Moraaliton sosiaalitoimi taivalkoskella.

ellinoorajurvanen

Taivalkoskella joidenkin lastensuojelu ja päihdetyöntekijöiden ei tarvitse noudattaa lakia, koska ilmeisesti luulevat että voivat tehdä mitä haluavat, koska ovat kavereita keskenään ja suojelevat toisiaan, mutta kuten aina kun tarpeeksi valehtelee niin jossain kohti tekevät virheen. Valvira tulee varmasti puuttuu asiaan, koska monikin heidän valhe pystytään näyttämään toteen. Joten nyt kipin kapin jotka tunsivat piston sydämmessä niin voi katsoa peiliin. Pitää olla melko kova koston himo että vaarantavat työpaikkansa vain saadakseen kostaa. Mielenkiinnolla odotan kun tämä paska tulee leviää kokonaan niiden käsiin ja se tulee tapahtumaan piakkoin :) sitä odotellessa hyvää joulun odotusta kaikille paitsi tälle valehtelevälle ja kieroilevalle koplalle. T.sivusta seurannut

15

528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakari1965

      Olen kuullut kanssa että heidän toimintansa on mennyt jo aikaa sitten liian pitkälle. Ilmeisesti luulevat että taivalkoski on lintukoto jossa heidän tekemisiään ei seurata. Suosittelen ottamaan johonkin lehteen yhteyttä niin saadaan tämä koko homma kaikkien tietoon :)

    • terve098

      Niin ja puhuvat kylällä työ asioita kuka on tehnyt ja mitäki tehnyt eikö työ asiat voi jäähä työ paikalle eikä levittää kylällä

    • Höpöjäköhopiset

      Elä anni yksinään täällä puhu

      • Annikkala

        höpöjäköhopiset, nyt tulin katsomaan mitä täällä kirjoitellaan ku mulle ilmotettiin tästä ku minun päättelit olevan aloittaja. :)


    • Miraa77

      no päivän valoon nämä asiat tulee. ja niiden touhuista nyt puhutaan aikaa paljonkin. mitäpä sitten sanot ku laitetaan faktat pöytään. minusta ihmiset jotka ovat siinä asemassa niin heidän pitäisi pelata puhdasta peliä vaan jos ei onnistu, niin ehkä alan vaihto? mistä päättelit että anni näitä kirjottaa. ?? hehehe. et mistään vaan päätit että se on anni. no ei ole anni. näitähän voi kirjotella kuka tahansa mutta sinä päätit heti syyttää annia. tämäkin jo kertoo aika paljon.

    • totuustuleeilmi

      entäpä tämmönen esimerkki. todella kokenut lääkäri. oman alansa pioneeri oli heidän kanssaan vahvasti eri mieltä potilaan hoidosta ja asioista kuin sossu. se että oltas menty lääkärin ohjeiden mukaan, joka mielstäni tiesi paremmin asiat kuin sossu, niin tehtiinkin näin. hänen palvelunsa lopetettiin ja tilalle otettiin yllätys yllätys nii den kaveri jolla ei ole pätevyyttä kyseiseen tehtävään. Minusta tuolla näytettiin muille työntekijöille että olet meidän kanssa samaa mieltä tai lähet. muutenkin olenniin kuullut että siellä on pieni pelon ilmapiiri. Teen kaikkeni että nämä jutut tulee joka paikkaan tietoon. ja taivalkoskelaiset ansaitsee parempaa tai ainakin heidän pitäisi vaatia sitä. minua ei voi hiljentää koska en asu taivalkoskella eikä ole lasta mitä ne voisi uhkailla viemisellä. Ihmiset tulee vielä näkemään kuinka härskiä ja rikollista toiminta on. EI taida viranomainen joka valehtelee viranomaiselle ja jää kiinni niin nauttia kenekään luottamusta sen jälkeen. En liity mitenkään asiaan enkä tunne henkilökohtaisesti, niin perustan mielipiteeni faktaan mitkä olen saanut nähdä. Taivalkoskelaiset toivottavasti ansaitsevat paremmat työnkijät noinkin isoihin asioihin ja toivottavasti osaavat myös vaatia. EIköhän me saada tästä koko valtakunnan asia, kun muutenkin ollut nuo asiat tapetilla. ja somen voimaa ei nykyään kannate aliarvioida. Teen omalta osaltani kaiken että aletaan miettimään uusia ihmisiä joihinkin töihin. Jos joku ajattelee että näitä kirjottelee ihminen joka on katkera heille tms. niin voin sanoa että näin ei oo. Olen vaan vittuuntunut siitä mitä jotkut ihmiset voivat tehdä aseman turvin ja käyttää sitä väärin ja omien intrestien ajamiseen. Eihän suomessa viranomaiset voi valehdella joku naiivi voi ajatella no tälle naiiville voin kertoa että kyllä voi ja paljon pahempaakin. Jos ihmiset tietäs kaiken taustalla olevan niin he järkyttyisivät ja ne tulee ilmi vielä kun on oikea aika. hyvää joulua ja paljon risuja niille jotka sen mielestään ansaitsee. tällä en halua koko sosiaalipuolta mollata vaan näitä muutamaa ihmistä jotka kyllä kaikki tietää. Paremmalle sosiaalipuolelle iso kasa ruusuja.

    • ruusujajarisuja

      Hahhaa, tämä koko ketju vaikuttaa pian persoonallisuushäiriöisen yksinpuhelulta. Voisi an... siis alottaja mennä ihan peilin eteen kahtomaan missä vika. Kumma homma että muut ihmiset pärjää kylän sossujen kanssa kanssa vallan mainiosti. Itsehän olet soppasi keittänyt kieroilulla ja tiiät kyllä millä muulla, joten eihän sossun toimenpiteet kerro juurikaan muusta kun heidän ammattitaidostaan erottaa oikea väärästä. Tsempit heille!

    • luottamattomuus

      Epäammattimaista virkailijaa löytyy joka läänistä ja se näkyy ihmisten pahoinvointina

    • Silvuplee

      Hei jaksamista Taivalkosken työtekijöille...kaikista vaativinta työtä....Päihdeasiakas paranee , jos on sitoutunut yhteistyöhön ja pysyy yhdessä asetetuissa tavoitteissa.Asiakkaasta on kiinni ja suurelle osalle hoito onnistuu.Kannattaa miettiä paraneeko hitustakaan loanheitolla.

    • kuultua

      En tiiä yhtäkää, joka olis parantu, rahaa saa sossulta huijaammalla helposti. Tappikoskel kuulee helposti ihmisten sairauvet,mistähä neki leviää, kysynpä vaan

    • Niinsyvältä

      Ihan pakko työntää lusikka tähän soppaan kun tästä asiasta tapellut vuosia... Tosi ikävää, mutta niin totta... Taivalkoskella piiri pieni pyörii ja jos lapsesta (tai vaikka aikuisesta) tulee silmätikku niin sitä se on. Omalla kokemuksella voin kertoa että siihen helvettiin kun joutuu niin se vie voimavaroja perheeltä niin paljon että ihan senkin vuoksi tulee "aihe" viedä lapsi pois....
      Mitä ajattelekaan lapsi jolle mm opettaja vuositolkulla hokee ettei ole "normaali" eikä voi ikinä elää "normaalia" elämää... Että ainoa oikea ratkaisu on viedä pois vanhemmiltaan. Vaikka kotona ei mitään ongelmaa olekkaan.... Postissa tulee tämän tästä päätöksiä missä lapsi sijoitetaan milloin mihinkin...
      Siellä tehdään omia testejä, päätöksiä mitkä ei ole lainvoimaisia missään. Nyt vuosien jälkeen mm itse kun olen perännyt päätöksiä itselleni, niin niitä ei ole??!!

      Kyllä vaan joka kylään ja kuntaan mahtuu paskoja päättäjiä ja isompia kihoja mutta Taivalkoskella nekin sai aivan uudet mittakaavat! Vaikea varmasti uskoa ihmisillä jotka sitä ei ole kokenut.... Mutta sitä helvettiä en toivo edes pahimmalle vihamiehelle mitä itse koin.

    • sivustaseurannut

      Totta mooses, asiaa puhut. Mikä on lapsen tulevaisuus, siinä ei lasta ajatella yhtää

    • Kenelläkään_ei

      ole niin paljon valtaa kuin sosiaalitantoilla ja terveydenhuoltohenkilöstöllä. He voivat mlloin tahansa halutessaan lynkata yksittäisen ihmisen. Kerron joskus, mten olen kokeillut heidön kanssaan... TÄMÄ ON VARMASTI TOTTA. Ei oåpoliisilla ja oikeuslaitoksellakaan ole niin poaljon valtaa kuin sosiaalitanttarolla, jotka usein ovat pahanilkisiä, ja lääkäreillä.

    • moraalittomathoitsut

      Terveydenhuoltohenkilöstölle pitäis lukee lakia vaitiolovelvollisuudesta. Ei oo kivaa, ku vastaantulija kaupas tietää jo käyneeni terveyskeskuksessa ja minkä vaivan takii. Sieltä sais muutaman lähihoitajan potkia ulos ensinnäkii ja sairaanhoitajan, ja sitte leikitää niin tietävii ja osaavii, mut totuus on toinen. Jotkut ne vaa käyttää valtaa väärin.

    • terve1111

      kyllähäään se on parempi hoitaa omat ja lapsen assijat silleen että ei tarvi sossun muorien kans hankota!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe