Voiko mitenkään saada kotiutettua nordicbetiltä

Nordicbet123

Hei olen 17v ja ei ole antaa dokumentteja itsestäni nordicbetille ja tilillä ois 400€. voinko oottaa kunnes täytän 18v (minulla on eri syntymäaika nordicbetissä kuin oikeasti) vai pystyykö kotiuttamaan pieniä summia
(hylkäsivät 200€ kotiutukseni)

7

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S-Kyösti

      Mikset ota gilbsuun yhteyttä se varmaan maksaisi sinulle sen kotiutuksen käteisenä.

    • Tuavetti2

      Minulla hyväksyttiin kaksi noin 300 euron kotiutusta syksyllä. Kolmannesta kysyivät dokumentaatiota. Voithan kokeilla nyt vaikka kotiuttaa 200 kerralla, jos kysyvät dokkareita, niin sitten ei auta kuin odotella ja muuttaa syntymäpäivä sitten kun olet 18.

      • Teeverri

        Rahoja et tule näkemään, pelaaminen on k-18 hommaa. Ei niitä syntymäaikoja muutella enää jälkikäteen. Ainut vaihtoehto on tosiaan kysellä rahoja Gilbertin kautta Savon sydänmestä.


      • DonKyösti
        Teeverri kirjoitti:

        Rahoja et tule näkemään, pelaaminen on k-18 hommaa. Ei niitä syntymäaikoja muutella enää jälkikäteen. Ainut vaihtoehto on tosiaan kysellä rahoja Gilbertin kautta Savon sydänmestä.

        Älä ole noin negatiivinen. Kyllä tuossa on ihan hyvät mahdollisuudet saada rahat, jos muutama viikko sen jälkeen kun on täyttänyt kahdeksantoista, ilmoittaa aspaan, että näköjään tullut väärä syntymäaika ja pyytää sen muuttamista. Ei kannata mainita mistään alaikäisyydestä, tuskinpa mikään tusina-aspa jolla monta rautaa tulessa alkaa sellaista edes tarkastamaan. Sitten muutama päivä tuon jälkeen lähettää asiakirjat eli varmentaa tilin ja sen jälkeen kotiuttaa rahat. Ja jos tuosta alaikäisyydestä jää kiinni, niin Betssonin (omistaa nykyisin NordicBetin) kaltainen iso luotettava lafka saattaa hyvinkin tuossa joustaa ja maksaa rahat.


    • tappiollisilla_takkuaa

      Et pysty. Mutta peliammattilaiset kuten minä voimme nostaa voittotonnimme silmänräpäyksessä pankkitilille. Näin tapahtuu viikottain. Buukkeri kyllä profiloi pelaajat ja ainakin itselläni kotiutus on todella vaivatonta ja nopeaa.

    • turhaluulo

      en usko et saat olit alaikäinen voittaessasi ja väärällä syntymäajalla... johan toi lukee säännöissäkin

    • KarvatonNuoriPoika

      Hyvä ystäväni Gilbert hoitaa nostot pientä provisiota vasten. Tiedustelut osoitteesta Gilbert 58, Karhuntalja, Mökki Savon Sydämessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe