Mitä te syötte "huonoina aikoina"? Tai mikä on teille helppoa syötävää? Haluaisin parantua mutta syöminen on tosi pelottavaa joten olisi kiva saada joitain kevyempiä ja helpompia ideoita mistä aloittaa. Pikkuhiljaa kasvattaa sitä listaa, tällä hetkellä siinä on
1. kurkku
2. jäävuorisalaatti
3. vesimeloni
4. näkkileipä
5. ruisleipä
6. maustamaton rasvaton maitorahka/jugurtti
7. mehukeitot
8. tomaatti
9. porkkana
10. en todellakaan keksi mitään muuta, joten jos olisi vinkkejä mistä aloittaa?
Teidän turvaruokia?
pro-recovery
6
623
Vastaukset
- proana
Ainakin:
omenat
riisikakut
mandariinit
varsiselleri - jdkdod
appelsiini, greippi
- ana4ever
omenat, riisikakut, quest bar, greippi, ananas, keitetty kananmunan valkuainen
- jokunennn
mulla on ainakin omenat, paljon laimennetut pikapuurot, kasviskeitto lihaliemellä, salaatti ja jotkut kevyet piltit. Esim. perunamuusi ja poronkäristys piltti on 57cal/100g ja lasken lämpimäksi ruuaksi.
- Ruokaako
Pakastevihanneksia ja liemikuutioita veteen sekoitettuna.
- Ruokajono
Ruokajono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181