Millaisia mainoksia sivulla ?

KokemuksiaEiVielä

Kun avaan keskustelusivun koneelle, siihen tulee samalla myös pari, kolme mainosta. E-Kontakti, Ellos ovat melkein aina JA niiden lisäksi tulee monenlaisia kuvia ja mainoksia kaalimato-sivuille.

Tuleeko kaikille samat mainokset?
Vai onkohan minun koneellani käyty noilla palstoilla?
Tietääkö joku?

Mietin, mistä pitäisi tilata joululahjoja.
Mistä tilaisin toisille lahjoja? Mistä itselleni ja mitä?
Mitä suosittelisitte?

29

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

Nuo mainokset ovat samat minullakin.
      En ole yhtään aikaisemmin edes katsonut mitä mainoksia ne on. Ajatellut vain, että mukavia väriläikkiä.

• EipäOle

Siis mitä? Mainoksia?

• Adblockari

ei tule mitään mainoksia tällä sivulla

• samatäällä

Ei näy mainoksia, mutta hyvä kun joillakin näkyy, sivustot tarvitsevat mainosrahoitusta pärjätäkseen.

• Ei.sen.kummempaa

Kaipaatko kumppania ja liuta läppäreitä.

• OstokSille

Eurokangaskin näkyy välillä. Kaalimato-kuvia tulee aina uusia joka väliin. Toisaalta naurattaa toisaalta harmittaa. En harrasta ostamista postimyynnistä, mene kauppaan mieluummin.
      Erotiikkakaupoissa on mukavia aikuisia myyjänä.
      Ostin syksyllä timantein koristellun kauniin vibran.

• Ehkäpä olet käynyt...
      Mulla on vain kolme Wau.fi mainosta, liittyvät kaikki mainoksiin
      - Ohjelmallisen mainonnan teho kiehtoo...
      - Kun kuluttaja voitti mainosmarkkinat...
      - Suomalaismainostajat alihyödyntävät...
      vai olisivatko keskustelun aiheita, vai mitä lie...

• eppu2

Nyt ei tule mainoksia, on niin laitettu, eikä hypi näyttö.

• KaunisVibraOnKiva

Menen mieluummin kauppaan katsomaan ja valitsemaan jotain kiinnostavaa. Myyjä esittelee tuotteet ja voin pyytää häneltä suosituksia, jos haluan.

Oman terveysasemani lähellä on kiva kauppa, jossa on myytävänä kaikenlaista alan tavaraa, myös Stefan Lindforsin suunnittelemia leluja. Siellä on myyjänä ihan tavallisen näköinen, ystävällinen ja asiallinen yli 50-vuotias nainen. Varsinkin tarjoukset ovat luultavasti kaalimadon hintoja edullisempia. Juuri nyt en tosin keksi, mitä itse voisin haluta eikä taida olla tuttujakaan, joille tekisi mieli ostaa joululahjoja sieltä.

• talvi.va

Minullakin näkyy tuo kaalimato. Luulen, että se pöllähtää siihen aina kun palstalla on joku seksialoitus.

• Tiukanlinjan-estot

seksii sexii sekXIÄ
        (Lähetin sinulle kaalitoukka mainoksia)
        Vaikka koneillani (4) on estot, itse en ole kovin estynyt ja estoinen

• Ei ole mainoksia eikä tule olemaan.

H.

• Kovasti teille noita kaalimatoja tuputtaa, mut eikö se ole aika pieni, mitä nyt olen kaalinlehdellä niitä nähnyt.
      Voisiko joululahjaksi antaa myyrän, laittais sille aidot lasihelmet kaulaan.

Vai puhunko nyt ihan väärästä asiasta.

• UusiakinMatojaJa

Laita piste ja com sen kaalimato-sanan perän ja ala tutkia, mitä löytyy. Oli minullekin ihan ennen näkemättömiä kuvia mukana.

• UusiakinMatojaJa kirjoitti:

Laita piste ja com sen kaalimato-sanan perän ja ala tutkia, mitä löytyy. Oli minullekin ihan ennen näkemättömiä kuvia mukana.

Täytyy ensin korjauttaa läppäri, siinä on värit oudosti muuttuneet.
        Mustaa, oranssia ja lilaa vaan kaikki ja kuvat oudosti valottuneet.
        En uskalla kaalimatoa edes kurkistaa, saattaa näyttää Ilmestyskirjan pedolta.

Myyriä löytyy omasta puutarhasta, jos vaan kiinni saa.

• JopaKaksYsiYsi

"Korjauttaa läppäri"???
        Eikö olisi viisaanpaa hoitaa se pimeän komeron pimeään nurkkaan ja ostaa uusi! Halvalla lähtee nykyisin.
        Meinaan oletko valmistautunut, paljonko korjaus/uusi näyttö maksaa? Tilattuna ja vaihdettuna korjauskuluineen hinta tuollainen 300 - 400 euroa?
        Saattaa tietysti olla, että näytönohjain on finaalissa. Mutta eipä halvaksi tule sellaisenkaan laitattaminen.

• JopaKaksYsiYsi kirjoitti:

"Korjauttaa läppäri"???
        Eikö olisi viisaanpaa hoitaa se pimeän komeron pimeään nurkkaan ja ostaa uusi! Halvalla lähtee nykyisin.
        Meinaan oletko valmistautunut, paljonko korjaus/uusi näyttö maksaa? Tilattuna ja vaihdettuna korjauskuluineen hinta tuollainen 300 - 400 euroa?
        Saattaa tietysti olla, että näytönohjain on finaalissa. Mutta eipä halvaksi tule sellaisenkaan laitattaminen.

Yks tuttu vilkaisee läpyskää ja sitten päätetään mitä sille tehdään.
        Varmaan ostan uuden läppärin tai tabletin.

• joululahjojaki

Tääkö on sitä pikkutuhmaa?

• ent.siivoojaparka

Nyt näkyykin olevan jo mainoksia joulu- ja uudenvuodenkonserteista.
      Kalliita ovat ja parhaat paikat jo loppuunmyyty.

Nättisäärinen tonttutyttö siinäkin kaalimatomainoksessa oli ja nätit jouluiset värit.

• osuin.oikeaan

Nonni mä tiesin et oot mies 😉 nättei tyttöi kattelet 😅

• eipä-tiiäkkään

jospa hää on ikälisä lexpo

• ent.siivoojaparka
        osuin.oikeaan kirjoitti:

Nonni mä tiesin et oot mies 😉 nättei tyttöi kattelet 😅

Onko jotenkin kummallista siinä, että nainen voi sanoa toisen naisen sääriä nätiksi?
        On hänellä paljon nätimmät sääret kuin minulla ja sen myönnän. Entäs sinulla?

Nätimpiä minun omatkin tyttäreni ovat kuin mitä minä olen ollut koskaan. Heitäkin katselen ihan mielellään aina kun hollille osuvat.

• NaisilleErotiikkaa

Joopa joo. Pieruista puhutaan vakavien sairauksien lääkkeenä ja kaalimato.com sivuilta etsitään joululahjoja aikuisille.
      Onko se niin, että naisille löytyy helpommin ja enemmän lahjoja sieltäkin.

• näinsemenee-

kyllä. eihän miehille ole kuin kondomit ja homoille anustapit.

• VieläköJaksaisOpetella
    • Heikunkeikku

Ei tule mainoksia tälle palstalle. Inhoan mainoksia. Mun kadun varrella olevaan postilaatikkoonkaan ei tule mainoksia. Oon laittanut laatikkoon ilmoituksen, että en tahdo mainoksia.
      Kaikki siis hyvin.

• väliraha

Pikavippi ja opintorahatarjouksia putkahtelee kuin myös automainoksia, jotka varmaan tulee, kun olen käynyt autoliikkeiden sivuilla, mutta nuo opintorahat kyllä ihmetyttävät.

• Esimerkiksi-tuosta
      • ent.siivoojaparka

Minkä takia?

Ei minulla ole mitään mainoksia vastaan. En ole mainonnan uhri, enkä pelkää, jos minulle jotain tyrkytetään. Minulla on ihan oma tahto. Ei se ole tyhmä joka myy, vaan se joka ostaa.

Minusta mainokset palstan reunoissa ja kommenttien keskellä ovat mukavia väriläikkiä. Olisi aika tylsän näköistä pelkkää mustaa ja valkoista, siellä täällä jokunen lyhyt sininen rivi, jokunen hillityn värinen profiilikuva, kommenttien välissä tyhjää valkoista ...

Pidän väreistä, enkä aio laittaa mainosestoa vaikka kuinka sitä mainostat (jopa painostat), koska en ole mainonnan uhri, en sinunkaan mainontasi uhri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      432
      6138
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      87
      5460
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      51
      4457
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      54
      3986
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      74
      3934
    6. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3606
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      192
      3541
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      121
      3264
    9. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3251
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2299
    Aihe