ylösnousemus

keskipäivä

tarkoittaa ihmiskunnan nostamista toimimaan korkeammalla tietoisuuden tasolla maanpäällä. Se mitä se on ei tiedä kukaan ihminen. Maapallo on ihmisen koti. Se ei sieltä lähde muualle paitsi mitä nyt oppii lenteleen avaruudessa ja ehkä joskus satojen vuosien päästä rakentamaan kotipesiä muille planeetoille ja ehkä jopa eri ulottuvuuksiin (mitä kaikkea tuolla ulkona sitten onkaan).

21

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuinka tämä ilmenee ihmisessä ?

      • keskipäivä

        Yksi teoria on se että ihmisen seuraava evoluutionaalinen kehitys on chakroihin liittyvä energinen ja sielullinen kehitys.

        Tuota nostoa ei voi tehdä ihminen sillä se vaatii tietoa mekanismeista miten universumi toimii sekä mistä kaikessa on kyse. Se kuka tai mikä kaiken takana on vain tietää tai mikä nyt ihmiskuntaa ohjaakaan. Vain se tietää tarkalleen mitä tapahtuu ja miten ja mikä on kehitys. Ihmiset voivat vain arvailla.


      • sellastseonk
        keskipäivä kirjoitti:

        Yksi teoria on se että ihmisen seuraava evoluutionaalinen kehitys on chakroihin liittyvä energinen ja sielullinen kehitys.

        Tuota nostoa ei voi tehdä ihminen sillä se vaatii tietoa mekanismeista miten universumi toimii sekä mistä kaikessa on kyse. Se kuka tai mikä kaiken takana on vain tietää tai mikä nyt ihmiskuntaa ohjaakaan. Vain se tietää tarkalleen mitä tapahtuu ja miten ja mikä on kehitys. Ihmiset voivat vain arvailla.

        Kaikesta on kyse siitä että sinä luet tämän ja se on ainoa todellinen asia tällä hetkellä . Ajatukset harhauttaa sinut aina pois tästä hetkestä ja siitä että näkisit puhtaan totuuden tästä hetkestä . Vain sinun kokemuksesi on todellista ... sinä uusiudut joka hetki eli siis voit olla mitä vain katsomatta menneisyyteesi . Tämä on minun näkemykseni minun kokemukseni pohjalta . Kun koet sen luopumuksen mikä tapahtuu kun tiedät kuolevasi ... se vapauttaa sinut harhoistasi .


      • Voi.voi
        sellastseonk kirjoitti:

        Kaikesta on kyse siitä että sinä luet tämän ja se on ainoa todellinen asia tällä hetkellä . Ajatukset harhauttaa sinut aina pois tästä hetkestä ja siitä että näkisit puhtaan totuuden tästä hetkestä . Vain sinun kokemuksesi on todellista ... sinä uusiudut joka hetki eli siis voit olla mitä vain katsomatta menneisyyteesi . Tämä on minun näkemykseni minun kokemukseni pohjalta . Kun koet sen luopumuksen mikä tapahtuu kun tiedät kuolevasi ... se vapauttaa sinut harhoistasi .

        Ei ole Luoja ole jättänyt luomakuntaansa pimeyteen vaan on tehnyt itsensä tiettäväksi kaikkien kesken niin, että lapsikin sen ymmärtää.

        En tiedä mikä tarve teillä on saada tästä väännetyksi, jotain kovin salamyhkäistä ja aivojanne hivelevää, mutta Herran tiet on ja Hän on itsensä ilmoittanut maailmalle.

        Niin kuin Sana sanoo "Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

        Tekin tietoisesti esitätte tietämättömiä.

        Tehkää todellinen parannus valheistanne ja kääntykää Elävän Jumalan puoleen, niin löydätte sielullenne pelastuksen.


      • Voi.voi
        Voi.voi kirjoitti:

        Ei ole Luoja ole jättänyt luomakuntaansa pimeyteen vaan on tehnyt itsensä tiettäväksi kaikkien kesken niin, että lapsikin sen ymmärtää.

        En tiedä mikä tarve teillä on saada tästä väännetyksi, jotain kovin salamyhkäistä ja aivojanne hivelevää, mutta Herran tiet on ja Hän on itsensä ilmoittanut maailmalle.

        Niin kuin Sana sanoo "Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

        Tekin tietoisesti esitätte tietämättömiä.

        Tehkää todellinen parannus valheistanne ja kääntykää Elävän Jumalan puoleen, niin löydätte sielullenne pelastuksen.

        Herran tiet on suorat.


      • Voi.voi kirjoitti:

        Ei ole Luoja ole jättänyt luomakuntaansa pimeyteen vaan on tehnyt itsensä tiettäväksi kaikkien kesken niin, että lapsikin sen ymmärtää.

        En tiedä mikä tarve teillä on saada tästä väännetyksi, jotain kovin salamyhkäistä ja aivojanne hivelevää, mutta Herran tiet on ja Hän on itsensä ilmoittanut maailmalle.

        Niin kuin Sana sanoo "Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen. Mutta nykyiset taivaat ja maa ovat samalla sanalla talletetut tulelle, säästetyt jumalattomain ihmisten tuomion ja kadotuksen päivään."

        Tekin tietoisesti esitätte tietämättömiä.

        Tehkää todellinen parannus valheistanne ja kääntykää Elävän Jumalan puoleen, niin löydätte sielullenne pelastuksen.

        Aikaisempi viesti oli minulta . Kyllä minä Jumalaan uskon ja parannuksen tielle olen lähtenyt ja aika temmokkaasti . Mutta sinähän en sitä näe kun oma syyhysi kuulostaa paremmalta kuin muiden kokemukset asiasta . Jos tekstini kuulostaa salamyhkäiseltä jne niin lueppa uudestaan ja ajattele VIISAASTI


      • Voi.voi
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        Aikaisempi viesti oli minulta . Kyllä minä Jumalaan uskon ja parannuksen tielle olen lähtenyt ja aika temmokkaasti . Mutta sinähän en sitä näe kun oma syyhysi kuulostaa paremmalta kuin muiden kokemukset asiasta . Jos tekstini kuulostaa salamyhkäiseltä jne niin lueppa uudestaan ja ajattele VIISAASTI

        No ei nuo sinunkaan kirjoitukset terveeltä evankeliumilta kuulosta, vaan oppisi on joku sekasoppa mihin yhdistyy budhalaisuutta, kristinuskoa ja ties mitä?

        Jeesus itse sanoi, että jo pieni hapatus hapattaa koko taikinan.
        Jos Totuuteen lisätään ripauskin valhetta, eli aisioita mitkä ei pidä paikkaansa, niin ei se silloin enää ole totta, eikä silloin enää olla Totuudessa. Tätähän Kristus tuolla tarkoitti.

        Puhtaan uskon tulee perustua sille minkä tietää varmaksi. Silloin ollaan Totuudessa.


      • Voi.voi kirjoitti:

        No ei nuo sinunkaan kirjoitukset terveeltä evankeliumilta kuulosta, vaan oppisi on joku sekasoppa mihin yhdistyy budhalaisuutta, kristinuskoa ja ties mitä?

        Jeesus itse sanoi, että jo pieni hapatus hapattaa koko taikinan.
        Jos Totuuteen lisätään ripauskin valhetta, eli aisioita mitkä ei pidä paikkaansa, niin ei se silloin enää ole totta, eikä silloin enää olla Totuudessa. Tätähän Kristus tuolla tarkoitti.

        Puhtaan uskon tulee perustua sille minkä tietää varmaksi. Silloin ollaan Totuudessa.

        Niin Jeesushan kertoi että pitää takertua menneeseen ja toivoa parempaa huomista ? Eiköhän Jeesus puhunut tästä ajasta ? Vai ? Muista että Jeesus on Totuus ... muu on paskaa ... myös Raamatussa .


      • Voi.voi
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        Niin Jeesushan kertoi että pitää takertua menneeseen ja toivoa parempaa huomista ? Eiköhän Jeesus puhunut tästä ajasta ? Vai ? Muista että Jeesus on Totuus ... muu on paskaa ... myös Raamatussa .

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.


      • Voi.voi kirjoitti:

        Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.

        Kiitos tästä ... Joten UT ei voi olla niitä Jeesuksen tarkoittamia "kirjoituksia" koska tulivat Hänen jälkeensä .


      • Voi.voi
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        Kiitos tästä ... Joten UT ei voi olla niitä Jeesuksen tarkoittamia "kirjoituksia" koska tulivat Hänen jälkeensä .

        Aloita tutustumalla siihen mitä Jeesus opettaa ja koettele pitääkö se kaikki paikkaansa myös kirjan ulkopuolella.

        Kun tunnet Kristuksen, tiedät myös missä Hengessä, loput Uudesta Testamentista on kirjoitettu.


      • TämmöstTääOn
        Voi.voi kirjoitti:

        Aloita tutustumalla siihen mitä Jeesus opettaa ja koettele pitääkö se kaikki paikkaansa myös kirjan ulkopuolella.

        Kun tunnet Kristuksen, tiedät myös missä Hengessä, loput Uudesta Testamentista on kirjoitettu.

        Kyllä minulla on ihan tiedossa se että kuinka todellisuuden muokkaus tapahtuu uskontojen kautta ... jokaisessa kokemus maailmasta muuttuu ikään kuin taajuus muutetaan erilaiseksi ... itselläni tämä tuli kokemuksen kautta ja olen todennut kokemukseni samaksi asiaksi mitä "teksteissä" kerrotaan . Toki jos luot mielikuvasi ainoastaan Raamatun kautta niin se on apinointia kuten useimmiten uskonnoissa on kyse ... eli matkimisesta . Menen sitä tietä mitä johdatus minulle näyttää .


      • Voi.voi
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        Kyllä minulla on ihan tiedossa se että kuinka todellisuuden muokkaus tapahtuu uskontojen kautta ... jokaisessa kokemus maailmasta muuttuu ikään kuin taajuus muutetaan erilaiseksi ... itselläni tämä tuli kokemuksen kautta ja olen todennut kokemukseni samaksi asiaksi mitä "teksteissä" kerrotaan . Toki jos luot mielikuvasi ainoastaan Raamatun kautta niin se on apinointia kuten useimmiten uskonnoissa on kyse ... eli matkimisesta . Menen sitä tietä mitä johdatus minulle näyttää .

        Tuota kuvaamaasi kutsutaan vain itselleen valehteluksi.

        Ei todellisuutta voi muokata, ei se silloin olisi todellisuutta.
        Totuus on se mikä on totta todellisuudessa. Totuus on muuttumaton, eikä mikään valhe voi kumota sitä. Totuus tekee vapaaksi.

        Oletko itse muuten miettinyt, että mikä tarve sinulla on pyrkiä kumoamaan Raamattua, vaikka et edes tunne sen sisältöä?


      • Voi.voi kirjoitti:

        Tuota kuvaamaasi kutsutaan vain itselleen valehteluksi.

        Ei todellisuutta voi muokata, ei se silloin olisi todellisuutta.
        Totuus on se mikä on totta todellisuudessa. Totuus on muuttumaton, eikä mikään valhe voi kumota sitä. Totuus tekee vapaaksi.

        Oletko itse muuten miettinyt, että mikä tarve sinulla on pyrkiä kumoamaan Raamattua, vaikka et edes tunne sen sisältöä?

        Sinä tarkoitat nyt että sinun ei ole mahdollista nähdä maailmaa eritavoin esimerkiksi Hengen vaikutuksen alaisena ? Minulla kyllä kokemukseni muutti näkökykyä maailmasta ja nyt se tie on vienyt kohti Jeesusta ... Olenko mielestäsi väärällä tiellä kohti Totuutta ? Nyt on Kyse TOTUUDESTA ! Sinäkö olet Jeesuksen vertainen ? EPÄILEN . Kyllä minä sen tiedän että Totuus vapauttaa kaikessa muodossaan ... On tullut nähtyä omassa elämässäni varsin selvästi ja kohti sitä kuljetaan läpi elämän ellet sitten ALA ITSEÄSI JEESUKSEKSI KUTSUMAAN . Itse ajattelin lukea Raamatun siten että aloitan Jeesuksesta ja vasta sen jälkeen pohdimme(toivottavasti) mitä muuta tulisi Raamatusta lukea . Mielestäni aivopesua on jokapuolella ja jos kerran Jeesus on Totuus niin niin ... Onko tämä mielestäsi valehtelijan tie ?


      • sfsdffsd
        TämmöstTääOn kirjoitti:

        Sinä tarkoitat nyt että sinun ei ole mahdollista nähdä maailmaa eritavoin esimerkiksi Hengen vaikutuksen alaisena ? Minulla kyllä kokemukseni muutti näkökykyä maailmasta ja nyt se tie on vienyt kohti Jeesusta ... Olenko mielestäsi väärällä tiellä kohti Totuutta ? Nyt on Kyse TOTUUDESTA ! Sinäkö olet Jeesuksen vertainen ? EPÄILEN . Kyllä minä sen tiedän että Totuus vapauttaa kaikessa muodossaan ... On tullut nähtyä omassa elämässäni varsin selvästi ja kohti sitä kuljetaan läpi elämän ellet sitten ALA ITSEÄSI JEESUKSEKSI KUTSUMAAN . Itse ajattelin lukea Raamatun siten että aloitan Jeesuksesta ja vasta sen jälkeen pohdimme(toivottavasti) mitä muuta tulisi Raamatusta lukea . Mielestäni aivopesua on jokapuolella ja jos kerran Jeesus on Totuus niin niin ... Onko tämä mielestäsi valehtelijan tie ?

        Eikös Allah ole totuus?


      • sfsdffsd kirjoitti:

        Eikös Allah ole totuus?

        Onko se sinulle ? Mikä on sinun totuutesi ?


