Missä vika? moniurahihnassa vai akussa?

Tietämätön2017

Käynnistin auton tänään. Kuului kaasuttaessa vinkunaa jatkuvasti. Tunnin ajon ja vinkunan jälkeen akun merkkivalo palaa ja sähkölaitteet menevät vähitellen pois ja virta vähenee. Vinkuu jatkuvasti etenkin kun painoi kaasua.

4

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arveluttavasti

      laturin hihna?

    • grgegeg

      Kitinä vähenee kun rasvaat hihnan huolella.

    • korjaamollevietävä

      Joko apulaitehihna on niin löydä että luistaa niin paljon ettei generaattori pyöri juuri ollenkaan, tai todennäköisempänä generaattorista on esim. laakerit mennyt jolloin se on jumissa ja hihna luistaa sen hihnapyörällä vaikka olisi tiukallakin.

      Akun merkkivalo tarkoittaa, että generaattori ei lataa ja kaikki auton sähkönkulutus tulee silloin akusta ja tietysti sähkö loppuu nopeasti ja laitteet alkavat pimentyä jännitteen pudotessa.

      Vika ei ole akussa, mutta sekin on kohta kyllä paskana jos ajelet noin ja jätät auton pakkaseen seisomaan tyhjällä akulla.

      Jos se vielä lähtee käyntiin niin ajat korjaamolle, jos ei niin sitten hinausautolla korjaamolle.

    • automies65

      mikä auto/ paljonko kilometrit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe