriäkään eteenpäin. ei luistelutyylillä eikä perinteisellä.
- A-Celle
Soini väittää valehdelleensa vähemmän kuin Trump, vaikka oikeasti Trump valehteli paremmin mutta ei sen enempää kuin Soinikaan.
- valtava-ero-tuo
Trump on tehnyt oikeitakin töitä, Soini ei päivääkään.
- Ruoka_vetää_puoleensa
Mutta saipahan Soini istua katetussa ruokapöydässä kolme tuntia, "työillallisella".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2762122- 431904
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1131820Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊651483Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?851369- 781284
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031273Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191163- 571155
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1731004