    • aivotoimintaa

      "tarkoittaa ihmiskunnan nostamista toimimaan korkeammalla tietoisuuden tasolla maanpäällä. Se mitä se on ei tiedä kukaan ihminen."

      Se on toimimista korkeammalla tietoisuuden tasolla, sanoit sen itse tuossa lauseessa. Siis parempaa tiedostamista - kuten edellä oleva nimimerkki osuvasti kertookin. Ihmisen aivoissahan on paljon käyttämätöntä kapasiteettia, ehkä kyse on vain aivojen kehityksestä.

      En ymmärrä, että miksi tähän pitäisi nyt mitään chakroja sotkea tai energioita, kun kaikki tietoisuus kuitenkin syntyy ihmisen aivojen toiminnan tuloksena. Kaikki on aivoista kiinni.

      Kaikki ulottuvuudet aukeavat aivoissa - se tietoisuus ja ymmärryskyky - joten onkin sanottu, että tuo korkeamman tietoisuuden taso olisi tuossa ylösnousemuksessa viides ulottuvuus.

      • keskipäivä

        Noi chakrat kuvaa emotionaalista ja sosiaalista tietoisuutta ja kehitystä jota ihminen tarvitsee myös esim. sosiaalinen älykkyys ymmärtää itseään ja muita. Ainakin tätä pystytään niiden avulla parantamaan.


    • Tämä keskustelu ei liity aiheeseen "helluntailaisuus".

      Kyse näyttää olevan New Age -uskonnosta. Silloin kun puhutaan "tietoisuudesta" liikutaan vanhan gnostilaisuuden harhaopin alueella. Tuon harhaopin mukaan etsitään korkeampaa tietoisuutta yleensä ihmisen sisältä. Mutta Raamatun ilmoitus kertoo jo miksi meidän ei tarvitse etsiä tällaista enää. Jeesus on totuus, Hänessä on kaikki mitä tarvitsemme ja Hänen kauttaan on kaikki luotu. Jeesus palaa takaisin ja Hän erottelee niin elävät kuin kuolleetkin viimeisellä tuomiolla. Tule siis Jeesuksen luokse. Jeesus on tie, totuus ja elämä, ainoa Tie Jumalan luokse. Kun uskot Häneen ja olet kuuliainen Hänelle, pelastut.
      Johannes 3:36
      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä. Mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, ei ole näkevä elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällään.”"
      Kuuliaisuus Jeesukselle tarkoittaa kuuliaisuutta Raamatun ilmoitukselle.
      "Ei yli sen mitä on kirjoitettu"
      Johanneksen ilmestys 22:18-20
      "Minä todistan jokaiselle, joka kuu- lee tämän kirjan profetian sanat: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen päälleen ne vitsaukset, jotka on kirjoitettu tähän kirjaan. Jos joku ottaa jotakin pois tämän profetian kirjan sanoista, ottaa Jumala häneltä pois sen osan, joka hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. Hän, joka todistaa tämän, sanoo: ”Totisesti, minä tulen pian.” Aamen, tule, Herra Jeesus!"

      Tämän ketjun sisältö koski vierasta epäjumaluutta, New agea ja gnostilaisuutta. Joka osallistuu tällaiseen ei peri Jumalan valtakuntaa (1.Kor. 6:9-10). Jos olet jo osallistunut tähän tai vastaavaan toimintaan, sinulla on yhä mahdollisuus pelastua. Hylkää väärä uskonto ja vieraat jumalat sekä vieras "jumaluus". Ota vastaan Jeesus syntiesi sovittajana ja kaiken valtiaana, anna elämäsi Hänelle. Kadu osuuttasi vieraaseen eksytykseen ja pyydä sitä anteeksi. Kastaminen tarkoittaa upottamista. Anna kastaa itsesi että pelastuisit. Jeesus ottaa sinut vastaan, koska Hän lupasi "sitä joka minun luokseni tulee, en minä heitä pois". Sen jälkeen jatka Jeesuksen seuraamista koko sydämestäsi seurakuntayhteydessä. Silloin olet yhtä lailla matkalla Taivaan kotiin kuin jo aiemmin ratkaisun tehneet Jeesuksen seuraajat. (1.Kor. 6:11) Ole siunattu!

      • 7777777777

        Miten henkinen kehitys voi olla harhaoppia josta pitäisi pysyä pois? Uskoa synnit anteeksi ja odottaa jeesuksen toista tulemista eikä kehittyä lainkaan?


    • setänasse

      Minun käsittääkseni tällainen ihmeellinen Ylösnousemus on tapahtunut Talvivaarassa.Se on jo todistettu jopa oikein ministeritasolla.Jopa Paavikin on käsitellyt asiaa kardinaaliensa kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1990
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1347
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1274
    4. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      49
      1182
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe