Harjunsalontien alkupäähän kun on pykätty kaksi korkeaa kerrostaloa ja niiden juurelle joku kaksikerroksinen parakki, niin onkos se matala talokin jokin vanhainkotisysteemi? Myöhään illalla ajoin ohi ja ikkunoista loisti valot niin että näkyi siellä olevan ilmeisesti joku ruokasali ainakin. Ei siis mikään normaali asuintalo.
Kangasala = vanhainkoti
mitänäenkään
3
182
Vastaukset
- Chalmers
Palvelutalo asuntoja....
- tenentiggo
Dementikoille tarkoitettu.
- Ylimmällä_Oksalla
Kangasalan kunnallispolitiikka on pitkään ollut sen kaltaista, että kaikki nuoremmat muuttavat pois paikkakunnalta. Liian pitkään samat poliitikot ja virkamiehet ovat olleet vallan kahvassa ja vetäneet itsepintaisesti omaa linjaansa. Tämän vuoksi kunnan väestö vanhenee. Toisaalta tämä kyseinen kunnallismafia alkaa vähitellen itsekin olla siinä iässä, että senioriasuntoja todella tarvitaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858